Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00008630/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00184135/01 - Wynik z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAKOŃCZENIE REMONTU GARAŻU PODZIEMNEGO ORAZ REMONTU BALKONÓW W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. ŚNIADECKICH 5 W MIŃSKU MAZOWIECKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKOŃCZENIE REMONTU GARAŻU PODZIEMNEGO ORAZ REMONTU BALKONÓW W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. ŚNIADECKICH 5 W MIŃSKU MAZOWIECKIM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e83bac-723f-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amw.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte są w Rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informację dot. RODO dostępne są w dokumentach zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OW.2616.452.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKOŃCZENIE REMONTU GARAŻU PODZIEMNEGO ORAZ REMONTU BALKONÓW W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. ŚNIADECKICH 5 W MIŃSKU MAZOWIECKIM
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował w każdej części następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty (parametr C) – waga 60 %,
2) Okres gwarancji (parametr G) – waga 20 %,
3) Termin wykonania (parametr T) – waga 20 %
2. Obliczenie najkorzystniejszej oferty:
1) Kryterium ,,Cena brutto oferty” – 60 % (C)
Punkty za to kryterium są obliczane wg następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
C ( liczba punktów w tym kryterium) = ----------------------------------------- x 100 x 0,60
cena brutto oferty ocenianej
2) Kryterium ,,Okres gwarancji” – 20 % (G)
Zamawiający będzie oceniał okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę za przedmiot zamówienia w zakresie od 24 miesięcy do 60 miesięcy.
Przyznanie liczby punktów każdej złożonej i nieodrzuconej ofercie zostanie dokonane zgodnie z poniższymi zasadami:
- 60 miesięcy – 20 pkt.
-od 49 do 59 miesięcy – 19 pkt,
-od 37 do 48 miesięcy – 15 pkt,
-od 25 do 36 miesięcy – 10 pkt,
- 24 miesięcy – 0 pkt
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesiące, Zamawiający przyjmie do wyliczeń 60 miesięcy.
Minimalny termin wynosi 24 miesiące. W przypadku podania wartości mniejszej niż
24 miesiące, oferta Wykonawcy zostanie uznana za nieodpowiadającą treści SWZ
i odrzucona.
W przypadku nie podania w ofercie informacji na temat okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
Wykonawca w powyższym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3) Kryterium ,,Termin wykonania” – 20 % (T)
Zamawiający będzie oceniał termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie od 90 dni do 120 dni.
Przyznanie liczby punktów każdej złożonej i nieodrzuconej ofercie zostanie dokonane zgodnie z poniższymi zasadami:
- do 90 dni – 20 pkt,
-od 91 dni do 102 dni – 15 pkt,
-od 103 dni do 119 dni – 5 pkt,
- 120 dni – 0 pkt
Maksymalny termin wykonania robót wynosi 120 dni. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 120 dni oferta Wykonawcy zostanie uznana za nieodpowiadającą treści SWZ i odrzucona.
Minimalny termin wykonania robót wynosi 90 dni. W przypadku podania wartości mniejszej niż 90 dni Zamawiający przyjmie do wyliczeń 90 dni.
W przypadku nie podania w ofercie informacji na temat terminu wykonania robót Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny dopuszczalny termin wynoszący 120 dni i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie podanego przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji - liczonego w ilości pełnych dni kalendarzowych.
Wykonawca w powyższym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) WykonawcyWarunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej 2 kontrakty (umowy) obejmujące swoim zakresem zakończone
i prawidłowo odebrane roboty remontowe w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każdy kontrakt (umowa).
Uwaga:
W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa powyżej. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
b) osób:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona, tj:
osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik budowy - wymagana liczba osób: co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. nr 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r. poz. 220 ze zm).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję
w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
podmiotowych środków dowodowych zawarty jest w rozdziale XV SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość zmiany Umowy, która nie prowadzi do modyfikacji ogólnego charakteru Umowy, a także w przypadku wystąpienia następujących okoliczności o których mowa w załączniku nr 5 - Projektowanych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-31 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-31 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa produkcji cyklu 15 odcinków audycji/nagrań telewizyjnych w ramach kampanii promocyjnej "WIEŚci z Mazowsza 2024" wraz z promocją w mediach społecznościowych
- Przebudowa zaplecza szatniowo-sanitarnego i szatni pływalni w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów (w podziale na 2 części zamówienia)
- SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO PRZEDSZKOLA NR 435 W WARSZAWIE
- Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie ZZ Kielce w roku 2024
- Świadczenie usług kompleksowej ochrony obiektów Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 802 na odc. od km 1+600 m. Gliniak do km 2+790 m. Huta Mińska na terenie gm. Mińsk Mazowiecki, pow. miński, woj. mazowieckie" - nr postępowania 057/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie .
- Przebudowa byłego przedszkola na budynek mieszkalny
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
- Przebudowa instalacji wraz z remontem węzłów sanitarnych
- Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach zapewnienia dostępności architektonicznej
- ,,Przebudowa ulicy bocznej od ulicy Długiej w Zawierciu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.