Og³oszenie z dnia 2025-10-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00492126/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Naprawa 3 kot³owni z 3-ma kot³ami gazowymi kondensacyjnymi prod. VIESSMANN
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wa@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
zarz±dzanie mieniem Skarbu Pañstwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa 3 kot³owni z 3-ma kot³ami gazowymi kondensacyjnymi prod. VIESSMANN
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-82b44b71-97c1-4a51-9c88-8d41a12a96e2
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00479311
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://amw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma zakupowa”) pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl
2. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: pe³n± informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej zamieszczono w Rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobo¬wych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzib± przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa
2. Administrator wyznaczy³ Inspektorem Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochrona danych poprzez pocztê elektroniczn± na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu pro¬wadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowa¬nych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zosta¬nie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w po¬stêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zauto¬matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Posiada Pan/Pani:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie nie¬zgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapew¬nienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkow¬skiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ pod¬staw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wyni¬kaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OW.2616.375.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa 3 kot³owni z 3-ma kot³ami gazowymi kondensacyjnymi prod. VIESSMANN zamontowane na osiedlu ul. Skarbka z Gór 17A i B, 02-237 Warszawa.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi– za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50531100-7 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji kot³ów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, tj.:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym kryterium.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym kryterium.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym kryterium.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
I. Wykonawca dysponuje do¶wiadczeniem potwierdzonym dokumentami w zakresie:
• utrzymania/konserwacji kot³ów gazowych o mocy minimum 100 kW - Wykonawca wykona³/ wykonuje 3 us³ugi utrzymania/konserwacji kot³ów gazowych o mocy min. 100 kW
lub
• ¶wiadczenia us³ug napraw kot³ów gazowych o mocy minimum 100 kW - Wykonawca wykona³/ wykonuje 3 us³ugi ¶wiadczenia us³ug napraw kot³ów gazowych o mocy min. 100 kW
lub
• wykonawstwa kot³owni, obejmuj±cego instalowanie kot³ów gazowych o mocy minimum 100 kW - Wykonawca wykona³/ wykonuje 3 us³ugi instalacji kot³ów gazowych o mocy minimum 100 kW
II. Warunek udzia³u w postêpowaniu zostanie spe³niony je¿eli,
• Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za prawid³owe wykonanie us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia, w zakresie instalacji elektrycznych. Osoba ta winna posiadaæ ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obs³ugi, wykonania napraw i konserwacji.
• Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za prawid³owe wykonanie us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia, w zakresie instalacji gazowych. Osoba ta winna posiadaæ ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obs³ugi i konserwacji.
• Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za prawid³owe wykonanie us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia, w zakresie instalacji cieplnych. Osoba ta winna posiadaæ ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obs³ugi i konserwacji.
*1 osoba ze strony Wykonawcy mo¿e dysponowaæ jednym lub kilkoma w/w ¶wiadectwami
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê*, ofertê czê¶ciow±*, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej* w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
1) wykaz us³ug wg. Za³±cznika nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Zamawiaj±cy wymaga wykazania,
• utrzymania/konserwacji kot³ów gazowych o mocy minimum 100 kW - Wykonawca wykona³/ wykonuje 3 us³ugi utrzymania/konserwacji kot³ów gazowych o mocy min. 100 kW
lub
• ¶wiadczenia us³ug napraw kot³ów gazowych o mocy minimum 100 kW - Wykonawca wykona³/ wykonuje 3 us³ugi ¶wiadczenia us³ug napraw kot³ów gazowych o mocy min. 100 kW
lub
• wykonawstwa kot³owni, obejmuj±cego instalowanie kot³ów gazowych o mocy minimum 100 kW - Wykonawca wykona³/ wykonuje 3 us³ugi instalacji kot³ów gazowych o mocy minimum 100 kW.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (rzeczoznawców maj±tkowych) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
okre¶lono w za³ nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://amw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa p³yt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz tre¶ciwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przek³adki sieci ciep³owniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzêdu Dzielnicy przy al. ,,Solidarno¶ci" 90 - numer postêpowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 wêz³ów sanitarnych w budynku Urzêdu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowo¶ciach Kraków, Lubliniec, O¶wiêcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko ¦l±skie - 6 czê¶ci
- us³ugi z zakresu BHP i P.PO¯.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- ¦wiadczenie us³ug konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw, usuwanie awarii w obiekcie WFO¦iGW w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19, ul. Wita Stwosza 2, ul. Jagielloñskiej 13.
- Us³ugi w zakresie usuniêcia usterek i wad instalacji solarnych, fotowoltaicznych, kot³ów na biomasê zamontowanych w ramach projektu "Odnawialne ¼ród³a energii w Gminie £ochów"
- remont kot³a na bloku nr 2.
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji kot³ów grzewczych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





