eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówRemont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290707884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RACŁAWICKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +47 831 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmiechow@malopolskie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-miechow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/pn/KWPSP/demand/236726/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6bca78d-c422-49ba-9ab0-cd1c3fb90597

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00349519/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.38.2025.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321208,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie umożliwiających realizację działań w zakresie OL i OC.
Zakres obejmuje remont korytarza, pomieszczenia gospodarczego, pokoju socjalnego,
5 pomieszczeń sanitarnych (łazienek), na parterze i pierwszym piętrze oraz podłączenia instalacji wod - kan na garażach w Budynku Administracyjnym oraz pomieszczenia socjalnego, Sali konferencyjnej, 3 pokoi biurowych i 3 socjalnych na pierwszym piętrze budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie. Prace budowlane mają na celu polepszenie warunków bytowych jak i ogólno - estetycznych pomieszczeń, polepszając warunki pracy pracowników komendy.
W pomieszczeniach objętych remontem (zasadniczym) należy wykonać remont wszystkich pozycji wyszczególnionych w przedmiarze robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zgodnie z OPZ, pomocniczo z przedmiarem oraz obowiązującymi normami, przepisami BHP i zasadami sztuki budowlanej.
Zasadniczy zakres robót obejmuje demontaże:  opraw oświetleniowych,
 osprzętu (gniazd, łączników etc.),
 drzwi wewnętrznych,
 pozostałych elementów niezbędnych do przeprowadzenia robót remontowych.

Roboty rozbiórkowe:
 wykonanie otworu drzwiowego w ścianie od strony korytarza
 skucie wierzchniej warstwy posadzki (płytki z gresu/ceramiczne i zaprawa klejowa/panele podłogowe),
 rozbiórka ścian działowych, kabinowych,
 skucie płytek ściennych (oblicowania w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym) - posadzka i wszystkie ściany (H=2.0m),
 odłączenie wszystkich przyborów sanitarnych i armatury w pomieszczeniu higienicznosanitarnym, zaślepienie instalacji, zabezpieczenie przewodów.
Roboty remontowe (w tym montaże):
 wykonanie nowych posadzek z gresu/paneli podłogowych,
 położenie gładzi na ścianach i suficie (również uzupełnienia), przetarcie gładzi, wykonanie sufitów podwieszanych (płyty GK), wykonanie okładziny ścian z płytek,
 wzniesienie nowych ścian działowych,
 montaż nowych drzwi, punktowe zamurowanie otworów drzwiowych,
 roboty elektryczne w zakresie okablowania oraz montażu elementów gniazd wtykowych, łączników,
 wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego, gniazd sieci LAN, etc.,
 roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne – podłączenie aneksu kuchennego (podłączenie przyborów, wymiana rurarzu, montaż nowej armatury, wymiana odcinków instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej),
 wymiana stolarki drzwiowej,
 montaż wyposażenia stałego,
 pozostałe roboty wykończeniowe.
Zasadniczy zakres robót obejmuje:
 roboty instalacyjne: wodociągowe i kanalizacyjne,
 roboty instalacyjne – elektryczne – zasilanie gniazd wtykowych i montaż podgrzewaczy przepływowych.

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokument PT.2370.38.2025.MJ SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania.
1. Podstawa prawna
Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. Uzasadnienie faktyczne
W trakcie czynności oceny ofert w postępowaniu stwierdzono błąd w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), polegający na zastosowaniu nieprawidłowego wzoru służącego do obliczania punktów w ramach kryterium oceny ofert.
Zastosowany w SWZ wzór w sposób istotny wpływał na wyniki oceny ofert, co uniemożliwiało dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z zasadą przejrzystości i równego traktowania wykonawców.
3. Decyzja
W związku z powyższym, kierując się art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania z uwagi na wystąpienie wady uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie zamieszczona w systemie e-Zamówienia, a wykonawcy którzy złożyli oferty, zostaną niezwłocznie powiadomieni za pośrednictwem platformy.
Wadium wniesione przez wykonawców zostanie zwrócone zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330658,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379748,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.