eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Wykonanie usługi związanej z przesterowaniem oświetlenia ulicznego stanowiącego własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. - na terenie miasta i gminy Rawicz.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi związanej z przesterowaniem oświetlenia ulicznego stanowiącego własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. - na terenie miasta i gminy Rawicz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi związanej z przesterowaniem oświetlenia ulicznego stanowiącego własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. - na terenie miasta i gminy Rawicz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-476fae3d-6cc2-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019808/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Wykonanie usługi związanej z przesterowaniem oświetlenia ulicznego stanowiącego własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. - na terenie miasta i gminy Rawicz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460450/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Związku z zamiarem wprowadzenia oszczędności zużycia energii oświetlenia drogowego na terenie Gminy Rawicz polegającym na przesterowaniu istniejących opraw oświetleniowych, których właścicielem jest ENEA Oświetlenie spółka z o.o. wystąpiła do .ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. o wyrażenie zgody na udzielenie tego zamówienia w drodze publicznego przetargu. W odpowiedzi na pismo ENEA w dniu 12.10.2022 roku poinformowała pisemnie, że nie wyraża zgody na podejmowanie jakichkolwiek działań na sieci stanowiącej ich własność przez podmioty trzecie. Jak podano w piśmie, z istoty prawa własności wynika, że Spółka jako właściciel oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rawicz, co do zasady jest jedynym podmiotem uprawnionym do korzystania z infrastruktury. Podejmowanie działań na urządzeniach oświetlenia drogowego bez zgody ENEA traktowane będzie jako naruszenie własności. Właściciel urządzeń nie godzi się, aby zewnętrzne firmy zajmowały się konserwacją ich majątku tj. oświetlenia ulicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2712.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z przesterowaniem 2109 sztuk opraw oświetlenia ulicznego (punktów świetlnych) stanowiących własność ENEA Oświetlenie sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Rawicz.
2. Przesterowanie opraw oświetlenia ulicznego polegać będzie na wprowadzeniu redukcji mocy wg schematu:
 od załączenia do godziny 22:00 - 90 % mocy
 w godzinach od 22:00 – 5:00 - 50 % mocy
 w godzinach od 5:00 do wyłączenia - 90 % mocy
3. W ramach zamówienia i zaoferowanej stawki Wykonawcę obciążają również w szczególności koszty zakupu niezbędnych materiałów, urządzeń oraz zapewnienia sprzętu koniecznego do wykonania usługi, załatwienie wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz formalności związane z realizacją zamówienia (w tym koszty przerwania i wznowienia dostawy energii), jak również wszelkie inne świadczenia obciążające Zamawiającego wynikające
z obowiązujących przepisów oraz zapisów projektu umowy.
4. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.
z 2022 roku poz. 1510):
- przesterowanie oprawy oświetlenia ulicznego
1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu weryfikacji zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności
w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju stosunku pracy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
2) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
3) Zamawiający, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia:
a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów ze stosunku pracy osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników
i wysokości wynagrodzenia);
b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy za ostatni okres rozliczeniowy;
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- przy czym ujęte w ww. dokumentach informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia stosunku pracy, rodzaj stosunku pracy oraz zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.

5. Wykonawca przy realizacji zadania, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej, zobowiązany będzie do:

1) prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu,
2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1213),
3) ubezpieczenia realizacji usług z tytułu szkód, które mogą wystąpić w okresie realizacji zamówienia w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania prac jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie ważnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
4) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem, w tym zmiana organizacji ruchu,
5) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
6) powstałe podczas prowadzenia prac odpady Wykonawca zagospodaruje, a utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej,
7) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258291,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258291,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258291,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912

7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-080

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przesterowanie fizyczne opraw przy użyciu podnośnika koszowego, P.P.H.U. El-Kompleks Roman Hemmerling Sp z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258291,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-06 do 2023-02-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.