eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Wzmocnienie muru oporowego przy ul. Rybnickiej 2 w Gostyni



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzmocnienie muru oporowego przy ul. Rybnickiej 2 w Gostyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831

1.5.8.) Numer faksu: 0323256809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31de7556-5e93-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie muru oporowego przy ul. Rybnickiej 2 w Gostyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31de7556-5e93-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039267/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wzmocnienie muru oporowego przy ul. Rybnickiej 2 w Gostyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wzmocnienie muru oporowego przy ul. Rybnickiej 2 w Gostyni” w zakresie określonym w Dokumentacji Projektowej. Przedmiotowa inwestycja obejmuje wzmocnienie muru oporowego polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie rozbiórki istniejących fragmentów muru oporowego oraz wykonanie nowego. Roboty budowlane będą realizowane na działce nr 1688/66, 732/66 i 955/66 przy ul. Rybnickiej 2 w Gostyni.
Przedmiotową inwestycje podzielono na dwie części:
Zadanie 1 – odcinek ok. 8 mb muru oporowego roboty budowlane na działce Gminy Wyry (W projekcie zagospodarowania terenu zaznaczono na czerwono).
Zadanie 2 – odcinek ok. 3 mb muru oporowego roboty budowlane na działce Skarbu Państwa w zarządzie PZD (W projekcie zagospodarowania terenu zaznaczono na niebiesko).
Zamawiający posiada Dokumentację Projektową wykonaną przez firmę AMAKO Agnieszka Makosz-Kolberg ul. Gostyńska 7B, 43-180 Orzesze.
2. Miejsce dotyczące przedmiotu zamówienia:
Województwo: Śląskie
Powiat: Mikołowski
Numer jednostki ewidencyjnej: 240805_2
Jednostka ewidencyjna: Wyry
Nazwa obrębu: Gostyń
Numer obrębu: 0012
ul. Rybnicka 2 (działki nr 1688/66, 732/66, 955/66)
3. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
a) W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace rozbiórkowe, konstrukcyjno-budowlane i wykończeniowe na obiekcie.
Przewidywany zasięg robót, niezbędny dla realizacji zamówienia, obejmuje:
• opracowanie i uzgodnienie z zamawiającym harmonogramu prac budowlanych, planu organizacji placu i zaplecza budowy,
• wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót.
b) Opis planowanych robót:
• demontaż istniejących fragmentów muru oporowego,
• wykonanie nowego muru z żelbetowych prefabrykowanych elementów typu „L” o długości ok. 11,00 mb,
• wymiana istniejącej kratki ściekowej na żeliwny wpust drogowy zapewniający właściwe odprowadzenie wody z korony muru oporowego, z ewentualną wymianą uszkodzonego przy kanalika,
• odtworzenie terenu, obsianie trawą.
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, projektowanych postanowieniach umownych oraz załączniku A do SWZ – Uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia.
B. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
CPV kody dodatkowe:
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
C. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
D. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221560,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298114,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221560,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFORM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6463002636

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 7a

7.3.4) Miejscowość: Imielin

7.3.5) Kod pocztowy: 41-407

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221560,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.