eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Sukcesywne dostawy rękawic ochronnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy rękawic ochronnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://clo.com.pl/zamowienia_klasyczne/clo-zp-64-2022/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy rękawic ochronnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-036c6099-4622-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017955/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Rękawice chirurgiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383209/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/64/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1:
1. Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, teksturowane na palcach (min. końcówki), kształt uniwersalny, pasujące na lewą i prawą dłoń, mankiet zakończony pogrubionym brzegiem zapobiegającym samo zwijaniu się, AQL ≤ 1,5.
Grubość rękawicy w strefie palców: 0,09 mm +/- 0,02 mm, w części dłoniowej: min. 0,06 mm.
Wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III.
Dopuszczone do kontaktu z żywnością.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na przenikanie substancji chemicznych typ B.
Na opakowaniu jednostkowym powinny być umieszczone co najmniej: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta oraz piktogramy wskazujące na zakres ochrony.
Podstawa opakowania 12cm (+ 1 mm / - 6 mm) x 13cm (+ 1 mm / - 10 mm) pasująca do uchwytów naściennych typu SafeDon z możliwością wyjmowania rękawic pojedynczo zawsze za mankiet bez dotykania opakowania i pozostałych rękawic.
Rozmiar S, M, L. Opakowanie: 250 sztuk.
Wyrób medyczny.
Wykonawca może wycenić rękawice w mniejszej ilość w opakowaniu niż sugerowana przez Zamawiającego lecz nie mniejszej niż 200 sztuk, w takim przypadku należy dokonać przeliczeń tak, aby liczba sztuk była zgodna z zapisami specyfikacji.
Ilość: 1.800 opakowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 117000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2:
1. Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, teksturowane na palcach (min. końcówki), kształt uniwersalny, pasujące na lewą i prawą dłoń, mankiet zakończony pogrubionym brzegiem zapobiegającym samo zwijaniu się, AQL ≤ 1,5.
Grubość rękawicy w strefie palców: 0,09 mm +/- 0,02 mm, w części dłoniowej: min. 0,06 mm.
Wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III.
Dopuszczone do kontaktu z żywnością.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na przenikanie substancji chemicznych typ B
Na opakowaniu jednostkowym powinny być umieszczone co najmniej: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta oraz piktogramy wskazujące na zakres ochrony.
Podstawa opakowania 12cm x 13cm (- 5%) pasująca do posiadanych przez Zamawiającego uchwytów naściennych typu SafeDon, z możliwością wyjmowania rękawic pojedynczo zawsze za mankiet bez dotykania opakowania
i pozostałych rękawic.
Rozmiar S, M, L. Opakowanie: 50 sztuk.
Wyrób medyczny.
Ilość: 100 opakowań.
2. Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, teksturowane na palcach (min. końcówki), kształt uniwersalny, pasujące na lewą i prawą dłoń, mankiet zakończony pogrubionym brzegiem zapobiegającym samo zwijaniu się, AQL ≤ 1,5.
Grubość rękawicy w strefie palców: 0,09 mm +/- 0,02 mm, w części dłoniowej: min. 0,06 mm.
Wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III.
Dopuszczone do kontaktu z żywnością.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na przenikanie substancji chemicznych typ B.
Na opakowaniu jednostkowym powinny być umieszczone co najmniej: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta oraz piktogramy wskazujące na zakres ochrony.
Podstawa opakowania 12cm x 13cm (- 5%) pasująca do uchwytów naściennych typu SafeDon z możliwością wyjmowania rękawic pojedynczo zawsze za mankiet bez dotykania opakowania i pozostałych rękawic.
Rozmiar XL. Opakowanie: 240 sztuk.
Wyrób medyczny
Wykonawca może wycenić rękawice w mniejszej ilość w opakowaniu niż sugerowana przez Zamawiającego lecz nie mniejszej niż 200 sztuk, w takim przypadku należy dokonać przeliczeń tak, aby liczba sztuk była zgodna z zapisami specyfikacji.
Ilość: 200 opakowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 16750,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3:
1. Rękawice nitrylowe, bezpudrowe, teksturowane na palcach. Pasujące na lewą i prawą dłoń.
Długość rękawic z mankietem nie mniejsza niż 285 mm, nie większa niż 320mm.
Zarejestrowane jako środek ochrony indywidualnej kategorii III.
Dopuszczone do kontaktu z żywnością.
AQL nie większy niż 1,5.
Rozmiar: M, L. Opakowanie: 100 sztuk.
Wyrób medyczny.
Wykonawca może wycenić rękawice w opakowaniu innej wielkości niż wskazana przez Zamawiającego, w takim przypadku należy dokonać przeliczeń tak, aby liczba sztuk była zgodna z zapisami specyfikacji.
Ilość: 500 opakowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 14500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4:
1. Rękawice chirurgiczne bezlateksowe, sterylne, bezpudrowe, wykonane z poliizoprenu, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, powierzchnia wewnętrzna polimerowana o strukturze sieci, mankiet rolowany.
Długość: minimum 270 mm.; maximum 285 mm.
Grubość na palcu 0,25 (+/- 0,02 mm).
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na przenikanie substancji chemicznych typ B.
Zarejestrowane jako wyrób medyczny II a i środek ochrony osobistej kat. III.
Pakowane w pojedyncze pary na prawą i lewą dłoń.
Opakowanie jednej pary podwójne – opakowanie zewnętrzne foliowe lub inne zapobiegające przed wilgocią i przypadkowym rozdarciem.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 5,5 – 9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 6.000 par.
2. Rękawice chirurgiczne, bezlateksowe, sterylne wykonane z poliizoprenu, bezpudrowe, wewnątrz silikonowane, wewnętrznie pokryte materiałem przeciwdrobnoustrojowym, mankiet rolowany
Długość: minimum 285 mm.; maximum 300 mm
Grubość na palcu 0,25 (+/- 0,02 mm).
AQL nie większe niż 0,65.
Opakowanie jednej pary podwójne – opakowanie zewnętrzne foliowe lub inne zapobiegające przed wilgocią
i przypadkowym rozdarciem.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 5,5 – 9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 2.000 par.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 47200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5:
1. Rękawice chirurgiczne sterylne, syntetyczne, bezpudrowe, wykonane z poliizoprenu, mankiet rolowany, polimerowane obustronnie w celu łatwiejszego zakładania, ułatwione użytkowanie w przypadku podwójnego rękawiczkowania, zewnętrznie mikroteksturowana.
Długość minimum 270 mm.
Grubość na palcu 0,23 mm (+/-0,02) na dłoni 0,20 mm (+/-0,02);
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ B
Zarejestrowane jako wyrób medyczny IIa i środek ochrony osobistej kat. III.
Pakowane w pojedyncze pary na prawą i lewą dłoń.
Opakowanie jednej pary podwójne – opakowanie zewnętrzne foliowe lub inne zapobiegające przed wilgocią i przypadkowym rozdarciem.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 6,0 – 9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 4.000 par.
2. Rękawice chirurgiczne sterylne, bezpudrowe, z wewnętrzną warstwą nawilżająco-pielęgnującą wykonane z lateksu, pozbawiony tiuramów, mankiet rolowany, polimerowane obustronnie w celu łatwiejszego zakładania, ułatwione użytkowanie w przypadku podwójnego rękawiczkowania, zewnętrznie gładkie.
Długość minimum 280 mm.
Grubość na palcu 0,18 mm (+/-0,02) na dłoni 0,10 mm (+/-0,02);
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ B.
Zarejestrowane jako wyrób medyczny IIa i środek ochrony osobistej kat. III.
Pakowane w pojedyncze pary na prawą i lewą dłoń.
Opakowanie jednej pary podwójne – opakowanie zewnętrzne foliowe lub inne zapobiegające przed wilgocią i przypadkowym rozdarciem.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 6,0 – 9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 200 par.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 24300,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6:
1. Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe, pokryte poliuretanem od wewnątrz, z wewnętrzną warstwą nawilżająco-pielęgnującą (emolient +gliceryna) mikroteksturowane na zewnątrz, chlorowane i silikonowane, mankiet z prostym zakończeniem i opaską lepną zapobiegającą zsuwaniu się, grubości ścianki na palcu: 0,22(+/-0,02mm), na dłoni 0,20(+/-0,02mm), mankiecie 0,20(+/-0,02mm).
Długość min. 280 mm.
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ B
Zaklasyfikowane jako wyrób medyczny kl. IIa, środek ochrony indywidualnej kat. III.
Pakowane parami, podwójnie (zewnętrzne foliowe), dyspenser otwierany w pionie i poziomie, jedna z części wyposażona w 2 otwory, w tym jeden umożliwiający zwrot nieużytych rękawic.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 5,5-9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 1.500 par.
2. Rękawice chirurgiczne, sterylne, bezlateksowe, neoprenowo-poliizoprenowe, bezpudrowe, polimeryzowane od wewnątrz, teksturowane, kształt anatomiczny, mankiet rolowany z opaską lepną zapobiegającą zsuwaniu się, o typowej grubości ścianki na palcu: 0,21 mm(+/-0,01mm), na dłoni 0,19 mm(+/-0,01mm), mankiecie:0,16mm(+/-0,01mm).
Długość min. 295 mm.
AQL nie większy niż 0,65.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ B.
Zaklasyfikowane jako wyrób medyczny kl. IIa, środek ochrony indywidualnej kat. III, pozbawione akceleratora DPG.
Pakowane parami, podwójnie (zewnętrzne foliowe), dyspenser otwierany w pionie i poziomie, jedna z części wyposażona w 2 otwory, w tym jeden umożliwiający zwrot nieużytych rękawic.
Na opakowaniu widoczne oznaczenie rozmiaru.
Dostępne w rozmiarach 6,0-9,0 (co 0,5).
Wyrób medyczny.
Ilość: 500 par.
3. Ochronne rękawice sterylne, neoprenowe, kształt anatomiczny, mankiet przedłużony prosto zakończony, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, chlorowana i silikonowana, powierzchnia wewnętrzna pokryta poliuretanem
i silikonem.
Grubość na palcu 0,18 ±0,01mm, na mankiecie 0,16±0,01mm.
Długość min. 295 mm.
AQL nie większy niż 0,65.
Środek ochrony indywidualnej kat. III.
Odporne na przenikanie wirusów.
Odporne na substancje chemiczne typ A- przebadane na min 30 substancji chemicznych (bez cytostatyków), w tym izopropanol, diglukonian chlorheksydyny, 35% formaldehyd, 30% nadtlenek wodoru, min 5% jodopowidon- min 4 poziom odporności;
Pozbawione akceleratorów chemicznych (informacja na opakowaniu).
Pakowane parami w kopertę foliową.
Dopuszczone do stosowania w środowiskach aseptycznych i jałowych klasy A.
Dostępne w rozmiarach 6,0-9,0 (co 0,5).
Ilość: 1.000 par.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81696,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81696,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81696,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-11-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13284,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13284,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-08 do 2023-11-07

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14536,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14536,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14536,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-11-14

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-08 do 2023-11-07

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27432,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27432,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27432,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27432,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-08 do 2023-11-07

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmar spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085

7.3.3) Ulica: Strefowa 22

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-08 do 2023-11-07

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji IV Przedmiot zamówienia, wartości części podano bez VAT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.