eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiesiekierzModernizacja energetyczna placówek oświatowych w Biesiekierzu i Świeminie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna placówek oświatowych w Biesiekierzu i Świeminie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIESIEKIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 0048943180955

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biesiekierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34b2b87c-2d61-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna placówek oświatowych w Biesiekierzu i Świeminie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34b2b87c-2d61-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003694/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja energetyczna placówek oświatowych w Biesiekierzu i Świeminie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.SR.271.10.2024.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4199291,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja energetyczna placówek oświatowych w Biesiekierzu i Świeminie.
Przedmiotem inwestycji jest poprawa efektywności energetycznej dwóch zespołów oświatowych, szkół podstawowych, tj. Szkoły Podstawowej im. Ignacego Łukasiewicza w Biesiekierzu (dalej: zadanie nr 1) oraz Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie (dalej: zadanie nr 2). Są to szkoły publiczne świadczące kształcenie w zakresie podstawowego programu nauczania.
Zadanie nr 1
Parametry techniczne SP w Biesiekierzu: rok budowy 1966, wraz z salą gimnastyczną – rok budowy 2000.
- 2 kondygnacje nadziemne,
- pow. zabudowy - 1298,37 m2,
- pow. użytkowa - 1439,30 m2,
- kubatura - 9742,00 m3,
Zadanie nr 2
Parametry techniczne SP w Świeminie: rok budowy 1971,
- 2 kondygnacje nadziemne,
- pow. zabudowy - 767,43 m2,
- pow. użytkowa - 1013,77 m2,
- kubatura - 5707,00m3
2. Zakres robót:

dla zadania nr 1
Zakres obejmuje:
- remont koszy doświetlających okna piwniczne,
- izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnic,
- remont opaski wokół budynku,
- docieplenie ścian piwnic,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropodachu,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
- wymiana stolarki okiennej,
- wymiana parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich,
- odsunięcie rur spustowych o grubość izolacji termicznej,
- wykonanie kolorystyki elewacji budynku (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- remont schodów zewnętrznych,
- wymianę zadaszeń nad wejściami,
- prace towarzyszące,
W zakresie branży sanitarnej:
- wymianę kotła gazowego,
- remont instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników oraz zdalnym sterowanie urządzeniami w technologii wi-fi. W ramach niniejszego opracowania planowany jest zakup, montaż i uruchomienie urządzeń systemu sterownia, które wspomagać będą pracą instalacji wewnętrznej c.o. zwany dalej System Zarządzania Ogrzewaniem.
- remont instalacji c.w.u.,
- montaż pompy ciepła,
W zakresie branży elektrycznej:
- wymiana oświetlenia na typu LED,
- instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- remont instalacji odgromowej,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 10,50 kWp,
- montaż agregatu prądotwórczego. Agregat prądotwórczy przenośny (20kW - 24kW) +
automatyka SZR.

dla zadania nr 2
Zakres obejmuje:
- izolację przeciwwilgociowa ścian piwnic,
- remont opaski wokół budynku,
- docieplenie ścian piwnic,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropodachu,
- remont kominów,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
- wymiana stolarki okiennej,
- wymiana parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich,
- odsunięcie rur spustowych o grubość izolacji termicznej,
- wykonanie kolorystyki elewacji budynku (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- remont schodów zewnętrznych,
- remont zadaszeń nad wejściami,
- prace towarzyszące,
- montaż platformy przy schodowej dla osób niepełnosprawnych,

W zakresie branży sanitarnej:
- wymianę kotła gazowego,
- remont instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników oraz zdalnym sterowaniem urządzeniami w technologii wi-fi. W ramach niniejszego opracowania planowany jest zakup, montaż i uruchomienie urządzeń systemu sterownia, które wspomagać będą pracą instalacji wewnętrznej c.o. zwany dalej System Zarządzania Ogrzewaniem.
- remont instalacji c.w.u.,
- montaż pompy ciepła,

W zakresie branży elektrycznej:
- wymiana oświetlenia na typu LED,
- instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- remont instalacji odgromowej,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 10,50 kWp,
- montaż agregatu prądotwórczego. Agregat prądotwórczy przenośny (20kW - 24kW) +
automatyka SZR.
2) Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja6PGR/2023/3022/PolskiLad.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
b) dwa projekty budowlane (dokumentacja projektowa), stanowiące załącznik nr 8 do SWZ,
c) projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
UWAGA: Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest projekt budowlany.
4) Gwarancja i rękojmia
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 60 miesięcy (przedłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale III ust. 5 SWZ).
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji.
5) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. i pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6665000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7173986,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6665000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „Ekosun” Paweł Czupajło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990209622

7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 4

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-211

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace budowlane (dociepleniowe) - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE PIOTR FIRA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6665000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.