eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-011c34e3-1f13-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011c34e3-1f13-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103142/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.107 Dostawa środków czystości i art. gospodarczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.98.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39222120-1 - Kubki jednorazowe

33721200-2 - Maszynki do golenia

18424000-7 - Rękawice

4.5.5.) Wartość części: 59449,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa ściereczek wiskozowych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39525100-9 - Ściereczki do kurzu

4.5.5.) Wartość części: 67158,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dostawa mopów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

4.5.5.) Wartość części: 9950,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14 czerwca 2024 r. do godz. 9:00 wpłynęła oferta od:

Przedsiębiorstwa Wielobranżowego C.E.G.
Olga Perlińska
ul. Pryzmaty 15
02-226 Warszawa

Oferta nr 1 złożona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G. Olga Perlińska ul. Pryzmaty 15
02-226 Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych z powodu niezgodności jej treści z warunkami zamówienia.

Zamawiający wymagał zaoferowania przez wykonawcę ścierek wiskozowych o wymiarach dłxszer. 30x40 cm (+/-5), czyli dł. 28,5-31,5 cm, szer. 38-42 cm. Dołączona do oferty próbka ścierki ma wymiar 36x38,2 cm. Wykonawca nie potwierdził zatem wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia. Dla Zamawiającego próbka służy wykazaniu zgodności oferowanego produktu z warunkami zamówienia.

Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14 czerwca 2024 r. do godz. 9:00 wpłynęła oferta od:

Przedsiębiorstwa Wielobranżowego C.E.G.
Olga Perlińska
ul. Pryzmaty 15
02-226 Warszawa

Oferta 1 złożona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G. Olga Perlińska ul. Pryzmaty 15 02-226 Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 224 ust. 6 ustawy Pzp. Zgodnie z ww. artykułem odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu. Zamawiający w dniu 16 lipca 2024 r. wystosował do wykonawcy wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny. Wykonawca wyjaśnienia wraz z dowodami zobowiązany był dostarczyć za pomocą platformy e-Zamówienia do dnia 22 lipca 2024 r. do godziny 10:00. Wykonawca nie dostarczył wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.