eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolinZakup i dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Wolin



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Wolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 512186788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Wolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a4fdb75-69e7-4184-8ddd-6fc8fbbd276a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności:
- składanie ofert, wymiana informacji,
- przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r. poz. 1513), na Platformie Zakupowej.
2. Do przesłania dokumentów, oświadczeń, w tym potwierdzenia czynności złożenia oferty, niezbędne jest posiadanie przez Wykonawcę:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1725) lub;
2) podpisu (profilu) zaufanego, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513) lub;
3) podpisu osobistego (e-dowodu), o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2022 r. poz. 671).
3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości".
4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5. W przypadku braku możliwości komunikacji poprzez Platformę Zakupową osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: Halina Prachnio i Agata Lewandowska, e-mail: zamowienia@gminawolin.pl
6. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
8. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, mg, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm: ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
9. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Gminę Wolin-Urząd Miejski w Wolinie jest Burmistrz Wolina. Dane Urzędu: ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, adres e-mail:
sekretariat@gminawolin.pl;
▪ kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: e-mail: iodo@gminawolin.pl;
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Wolin” (Nr post. ZP.271.18.2025.AL);
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025.AL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 - dostawa 6 szt. agregatów prądotwórczych
1. Wymagania techniczne:
1) moc agregatu : max. PRP : 44 KVA
2) agregat zostanie dostarczony w obudowie zewnętrznej odpornej na warunki atmosferyczne z obsługą zewnętrzną
3) agregat musi posiadać możliwość załadunku wózkiem widłowym oraz dźwigiem / możliwość załadowania i rozładowania wózkiem widłowym od przodu i od boku
4) dwa wlewy paliwa umiejscowione po obu stronach agregatu w środku obudowy
5) drzwi umożliwiające dogodny dostęp do serwisowania silnika i prądnicy oraz obsługi sterownika
6) drzwi zamykane na klucz w celu zabezpieczenia
7) okienko wizyjne do sterownika odporne na promienie UV
8) z uwagi na miejsce posadowienia agregat nie może przekraczać wymiarów maksymalnych: szer. 1000 mm i dł. 2200 mm
9) wysunięte płozy ułatwiające mocowanie do podłoża
10) zbiornik główny w agregacie o pojemności min. 180 l
11) minimalny czas pracy agregatu na zbiorniku zabudowanym w agregacie przy 100% mocy pobieranej 19 h
12) agregat wyprodukowany na terenie UE
13) silnik klasa wykonania minimum G2 (wg ISO 8528-5)
14) prądnica bezszczotkowa
15) prądnica wyposażona w system cyfrowej stabilizacji napięcia AVR +/- 0,25%
16) niski poziom zakłóceń THD <3,0%
17) prąd startowy prądnicy 320% / 10 s In
18) wyłącznik główny agregatu, cewka wybijakowa wyłącznika
19) ramozbiornik z przestrzenią retencyjną
20) preferowany kolor obudowy agregatu oraz zbiornika paliwa : RAL 7024
21) monitoring agregatu (karta Modbus RS 485 )
22) darmowa aplikacja do monitorowania agregatu
23) sterownik zapewniający pamięć 350 zdarzeń
24) agregat przygotowany do pracy automatycznej i manualnej
25) wyposażenie standardowe agregatu: grzałka bloku silnika, ładowarka akumulatorów
26) na wyposażeniu agregatu powinien znajdować się w osobnej obudowie do zabudowy w pomieszczeniu, układ SZR zbudowany na aparatach elektrycznych min. 100 A 4 polowych (przełącznik)
27) telefon alarmowy dostępny 24 h
28) dostawa i uruchomienie w cenie agregatu
agregat spełniający normy i dyrektywy:
• Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE
• Dyrektywa Niskonapięciowa 2014/35/UE
• Kompatybilność Elektromagnetyczna 2014/30/UE
• Dyrektywa Hałasowa 2000/14/WE
• ISO 8528-1/2018, PN-ISO 8528-5/2022
• PN-EN ISO 8528-13:2016
• PN-EN 60204-1

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 – dostawa 1 szt. agregatu prądotwórczego na przyczepie

1) Wymagania techniczne:
Agregat wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami:
• 2006/42/CE Bezpieczeństwo maszyn.
• Kompatybilność elektromagnetyczna 2014/30/UE.
• 2014/35/UE sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia
• 2000/14/WE Poziom hałasu. Emisja hałasu na zewnątrz urządzenia. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2005/88/WE)
• Emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych 97/68/WE. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2012/46/EU)

1. Agregat w wersji obudowanej, wyciszony. Stopień ochrony IP zgodnie z ISO 8528-13:2016
2. Pochodzący z bieżącej produkcji, posiadający znak CE oraz powinien być wyprodukowany na terytorium Unii Europejskiej. Data produkcji min. 2025r.
3. Producent musi posiadać ISO9001, 14001, 45001.
4. Dostarczone urządzenie powinno być w całości wyprodukowane i przetestowane przez jednego producenta.
5. Jakiekolwiek modyfikacje urządzenia ingerujące w jego konstrukcję nie są dopuszczane.
6. Silnik i prądnica z bieżącej produkcji.
7. Wymagana bardzo mocna konstrukcja, wzmacniana od wewnątrz, zabezpieczona przed odkształceniami
8. Wysoka jakość obudowy - obudowa z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo, malowana wielowarstwowo
9. Proces malowania ze specjalnym wykończeniem dla odporności na korozję minimum C4H zgodnie z EN ISO 12944.
10. Wymagany jest centralny uchwyt załadunkowy
11. Mocne zawiasy ze stali nierdzewnej, drzwi zamykane na klucz
12. Zewnętrzny przycisk zatrzymania awaryjnego
13. Amortyzatory drgań silnika i prądnicy typu HD
14. Osłona elementów gorących oraz wirujących
15. Projektowany agregat wymagany o wymiarach nie przekraczających (d x sz x w.) – 2260 x 1000 x 1420 oraz ciężarze własnym z płynami , bez paliwa 1 270 kg
16. Wyciszenie o bardzo wysokiej skuteczności, niepalne, z potwierdzeniem/atestem
17. Dopuszczalny poziom ciśnienia akustycznego z 7m. nie więcej niż – 65 dBA
18. Stalowy tłumik dźwięków instalowany wewnątrz obudowy, uchylana pokrywa na wylocie
19. Moc maksymalna agregatu nie mniej niż – 66 kVA
20. Moc znamionowa agregatu nie mniej niż – 60 kVA
21. cos fi – 0,8
22. Napięcie – 400/230 V
23. Częstotliwość – 50Hz
24. Wymagane jest zastosowanie silnika renomowanego europejskiego producenta aby zapewnić późniejszą bezproblemową obsługę serwisową oraz dostęp do części
25. Wymagany silnik diesla o pojemności minimum 3,1 litra do 3,6 litra
26. Silnik 4 cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, produkcja EU
27. Moc maksymalna silnika min. 79HP
28. Klasa wykonania agregatu G2
29. Wymagany jest zbiornik paliwa o pojemności minimum 260 litrów
30. Wlew paliwa na zewnątrz obudowy. Zamykany na zamek.
31. Filtr powietrza suchy
32. Silnik chłodzony olejem
33. Prędkość obrotowa – 1500 r.p.m.
34. Układ elektryczny 12V
35. Akumulator rozruchowy
36. Automatyczna ładowarka akumulatora
37. Automatyczne podgrzewanie bloku silnika. Sterowanie podgrzewania kontrolowane przez panel sterowania agregatu.
38. Układ SZR dla natężenia prądu 100A, aparaty wykonawcze stycznikowe, obudowa odporna na warunki atmosferyczne IP65, lampki kontrolne sygnalizujące: obecność sieci, zasilanie z sieci, praca agregatu, zasilanie z agregatu,
39. Wymagane jest zastosowanie prądnicy renomowanego europejskiego producenta ze względu na późniejszą bezproblemową obsługę serwisową oraz dostęp do części
40. Wyprodukowana zgodnie z dyrektywami i standardami: tj. CEI 2-3, IEC 34-1, EN 60034-1, VDE 0530, BS 4999-5000, CAN/CSA-C22.2 No14-95- No100-95.
41. Wyposażona w automatyczną regulację napięcia. Tolerancja napięcia +/-1%
42. Regulator umożliwiający połączenie z komputerem za pomocą interfejsu USB. Oprogramowanie producenta w celu kontroli/zmiany ustawień oraz analizy parametrów roboczych.
43. Wymagane wykonanie, gdzie stojan prądnicy jest nawinięty z poskokiem 2/3, ponieważ zapewnia to eliminację krotności trzeciej harmonicznej (3, 9, 15, itd.) napięcia wyjściowego. Poskok 2/3 minimalizuje indukowanie się nadmiernych prądów w obwodzie neutralnym.
44. Wymagane wykonanie z dodatkowym uzwojeniem tj. oddzielnym uzwojeniem w stojanie zasilającym regulator napięcia. Uzwojenie to umożliwia przejęcie 300% obciążenia znamionowego przez 20 sekund. Umożliwia to niezawodny rozruch np. silników elektrycznych.
45. Tłumienie zakłóceń – VDE0875 G/N/K, EN61000-6-3, EN61000-6-2
46. Wymagana klasa IP - 23
47. Złącze – elastyczny dysk
48. Klasa izolacji – H
49. Wymagany wyłącznik renomowanego producenta z możliwością zmiany nastaw, wyposażony w cewkę wybijakową

Panel sterowania agregatu obsługujący tryb pracy automatycznej a także tryby manualny, test oraz off. Musi posiadać pełne menu w języku polskim z pełną obsługą rozwiązań producenta. Musi być wyposażony w dodatkową programowalną logikę PLC.

Pozwalający na kontrolę parametrów sieci i agregatu (napięć , prądów, mocy , częstotliwości , cosɸ , napięcia ładowania akumulatora , ilości paliwa w zbiorniku , czasu pracy agregatu , parametrów silnika). Panel sterownika wyposażony w ekran LCD oraz tabliczkę z diodami sygnalizacyjnymi dla łatwej obsługi i szybkiej identyfikacji stanów pracy urządzenia.

Wymagane jest aby panel sterowania wyposażony był w funkcję obsługi pracy układu SZR oraz wskazywał stany pracy elementu wykonawczego SZR. Szafa elektryczna/automatyki agregatu zbudowana na podzespołach renomowanych producentów elektryki i elektroniki, według norm i standardów. Nastawy zabezpieczenia głównego zgodnie z parametrami agregatu.

Panel pozwalający na montaż modułów komunikacyjnych (RS485, LAN, Mobus, TCP/IP, SNMP, Profibus, GPRS)

2) Przyczepa transportowa:
1. przyczepa dwuosiowa,
2. homologacja zwykła – przyczepa transportowa,
3. wymiary platformy 3050 x 1300 mm,
4. DMC 2700 kg
5. koła 185r14c – 2 szt.
6. układ hamulcowy do 2700 kg,
7. zaczep kulowy,
8. elementy ram cynkowane ogniowo,
9. wyposażenie w instalację elektryczną,
10. 2 podpory rurowe z przodu,
11. 2 podpory kątowe z tyłu,
12. burty walcowane na zimno,
13. wszystkie burty otwierane oraz posiadające system szybkiego demontażu burt,
14. uchwyty mocujące towar,
15. ramka tablicy rejestracyjnej,
16. masa całkowita 2600 kg,
17. ładowność ok. 2100 kg,
18. koło podporowe,
19. dokumenty niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

34223300-9 - Przyczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.Zdolności technicznej lub zawodowej:
a)dotyczącej doświadczenia Wykonawcy:
a.1) w zakresie Części nr 1 i Części nr 2
•Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w postaci należytego wykonania, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie agregatów prądotwórczych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każde.
•Zamówienia te muszą być wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywane, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
•W przypadku każdego świadczenia powtarzającego się lub ciągłego, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wartość części zrealizowanej wynosi co najmniej 100 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane agregaty odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ, Zamawiający na podstawie art. 105 ust. 1, art. 106 ust. 1 oraz art. 107 ust. 1 ustawy Pzp , wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ:
1) karty katalogowe producenta zawierające szczegółowy opis techniczny lub inne dokumenty potwierdzające charakterystykę techniczną urządzenia, pozwalające na pełne porównanie/weryfikacje parametrów z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego;
2) deklarację zgodności CE oferowanego agregatora;
3) Instrukcję obsługi i konserwacji;
Przedmiotowe dokumenty muszą być dostarczone w języku polskim
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia ust. 2 powyżej nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych:
1) karty katalogowe producenta zawierające szczegółowy opis techniczny lub inne dokumenty potwierdzające charakterystykę techniczną urządzenia, pozwalające na pełne porównanie/weryfikacje parametrów z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego;
2) deklarację zgodności CE oferowanego agregatora;
3) Instrukcję obsługi i konserwacji;
Przedmiotowe dokumenty muszą być dostarczone w języku polskim

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno być załączone do oferty zgodnie z Rozdziałem XIV ust. 3 pkt 3 oraz ust. 4 SWZ.
2. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postepowania.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie jw. przedkłada się, w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp., zgodnie z treścią Załącznika nr 4.1 dla Części nr 1 i załącznika 4.2 dla Części nr 2.
6. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej : https://gminawolin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.