eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2022 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubochnia Dworska ul. Tomaszowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-217

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.lubochnia.pl/m,408,ogloszenia-o-zamowieniu.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9571d979-448c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044871/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379317/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 1.487.000 zł (słownie: jeden milion czterysta osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych) dla Gminy Lubochnia z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
4.2. Szczegółowe warunki zamówienia, w tym wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp:
1) Wartość kredytu do kwoty 1 487 000,00 PLN Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty wysokości udzielonego kredytu jednakże nie mniej niż do kwoty 400 000,00 PLN. W przypadku zmniejszenia wysokości kredytu wymagane jest proporcjonalne obniżenie rat kredytu spłacanych przez Zamawiającego.
2) Planowany termin do zaciągnięcia kredytu - do 30 grudnia 2022 r. Kredyt będzie uruchomiany co najwyżej w dwóch transzach.
3) Wykonawca zobowiązany jest uruchomić kredyt nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną.
4) Wykonawca nie będzie naliczał prowizji ani opłat za przyznanie i uruchomienie kredytu.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu.
6) Koszt kredytu składać się będzie z odsetek wynikających ze zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M i stałej marży.
7) Kredyt spłacany będzie w latach 2023-2036 w miesięcznych ratach płatnych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, począwszy od dnia 01.01.2023 r. do dnia 30.06.2036 r. wg poniższego harmonogramu
1. 2023 rok – 36 000,00 PLN (12 x 3 000,00 PLN),
2. 2024 rok – 60 000,00 PLN (12 x 5 000,00 PLN),
3. 2025 rok – 60 000,00 PLN (12 x 5 000,00 PLN),
4. 2026 rok – 90 000,00 PLN (12 x 7 500,00 PLN),
5. 2027 rok – 90 000,00 PLN (12 x 7 500,00 PLN),
6. 2028 rok – 90 000,00 PLN (12 x 7 500,00 PLN),
7. 2029 rok – 90 000,00 PLN (12 x 7 500,00 PLN),
8. 2030 rok – 84 000,00 PLN (12 x 7 000,00 PLN),
9. 2031 rok – 120 000,00 PLN (12 x 10 000,00 PLN),,
10. 2032 rok – 120 000,00 PLN (12 x 10 000,00 PLN),
11. 2033 rok – 168 000,00 PLN (12 x 14 000,00 PLN),
12. 2034 rok – 300 000,00 PLN (12 x 25 000,00 PLN),
13. 2035 rok – 156 000,00 PLN (12 x 13 000,00 PLN),
14. 2036 rok – 23 000,00 PLN (5 x 4 000,00 PLN i 1x 3 000,00 zł),
8) Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy.
9) Marża Wykonawcy jest stała w okresie umowy.
10) Stawka WIBOR 1M ustalona będzie dla każdego okresu obrachunkowego według notowań na ostatni dzień kalendarzowy poprzedzający rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowań w tym dniu przyjmuje się na ostatni dzień notowań w miesiącu poprzedzającym rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego.
11) Oprocentowanie kredytu stanowi koszty obsługi kredytu.
12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu).
13) Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych na dzień ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, z zastrzeżeniem miesiąca grudnia każdego roku gdzie odsetki wyliczane są za cały miesiąc ale płatne do 30 grudnia. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach.
14) Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez Zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.
15) Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS i US.
16) Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, deklaracji wystawy weksla in blanco).
17) Zamawiający nie korzysta z leasingu oraz emisji papierów dłużnych.
18) Zamawiający nie udzielał gwarancji i poręczeń.
19) Zamawiający nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno – prywatnym.
20) Dokumenty do oceny wiarygodności zdolności finansowej Kredytobiorcy stanowią załącznik Nr 1 do SWZ
21) Splata kredytu w walucie PLN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904951,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 913617,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904951,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00503089

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 38,

7.3.4) Miejscowość: Biała Rawska

7.3.5) Kod pocztowy: 96-230

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 911915,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2036-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

5.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do dnia 30.06.2036 r.
b) Udzielenie kredytu do dnia 30.12.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.