Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00474326/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
- 2023/BZP 00017071/01 - Wynik z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR
w województwie opolskim na 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA OPOLSKI ODDZIAŁ REGIONALNY
1.2.) Oddział zamawiającego: Opolski Oddział Regionalny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300036
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wrocławska 170 G
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-836
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: opolski@arimr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479073
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00460620/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Szczegółowe warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian zgodnych z art. 455 ustawy Pzp oraz w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych:
a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy, wymuszone takimi zmianami prawa.
b) siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum czasu zwłoki w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;
c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
d) gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na finansowanie zamówienia;
e) w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f) wymogiem ochrony interesu Zamawiającego.
Zamawiający jest uprawniony do dokonywania jednostronnych zmian umowy w zakresie:
1) zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości przedmiotowego zamówienia a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy;
2) zmiany maksymalnego łącznego wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 w wyniku dokonania zmian zgodnie z zapisami pkt 1);
- poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa dokonania zmian o których mowa w § 12 projektowanych postanowień umowy, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia ani rekompensata.
Po zmianie:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Szczegółowe warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian zgodnych z art. 455 ustawy Pzp oraz w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych:
a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy, wymuszone takimi zmianami prawa; b) siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum czasu zwłoki w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej; c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; d) gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na finansowanie zamówienia; e) w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) wymogiem ochrony interesu Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do dokonywania jednostronnych zmian umowy w zakresie: 1) zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości przedmiotowego zamówienia a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy; 2) zmiany maksymalnego łącznego wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 w wyniku dokonania zmian zgodnie z zapisami pkt 1);
- poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa dokonania zmian o których mowa w § 12 projektowanych postanowień umowy, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia ani rekompensata.
Zamawiający działając zgodnie z art. 439 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, zgodnie z zasadami szczegółowo określonymi w § 12 ust. 7 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-07 11:00
Po zmianie:
2022-12-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-07 11:30
Po zmianie:
2022-12-09 11:30
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (DFP.271.86.2025.ADB) Odbieranie, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (listów zwykłych i poleconych, krajowych i zagranicznych).
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych i ewentualnych ich zwrotów.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jedlińsk USŁUGI SPOŁECZNE
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Politechniki Krakowskiej.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.