eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare MiastoTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z SALĄ SPORTOWĄ W STARYM MIEŚCIE



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ
WRAZ Z SALĄ SPORTOWĄ W STARYM MIEŚCIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARE MIASTO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GŁÓWNA 16B

1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632416216

1.5.8.) Numer faksu: 632416580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stare-miasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-miasto.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_miasto

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ
WRAZ Z SALĄ SPORTOWĄ W STARYM MIEŚCIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66bd3683-b438-4c31-b99b-710795a6deef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025731/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z SALĄ SPORTOWĄ W STARYM MIEŚCIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w Starym Mieście” nr FEWP.10.06-IZ.00-0049/24-00 w ramach Priorytetu 10 „Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej” Działania 10.06 „Przybliżenie Wielkopolski Wschodniej do osiągniecia neutralności klimatycznej” Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391696

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach projektowanej termomodernizacji obiektu przewiduje się ogólny zakres robót:
Szkoła oraz Łącznik
- Demontaż tablic, uchwytów, opraw zewnętrznych, urządzeń i przewodów teletechnicznych i elektrycznych, pionów instalacji odgromowej i innych elementów kolidujących z zamierzeniem inwestycyjnym;
- Odtworzenie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych (Na głębokości 1 metr od poziomu ziemi);
- Ocieplenie w strefie cokołu i ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym frezowanym XPS (lub EPS) o λ= 0,031 W/mK gr. 15 cm wraz z położeniem tynku mineralnego oraz położeniem folii kubełkowej;
- Zainstalowanie istniejących sieci monitoringu wideo i innych kabli znajdujących się na elewacji w specjalnych oprawach.
- Ocieplenie elewacji styropianem ekstrudowanym EPS o λ= 0,031 W/mK gr. 15 cm wraz z położeniem tynku mineralnego;
- Wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej z tynku renowacyjnego gr. 3,5cm z malowaniem farbami silikatowymi w strefie cokołowej po skuciu istniejącego tynku cienkowarstwowego;
- Demontaż oraz montaż istniejącej fotowoltaiki na dachu. Montaż wykonywać na specjalnych aluminiowych konstrukcjach wspornych;
- Ocieplenie stropodachu wentylowanego wełną wdmuchiwaną (przez odkrywki) λ= 0,034 W/mK gr. 20 cm; Ocieplenie płyt korytkowych styropapą gr. 10 cm, λ= 0,031 W/mK.
- Podwyższenie kominków oraz ścian attyki o warstwę projektowanej termoizolacji;
- Obłożenie daszków nadwejściowych (2x) papą termozgrzewalną;
-Wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej;
- Wymiana i wykonanie nowych rynien i rur spustowych wraz z czyszczakami;
- Wymiana okien na nowe z PVC, U=0,90 W/m²K z nawiewnikami higrosterowalnymi wg wykazu stolarki;
- Wymiana drzwi wg wykazu stolarki U=1,30 W/m²K;
- Wymiana parapetów zewnętrznych na nowe ocynkowane gr. 0,7 mm;
- Wykonanie opaski o szer. 90 cm wokół części budynku; odtworzenie chodników w wyniku odsłonięcia ścian fundamentowych z kostki betonowej, żwirowej i wyprofilowanie spadków;
- Pozostałe prace uzupełniające, dodatkowe i naprawcze związane z wykonaniem powyższych.
- Ponowny montaż wcześniej zdemontowanych elementów i urządzeń na elewacji w porozumieniu z inwestorem lub użytkownikiem obiektu.
Hala Sportowa
- Demontaż tablic, uchwytów, opraw zewnętrznych, urządzeń i przewodów teletechnicznych i elektrycznych, pionów instalacji odgromowej i innych elementów kolidujących z zamierzeniem inwestycyjnym;
- Odtworzenie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych (Na głębokości 1 metr od pozioma ziemi);
- Ocieplenie w strefie cokołu i ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym frezowanym XPS (lub EPS) o λ= 0,031 W/mK gr. 15 cm wraz z położeniem tynku mineralnego oraz położeniem folii kubełkowej;
- Zainstalowanie istniejących sieci monitoringu wideo i innych kabli znajdujących się na elewacji w specjalnych oprawach.
- Ocieplenie elewacji styropianem ekstrudowanym EPS o λ= 0,031 W/mK gr. 15 cm wraz z położeniem tynku mineralnego;
- Wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej z tynku renowacyjnego gr. 3,5cm z malowaniem farbami silikatowymi w strefie cokołowej po skuciu istniejącego tynku cienkowarstwowego;
- Demontaż oraz montaż istniejącej fotowoltaiki na dachu. Montaż wykonywać na specjalnych aluminiowych konstrukcjach wspornych;
- Ocieplenie stropu płytami warstwowymi PIR λ= 0,021 W/mK gr. 15 cm, Przed demontażem usunąć poprzedni płyty stropowe; Ocieplenie płyt korytkowych części zaplecza styropapą gr. 10 cm, λ= 0,031 W/mK.
- Podwyższenie kominków oraz ścian attyki o warstwę projektowanej termoizolacji;
- Obłożenie daszków nadwejściowych (2x) papą termozgrzewalną;
-Wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej;
- Wymiana i wykonanie nowych rynien i rur spustowych wraz z czyszczakami;
- Wymiana okien na nowe z PVC, U=0,90 W/m²K z nawiewnikami higrosterowalnymi wg wykazu stolarki;
- Wymiana drzwi wg wykazu stolarki U=1,30 W/m²K;
- Wymiana parapetów zewnętrznych na nowe ocynkowane gr. 0,7 mm;
- Wykonanie opaski o szer. 90 cm wokół części budynku; odtworzenie chodników w wyniku odsłonięcia ścian fundamentowych z kostki betonowej, żwirowej i wyprofilowanie spadków;
- Pozostałe prace uzupełniające, dodatkowe i naprawcze związane z wykonaniem powyższych.
- Ponowny montaż wcześniej zdemontowanych elementów i urządzeń na elewacji w porozumieniu z inwestorem lub użytkownikiem obiektu.
Prace wewnętrzne:
- Wykończenie pomieszczeń (wg. Wszystkich branż):

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonej dokumentacji projektowej.
Zamawiający zamieszcza także pomocniczo przedmiary robót.
(Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarach lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarach nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej)

UWAGA: W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia obejmuje roboty na obiekcie szkoły, wszelkie prace należy wykonywać w sposób najmniej uciążliwy dla odbywających się zajęć lekcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3874500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4915489,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3874500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU GREGORY Jacek Pachliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7751398484

7.3.3) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 4/17

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 99-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3874500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.