Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00426972/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,209383,4815438740f78feec33a1b92f8e0f41d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9871ea55-167f-42ca-9533-2c011d0a945d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084129/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 RDW w Parczewie Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.16.2025.ps
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136795,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych przy drogach wojewódzkich nr 813, 814, 815 i 819 w sezonie zimowym 2025/2026, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie w ilości 14,780 km.Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie zapewni następujące materiały:
zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane do ustawienia zasłon. Materiały Wykonawca odbierze z placu magazynowania przy siedzibie OD nr 1 w Parczewie przy ul. 11 Listopada 98, 21-200 Parczew.
Wykonawca usług zabezpieczy następujące materiały:
- drut stalowy Ø 2,0 mm lub linka o Ø 2,0 mm,
- kotwy /gwoździe/ do mocowania linki/sznurka,
- sznurek lub drut do mocowania siatki do drutu stalowego lub linki i do kołków.
Odległość zasłony od drogi powinna wynosić 15 ÷ 20 m od krawędzi jezdni. Wymóg odległości zasłony od drogi oraz wykonania szczeliny wysokości 20 ÷ 30 cm nad ziemią (pod zasłoną), powinien być bezwzględnie zachowany, gdyż zasłona ustawiona zbyt blisko zatrzymuje śnieg na korpusie drogowym, a zbyt daleko - nie spełnia w ogóle swego zadania.
Pomiędzy zasłoną a koroną drogi nie mogą znajdować się żadne przedmioty zatrzymujące śnieg, np. parkany, żywopłoty, pojedyncze budynki, składowane materiały na poboczu,
Zasłona powinna składać się z ciągu przęseł oraz odstępów pomiędzy przęsłami wg zasad podanych w Specyfikacji technicznej.
Demontaż zasłony obejmuje:
- rozebranie wszystkich elementów zasłony (odciągów, kotw, siatki, linki/sznura, kołków),
- posortowanie rozebranego materiału, zwinięcie siatki i sznura w rolki, usunięcie materiału zniszczonego w miejsce wskazane przez Nadzór, ew. naprawę elementów uszkodzonych (używane gwoździe klamrowe do podwieszenia należy bezwzględnie usunąć, gdyż mogą stanowić zagrożenie dla pasącego się bydła),
- odwiezienie materiałów będących własnością Rejonu na place składowe obwodów drogowych,
- składowanie materiałów według ustaleń Specyfikacji technicznej w miejscu uzgodnionym z Nadzorem,
- uporządkowanie zajętego terenu.
Szczegółowy zakres usług ujęty jest w Specyfikacji technicznej oraz w wykazie miejsc zawiewanych i lokalizacji zasłon przeciwśnieżnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 78555,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych przy drogach wojewódzkich nr 809, 813, 815, 828 i 829 w sezonie zimowym 2025/2026, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w ilości 11,730 km.Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie zapewni następujące materiały: zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane do ustawienia zasłon.
Materiały Wykonawca odbierze z placu magazynowania przy siedzibie OD nr 2 w Ostrowie Lubelskim przy ul. Lubartowskiej 62, 21-110 Ostrów Lubelski.
Wykonawca usług zabezpieczy następujące materiały:
- drut stalowy Ø 2,0 mm lub linka o Ø 2,0 mm,
- kotwy /gwoździe/ do mocowania linki/sznurka,
- sznurek lub drut do mocowania siatki do drutu stalowego lub linki i do kołków.
Odległość zasłony od drogi powinna wynosić 15 ÷ 20 m od krawędzi jezdni. Wymóg odległości zasłony od drogi oraz wykonania szczeliny wysokości 20 ÷ 30 cm nad ziemią (pod zasłoną), powinien być bezwzględnie zachowany, gdyż zasłona ustawiona zbyt blisko zatrzymuje śnieg na korpusie drogowym, a zbyt daleko - nie spełnia w ogóle swego zadania.
Pomiędzy zasłoną a koroną drogi nie mogą znajdować się żadne przedmioty zatrzymujące śnieg, np. parkany, żywopłoty, pojedyncze budynki, składowane materiały na poboczu,
Zasłona powinna składać się z ciągu przęseł oraz odstępów pomiędzy przęsłami wg zasad podanych w Specyfikacji technicznej.
Demontaż zasłony obejmuje:
- rozebranie wszystkich elementów zasłony (odciągów, kotw, siatki, linki/sznura, kołków),
- posortowanie rozebranego materiału, zwinięcie siatki i sznura w rolki, usunięcie materiału zniszczonego w miejsce wskazane przez Nadzór, ew. naprawę elementów uszkodzonych (używane gwoździe klamrowe do podwieszenia należy bezwzględnie usunąć, gdyż mogą stanowić zagrożenie dla pasącego się bydła),
- odwiezienie materiałów będących własnością Rejonu na place składowe obwodów drogowych,
- składowanie materiałów według ustaleń Specyfikacji technicznej w miejscu uzgodnionym z Nadzorem,
- uporządkowanie zajętego terenu.
Szczegółowy zakres usług ujęty jest w Specyfikacji technicznej oraz w wykazie miejsc zawiewanych i lokalizacji zasłon przeciwśnieżnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 58239,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72422,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111803,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72422,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Danilkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391482565
7.3.3) Ulica: Klonowa 2h
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Danilkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Danilkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72422,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57477,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73423,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57477,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Danilkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391482565
7.3.3) Ulica: Klonowa 2h
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Danilkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Danilkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57477,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. w podziale na 2 zadania.
- ZAKUP I DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 50 W LUBLINIE
- Dostawa komputera przenośnego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Usługi przeglądów, konserwacji, rozbudowy i napraw systemów monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych oraz systemów kontroli dostępu w obiektach UMCS
- dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz do procedur anestezjologicznych
- Dostawa na rzecz Gminy Lublin kluczy licencyjnych umożliwiających subskrypcję pakietu ochrony antywirusowej stacji roboczych, serwerów i urządzeń mobilnych przed szkodliwym oprogramowaniem ...
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Szamotułach - zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą w Strachocinie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów w miejscowości Młynne, gmina Limanowa"
- Nadanie nowej funkcji terenu poprzemysłowego poprzez budowę strefy integracji mieszkańców w Goczałkowicach-Zdroju
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej i robót budowlanych: "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko ORLIK 2012 przy al. Solidarności i ul. Truskawkowej w Ostrowie Wielkopolskim"
- "Przebudowa boiska sportowego na sztuczną nawierzchnię, wraz z budową bieżni o długości 120 m oraz skoczni w dal wraz z niezbędną dokumentacją projektową"
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





