eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonywanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonywanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonywanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dcce02b-754b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Administrowanie cmentarzami komunalnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,110873,5d08c167d72e518822afb238a48bf7ce.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GN.7045.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiot zamówienia jest usługa bieżącego utrzymania przez Prowadzącego następujących cmentarzy komunalnych.
3.1.1. cmentarza komunalnego przy ul. Mickiewicza w Jaśle, obejmującego działkę ewidencyjną nr 600/1, 600/2, 600/3 Obręb nr 16 - Kaczorowy o pow. 11,7569 ha wraz z infrastrukturą komunalną, tj.:
a) budynkiem administracyjno-mieszkalnym, w skład którego wchodzą: lokal biurowy Prowadzącego, lokal użytkowy,
b) Domem Przedpogrzebowym wraz z wyposażeniem,
c) sektorami grzebalnymi,
d) drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami i parkingami,(w tym górnym parkingiem przy
ul. Mickiewicza)
e) siecią wewnętrzną wodociągową i kanalizacyjną cmentarza,
f) terenami zielonymi,
3.1.2. cmentarza komunalnego przy ul. Zielonej w Jaśle obejmującego działki ewidencyjne nr 2432/2, 2432/3 i 2432/4 Obręb nr 8-Centrum o łącznej pow. 2,7000 ha wraz z infrastrukturą komunalną, tj.:
a) budynkiem socjalnym,
b) Domem Przedpogrzebowym do wystawiania trumien ze zwłokami oraz do odprawiania ceremonii pogrzebowych,
c) sektorami grzebalnymi,
d) drogami dojazdowymi i wewnętrznymi oraz alejkami,
3.1.3.cmentarza komunalnego przy ul. Gajowej w Jaśle obejmującego działki nr 272/3 i 273/5 Obręb nr 14 – Niegłowice o łącznej pow. 1,4837 ha wraz z infrastrukturą komunalną, tj.:
a) sektorami grzebalnymi,
b) drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami i parkingiem.

3.2. Do podstawowych obowiązków Prowadzącego cmentarze komunalne należy:
3.2.1. utrzymanie cmentarzy komunalnych obejmujące w szczególności:
1. prowadzenie ksiąg cmentarnych i dokumentacji cmentarzy w zakresie określonym
w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z dnia 31 sierpnia 2001 r., poz. 1013),
2. wystawianie w imieniu Miasta Jasła faktury przelewowej z 14 dniowym terminem płatności za miejsce na cmentarzu, wg. stawek określonych uchwałą Rady Miejskiej Jasła w sprawie zasad korzystania z cmentarzy komunalnych w Jaśle, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 1 do umowy,
3. wystawianie w imieniu Miasta Jasła faktury przelewowej z 14 dniowym terminem płatności za usługi cmentarne wymienione wg stawek ustanowionych przez Burmistrza Miasta Jasła, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 2 do umowy,
4. nadzór nad budową i remontami grobów,
5. wydawanie zezwoleń na budowę oraz remonty grobów murowanych zgodnie z zatwierdzonym planem zagospodarowania cmentarzy, z wyjątkiem wydawania zezwoleń:
a) na adaptację grobu ziemnego na grób murowany, które wydaje Burmistrz Miasta Jasła,
b) na prowadzenie robót budowlanych (przy grobach objętych ochroną konserwatora zabytków) na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej w Jaśle oraz na podejmowanie innych działań prowadzących do naruszenia substancji cmentarza lub zmiany jego wyglądu, na które zezwolenie wydaje wojewódzki konserwator zabytków,
6. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym:
- domu przedpogrzebowego wraz z kaplicą - pomieszczeniem do odprawiania ceremonii pogrzebowych - przy ul. Mickiewicza,
- budynku do odprawiania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej,
- budynku socjalnego przy ul. Zielonej,
- budynku administracyjno-mieszkalnego przy ul. Mickiewicza,
oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, a w szczególności:
a) zapewnienie odpowiedniego oświetlenia i ogrzewania budynków, dostawy do budynków energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków,
b) pokrywanie kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków
z wyłączeniem kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzanie ścieków dotyczących lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego w budynku administracyjno-mieszkalnym przy ul. Mickiewicza w Jaśle, które pokrywają najemcy tych lokali wg wskazań odrębnych liczników lub w części proporcjonalnej do zajmowanej powierzchni w stosunku do powierzchni całkowitej budynku,
c) wykonywanie i pokrywanie kosztów: bieżących, napraw eksploatacyjnych budynków
i ich wyposażenia.
7. utrzymanie w należytym stanie technicznym, porządkowym i sanitarnym powierzchni cmentarzy
w szczególności: dróg dojazdowych i wewnętrznych oraz alejek, parkingów, terenów zieleni przez wykonywanie cięć sanitarno-pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinanie chwastów, wykaszanie trawy co najmniej jeden raz w miesiącu w okresie wegetacyjnym oraz usuwanie opadłych liści,
8. zapewnienie oświetlenia cmentarzy w godzinach ich otwarcia,
9. zapewnienie prawidłowego działania zdrojów ulicznych, pokrywanie kosztów ich konserwacji oraz dostarczania wody i odprowadzenia ścieków,
10. zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz wywóz odpadów, nieczystości stałych i płynnych oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów i nieczystości,
11. zapewnienie funkcjonowania ustępów publicznych na cmentarzach przy ul. Zielonej
i ul. Mickiewicza oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, w tym dodatkowo w dniach od 31.10.2022 r. do dnia 2.11.2022 r. ustawienie 2 kabin sanitarnych na parkingu przy ul. Mickiewicza, w tym 1 kabiny na parkingu od strony zachodniej cmentarza, 1 kabiny na parkingu przy budynku administracyjnym oraz 1 kabiny na cmentarzu przy ul. Gajowej,
12. utrzymanie zimowe dróg dojazdowych i wewnętrznych, alejek, parkingów, chodników,
a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
13. utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na obiektach cmentarnych oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,
14. zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w świadczeniu czynności związanych
z przyjmowaniem zwłok i przetrzymaniem ich w budynku przedpogrzebowym do czasu pochówku
15. zapewnienie dyspozycyjności w świadczeniu czynności określonych umową we wszystkie dni tygodnia, w tym:
a/ w budynku administracyjnym przy ul. Mickiewicza 46 od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz.16.00 , w sobotę od godz. 8.00 do godz. 13.00 ,
b/ w budynku przy ul. Zielonej w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00.
c/ w pozostałym czasie w formie dyżuru telefonicznego.
d/ udostępnianie cmentarzy dla odwiedzających w terminach zgodnych z Regulaminem cmentarzy komunalnych w Jaśle.
16. bieżące aktualizowanie danych w systemie „GROBONET”,

3.2.2 - wykonywanie przez Prowadzącego cmentarze komunalne usług cmentarnych obejmujące
w szczególności:
1. wskazywanie i udostępnianie miejsc pochówku (groby, miejsca pod groby zgodnie z planami sektorów grzebalnych),
2. zapewnienie wykopania i zasypania grobu ziemnego,
3. zapewnienie wykonania pochówku w grobie murowanym,
4. zapewnienie wykonania ekshumacji,
5. wynajem kaplicy - pomieszczenia do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Mickiewicza,
6. wynajem budynku do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej,
7. przyjmowanie zwłok i przetrzymanie ich do czasu pochówku.
Szczegółowy wykaz usług cmentarnych wykonywanych przez Prowadzącego cmentarze komunalne
zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiącej załącznik Nr 3 do SWZ.
3.3. Za utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle oraz za wykonywanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne stanowiące 1/12 ceny ofertowej określonej w Formularzu Oferty (załącznik Nr 1 do SWZ).
3.4. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:
 wykonali lub wykonują w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na administrowaniu lub zarządzaniu nieruchomościami na podstawie umowy sporządzonej na piśmie lub prowadził działalność gospodarczą związaną z usługami pogrzebowymi, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.