Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00449692/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MIECHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290707884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RACŁAWICKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +47 831 71 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmiechow@malopolskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-miechow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/pn/KWPSP/demand/236726/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6bca78d-c422-49ba-9ab0-cd1c3fb90597
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00349519/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.38.2025.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 321208,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie umożliwiających realizację działań w zakresie OL i OC.
Zakres obejmuje remont korytarza, pomieszczenia gospodarczego, pokoju socjalnego,
5 pomieszczeń sanitarnych (łazienek), na parterze i pierwszym piętrze oraz podłączenia instalacji wod - kan na garażach w Budynku Administracyjnym oraz pomieszczenia socjalnego, Sali konferencyjnej, 3 pokoi biurowych i 3 socjalnych na pierwszym piętrze budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie. Prace budowlane mają na celu polepszenie warunków bytowych jak i ogólno - estetycznych pomieszczeń, polepszając warunki pracy pracowników komendy.
W pomieszczeniach objętych remontem (zasadniczym) należy wykonać remont wszystkich pozycji wyszczególnionych w przedmiarze robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zgodnie z OPZ, pomocniczo z przedmiarem oraz obowiązującymi normami, przepisami BHP i zasadami sztuki budowlanej.
Zasadniczy zakres robót obejmuje demontaże: opraw oświetleniowych,
osprzętu (gniazd, łączników etc.),
drzwi wewnętrznych,
pozostałych elementów niezbędnych do przeprowadzenia robót remontowych.
Roboty rozbiórkowe:
wykonanie otworu drzwiowego w ścianie od strony korytarza
skucie wierzchniej warstwy posadzki (płytki z gresu/ceramiczne i zaprawa klejowa/panele podłogowe),
rozbiórka ścian działowych, kabinowych,
skucie płytek ściennych (oblicowania w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym) - posadzka i wszystkie ściany (H=2.0m),
odłączenie wszystkich przyborów sanitarnych i armatury w pomieszczeniu higienicznosanitarnym, zaślepienie instalacji, zabezpieczenie przewodów.
Roboty remontowe (w tym montaże):
wykonanie nowych posadzek z gresu/paneli podłogowych,
położenie gładzi na ścianach i suficie (również uzupełnienia), przetarcie gładzi, wykonanie sufitów podwieszanych (płyty GK), wykonanie okładziny ścian z płytek,
wzniesienie nowych ścian działowych,
montaż nowych drzwi, punktowe zamurowanie otworów drzwiowych,
roboty elektryczne w zakresie okablowania oraz montażu elementów gniazd wtykowych, łączników,
wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego, gniazd sieci LAN, etc.,
roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne – podłączenie aneksu kuchennego (podłączenie przyborów, wymiana rurarzu, montaż nowej armatury, wymiana odcinków instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej),
wymiana stolarki drzwiowej,
montaż wyposażenia stałego,
pozostałe roboty wykończeniowe.
Zasadniczy zakres robót obejmuje:
roboty instalacyjne: wodociągowe i kanalizacyjne,
roboty instalacyjne – elektryczne – zasilanie gniazd wtykowych i montaż podgrzewaczy przepływowych.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokument PT.2370.38.2025.MJ SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania.1. Podstawa prawna
Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. Uzasadnienie faktyczne
W trakcie czynności oceny ofert w postępowaniu stwierdzono błąd w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), polegający na zastosowaniu nieprawidłowego wzoru służącego do obliczania punktów w ramach kryterium oceny ofert.
Zastosowany w SWZ wzór w sposób istotny wpływał na wyniki oceny ofert, co uniemożliwiało dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z zasadą przejrzystości i równego traktowania wykonawców.
3. Decyzja
W związku z powyższym, kierując się art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania z uwagi na wystąpienie wady uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie zamieszczona w systemie e-Zamówienia, a wykonawcy którzy złożyli oferty, zostaną niezwłocznie powiadomieni za pośrednictwem platformy.
Wadium wniesione przez wykonawców zostanie zwrócone zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330658,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379748,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa artykułów spożywczych w ramach programu "dobry posiłek" dla pacjentów Szpitala św. Anny w Miechowie
- "Kompleksowa modernizacja infrastruktury Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Szpitalu św. Anny w Miechowie w celu rozwoju opieki długoterminowej wraz z zakupem wyposażenia - powtórka."
- Zakup wyposażenia branżowego na potrzeby BCU w Miechowie - powtórzenie
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Budowa tężni solankowej z nasadzeniami
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Remontu budynku nowego internatu w Szczawnicy Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, II etap - uzupełnianie ubytków oraz malowanie ścian i sufitów pomieszczeń budynków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.