Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00453732/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00467424/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Prószków
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps-proszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsproszkow.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dpsproszkow.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-152cb216-6b11-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-III.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie oraz bilansowanie handlowe dla sprzedanej energii elektrycznej. Szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w 12 miesięcznym okresie dostawy dla wszystkich punktów poboru wynosi 365 000 kWh, w taryfie C11 i G11.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Punkty poboru energii elektrycznej wskazane zostały w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrzesnia 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami) - dalej „Ustawy”, prowadzący postępowanie zawiadamia, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 1 „Ustawy”
„ Zamawiajacy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. Grupa zakupowa.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej PURA LUX w Głowaczowie na okres 01.09.2025 r. do 31.12.2026 r.'
- Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego Gminy Purda i podległych jednostek w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych na 2025/26 rok
- "Wymiana istniejących systemów grzewczych w budynkach użyteczności publicznej z uwzględnieniem odnawialnych źródeł energii w gminie Busko-Zdrój"
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.