Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00384909/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa, montaż mebli na wymiar i dostawa mebli gotowych oraz remont Klubu Pod Kasztanami - filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta - etap 2 w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Kultury Kraków - Nowa Huta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351001192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Zgody 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-949
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krakownh.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakownh.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www. bip.krakow.pl/?bip_id=466&mmi=166361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa, montaż mebli na wymiar i dostawa mebli gotowych oraz remont Klubu Pod Kasztanami - filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta - etap 2 w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03082bf9-4889-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005709/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont Klubu Pod Kasztanami - filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta - etap 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384909/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.261.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - wykonanie, dostawa, montaż mebli na wymiar oraz dostawa mebli gotowych.Zakres prac „Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz Klubu POD KASZTANAMI filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta, ul. Płoszczyny 1 w Krakowie” z lipca 2021r. – w części dotyczącej mebli gotowych i na wymiar.
UWAGA !
W obiekcie trwają prace budowlane i instalacyjne. W ramach przedmiotu zamówienia należy skoordynować harmonogram dostaw i montażu z Wykonawcą tych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 153270,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - wykonanie 2 etapu remontu wnętrz, a w szczególności: wymiana posadzek, powłok ściennych i sufitowych, przebudowa instalacji elektrycznej i wykonanie instalacji teletechnicznych.Zakres prac 2 Etapu opisuje „Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz Klubu POD KASZTANAMI filii Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta, ul. Płoszczyny 1 w Krakowie” z lipca 2021r.
UWAGA! dokumentacja projektowa załączona do SWZ dotyczy pełnego zamierzenia inwestycyjnego podzielonego na etapy. Zakres robót został ograniczony względem projektu i nie obejmuje:
- robót budowlanych i instalacyjnych w pom. 0.1 – Korytarz, 0.4 – Sala klubowa 2, pom. 0.5 – WC i pom. 0.6 Kuchnia
- okablowania instalacji CCTV (w zakresie zamówienia należy wykonać montaż urządzeń i uruchomienie instalacji)
- okablowania instalacji SSWIN (w zakresie zamówienia należy wykonać montaż urządzeń i uruchomienie instalacji)
- instalacji klimatyzacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 98093,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151413 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930016,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151413 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Krzysztof Bieda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371202150
7.3.3) Ulica: Ul. Piłsudskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151413 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125733,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125733,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125733,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROTIME Tobiasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-286-92-63
7.3.3) Ulica: Ul. A.K. Czeczów 14/2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-798
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Raf-Bud Rafał Szot 20%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125733,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- Usługi szkoleń informatycznych
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.