eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień PomorskiWycena nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Kamień Pomorski: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 20047 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski, Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3821142, 3823965, fax 091 3825028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienpomorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie przez rzeczoznawców majątkowych operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości wg formularza cenowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych. Zadanie Wykonawcy obejmuje sporządzenie wycen dla n/w nieruchomości: 1. Nieruchomość niezabudowana: a/ za jedną działkę, b/ za każdą następną działkę, 2. Budynek mieszkalny jednorodzinny wraz z gruntem: a/ bez budynków gospodarczych, b/ z budynkami gospodarczymi, 3. Lokal planowany do wyodrębnienia wraz z dokumentacją niezbędną do złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu (w szczególności rzutem kondygnacji budynku i rzutem lokalu), 4. Wycena wartości rynkowej nieruchomości na potrzeby zobowiązań podatkowych, 5. Wycena wartości poniesionych nakładów na nieruchomości, 6. Nieruchomość zabudowana budynkiem - obiektem budowlanym (usługowym, handlowym, przemysłowym) wraz z działką : a/ za jeden budynek, b/ za dwa lub więcej budynki, 7. Budynek gospodarczy, garaż wraz z działką (wolno stojący), 8. Lokal użytkowy lub boks garażowy w zabudowie zwartej, wraz z gruntem, 9. Wycena dla potrzeb ustanowienia trwałego zarządu, 10. Wycena gruntu dla potrzeb aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd, 11. Wycena gruntu dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12. Wycena nieruchomości gruntowej jako przedmiotu prawa użytkowania wieczystego, 13. Wycena wartości rynkowej gruntów przeznaczonych lub zajętych pod drogi publiczne, 14. Wyceny dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami (cena za jedną działkę) : a/ do 10 działek, b/ od 11 do 20 działek, c/ powyżej 20 działek, 15. Wycena dla potrzeb ustalenia opłaty planistycznej, 16. Wycena nasadzeń ogrodniczych i elementów urządzenia terenu dla potrzeb ustalenia odszkodowania - za jedną działkę, 17. Inwentaryzacja budynków: a/ za 1 m2 powierzchni użytkowej, 18. Wycena nieruchomości przeznaczonych na cele rolne lub leśne, 19. Określenie wartości służebności gruntowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca zatwierdzi (zaakceptuje) warunki zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej siwz. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), 4. Formularz oferty, 5. Projekt umowy parafowany i opieczętowany na każdej stronie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego. pokój nr 16..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.