eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek"Świadczenie usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: "Wielkopolskie telecentrum opieki"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730495

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8b867d6-514b-4f7c-92ec-37f30f06960a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolskie telecentrum opieki

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459193

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPSI.4225.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy (zamówienia), którym jest świadczenie
usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki” (zwanego w
dalszej części umowy „Projektem”) w miejscu ich zamieszkania w trybie i na zasadach określonych niniejszą umową.
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy (zamówienia), którym jest świadczenie
usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki” (zwanego w
dalszej części umowy „Projektem”) w miejscu ich zamieszkania w trybie i na zasadach określonych niniejszą umową.
2. Przez uczestników Projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć osoby starsze powyżej 60 roku życia z terenu
miasta Turku, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w codziennym
funkcjonowaniu, zwanych w dalszej części umowy „Uczestnikami” lub „Uczestnikiem”.
3. Zakres obowiązków asystenta osoby starszej obejmuje m .in.:
a. Opracowanie i realizacja planu pracy z osobą starszą w konsultacji
z koordynatorem Centrum Wsparcia Seniora i pracownikiem socjalnym.
b. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji osoby starszej, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazanie tej oceny
koordynatorowi Centrum Wsparcia Seniora.
c. Pomoc w opiece higienicznej (mycie, kąpanie, czesanie itp.)
d. Zmiana bielizny osobistej, pościelowej, posłanie łóżka.
e. Dbałość o czystość bielizny osobistej, pościelowej oraz odzieży podopiecznego.
f. Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych.
g. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą
z pomocy poprzez wykonywanie porządków bieżących.
h. Wykonywanie zakupów artykułów spożywczych i innych produktów potrzebnych w gospodarstwie domowym.
i. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety, w tym jednego posiłku gorącego.
j. Dostarczanie opału z miejsca składowania i palenie w piecu (w miarę potrzeb).
k. Zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia, towarzyszenie w trakcie wizyt
lekarskich, realizacja recept.
l. Koordynacja działań lekarza, pielęgniarki środowiskowej, pracownika socjalnego, opiekuna w ośrodku pomocy społecznej,
rodziny oraz innych osób zaangażowanych w opiece nad osobą starszą.
m. Załatwianie spraw bieżących według uzasadnionych potrzeb podopiecznego np. opłacanie należności za świadczone
usługi opiekuńcze, należność za mieszkania, media, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych itp.
n. Podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspokajaniu potrzeb duchowych (np. dostarczanie prasy,
książek, czytanie, zawożenie na cmentarz, do kościoła, organizowanie kontaktów sąsiedzkich, zachęcanie do uczestnictwa
w klubie seniora, Uniwersytecie III wieku, podtrzymywanie kontaktów z otoczeniem i rodziną)
o. Poprawa mobilności osoby starszej (włączenie społeczne poprzez wspólne wyjazdy do miasta na zakupy, do lekarza, na
cmentarz do rodziny w celu załatwiania spraw bieżących)
p. Wsparcie emocjonalne (wspólna organizacja i spędzanie czasu wolnego, rozmowa)
q. Pomoc wytchnieniowa (wsparcie opiekunów osób zależnych- zastąpienie członka rodziny sprawującego piekę nad osobą
zależną by mógł załatwić np. sprawy bieżące)
r. Powiadomienie koordynatora Centrum Wsparcia Seniora o ewentualnych potrzebach osoby pozostającej pod opieką.
s. Bieżąca aktualizacja wiedzy, zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności
wykonywanych na stanowisku pracy.
t. Wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez Koordynatora Centrum Wsparcia Seniora i Dyrektora Ośrodka.
Szczegóły zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24228 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24228 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24228 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Cajdler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 93043013221

7.3.3) Ulica: Ul. Chopina 111

7.3.4) Miejscowość: Turek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24228 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.