Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464389/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja lodowiska zimowego na terenie miasta.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326260100
1.5.8.) Numer faksu: 326260217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja lodowiska zimowego na terenie miasta.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c3ffd4e-73e2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024945/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Organizacja lodowiska zimowego na terenie miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464389
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lodowisko zostanie ustawione na olkuskim Rynku, na istniejącej nawierzchni. Nie dopuszcza się podbudowy z piasku itp.; z uwagi na spadki poprzeczne oraz podłużne płyty Rynku koniecznym jest zastosowanie podestu, na którym zostanie ustawione lodowisko wraz z niezbędnym zapleczem. Istniejącą nawierzchnię należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami i zabrudzeniami. Całość należy przykryć halą namiotową.
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
1) Dostarczenie, montaż oraz demontaż po zakończeniu funkcjonowania lodowiska,:
a) hali namiotowej,
b) lodowiska o wymiarach co najmniej 18x29 m,
c) kompaktowego agregatu chłodniczego,
d) Wykonawca zapewni ochronę obiektu lodowiska w zakresie wg. własnego uznania oraz ubezpieczy cały obiekt,
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia obiektu lodowiska oraz powierzchni płyty Rynku będącej we władaniu Wykonawcy w okresie najmu.
2) Dostarczenie maszyny do konserwacji lodu odpowiedniej do utrzymania powierzchni zaoferowanego lodowiska wraz z jej obsługą.
3) Wykonawca musi zapewnić dostawę:
a) kontenera na kasę i wypożyczalnię łyżew
b) oświetlenia tafli lodowiska
c) dekoracji świątecznych
d) korektorów lub figurek do nauki jazdy na łyżwach
e) chodników gumowych
f) ławek oraz regału
g) nagłośnienia lodowiska
4.5.3.) Główny kod CPV: 70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Przebudowa ulicy Na Skraju w Olkuszu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania: "Budowa drogi dojazdowej na dz. 2839/4 i innych w Olkuszu".
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont nawierzchni drogi powiatowej 1113K w miejscowości Dłużec".
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.