eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jod³owaZakup beczkowozu do wody pitnej wraz z ci±gnikiem



Og³oszenie z dnia 2025-10-16

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup beczkowozu do wody pitnej wraz z ci±gnikiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³owa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661100

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³owa

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-225

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.gmina@jodlowa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlowa.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup beczkowozu do wody pitnej wraz z ci±gnikiem

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b56666d3-e49a-449e-ac8a-4195ef07c22e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00478647

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030627/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup beczkowozu do wody pitnej wraz z ci±gnikiem

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b56666d3-e49a-449e-ac8a-4195ef07c22e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl)
Komunikacja w postêpowaniu (z wy³±czeniem sk³adania ofert), odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem "Formularzy do komunikacji
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i wniosków s³u¿±cych do zadawania pytañ o wyja¶nienie tre¶ci
SWZ. „Formularze do komunikacji” umo¿liwiaj±, równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj
za³±cznik”).
Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków komunikacji elektronicznej zawiera SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów, dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w instrukcji interaktywnej "oferty, wnioski i prace konkursowe" pod linkiem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
2. Administratorem Pañstwa danych jest Gmina Jod³owa reprezentowana przez Wójta. Kontakt do Administratora: 39-225 Jod³owa 1A, tel.146302001, e-mail: gmina.jodlowa@jodlowa.eu.
3. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê skontaktowaæ poprzez email: iod@jodlowa.eu lub
pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze okre¶lonego w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z pó¼n. zm.) – zwanej dalej „ustaw±”,
b. art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 tj. wykonania zawartej umowy lub do podjêcia dzia³añ na Pañstwa ¿±danie przed
zawarciem umowy.
5. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.
Zakup beczkowozu do wody pitnej wraz z ci±gnikiem, wyboru
najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.
6. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy, Pañstwa dane bêd± zamieszczane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Szczegó³owe informacje mo¿na
uzyskaæ kontaktuj±c siê z Administratorem.
7. Pañstwa dane nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. pañstw trzecich).
8. Dane osobowe bêd± przechowywane przez czas niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres
wymagany:
a. art. 78 ust. 1 ustawy, tj. protokó³ wraz z za³±cznikami przechowuje siê przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania chyba ¿e umowa zawarta jest na d³u¿szy okres czasu wtedy administrator przechowuje protokó³ do zakoñczenia umowy;
b. umowy zgodnie z kategori± archiwaln± B10 – tj. 10 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu umowy zawartej w trybie
zamówienia publicznego,
c. pozosta³a dokumentacja dotycz±ca zamówieñ publicznych zgodnie z kategori± B5 – tj. 5 lat od roku nastêpuj±cego po
zakoñczeniu sprawy.
9. W celu z³o¿enia oferty, zawarcia i realizacji umowy podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym, niepodanie danych bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci oceny oferty.
10. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± nastêpuj±ce ¿±dania:
a. dostêpu do danych osobowych;
b. sprostowania danych osobowych;
c. usuniêcia danych osobowych;
d. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
11. Przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
12. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± profilowane.
13. Sk³adaj±cy ofertê jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa wykonawca sk³ada w ofercie.
14. Je¿eli przetwarzanie danych osobowych bêdzie dokonywane w imieniu zamawiaj±cego, podmiot sk³adaj±cy ofertê daje
gwarancjê wdro¿enia odpowiednich ¶rodków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spe³nia³o wymogi
rozporz±dzenia 2016/679 i chroni³o prawa osób, których dane dotycz±. O¶wiadczenie, o którym mowa wykonawca sk³ada w ofercie

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a. prawo dostêpu do danych osobowych (w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b. prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c. skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
d. zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
e. w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest realizowane w ramach zadañ jednostek samorz±du terytorialnego w województwie podkarpackim w 2025 roku wynikaj±cych z „Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026".
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego ci±gnika oraz zbiornika beczkowozu (przyczepy) do transportu wody pitnej.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 11 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, który zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiaj±cego.
5. Je¿eli zosta³y wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie maj± charakter pomocniczy, przyk³adowy dla okre¶lenia klasy urz±dzenia oraz wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Wskazanie przez Zamawiaj±cego w SWZ marki lub nazwy handlowej towaru ma charakter wy³±cznie przyk³adowy, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Przygotowuj±c ofertê Wykonawca winien kierowaæ siê wy³±cznie wymaganiami co do parametrów technicznych urz±dzeñ i nie ma obowi±zku oferto-wania urz±dzeñ podanych jako przyk³adowe.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych o parametrach techniczno - u¿ytkowych nie gorszych ni¿ podane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowana przez niego dostawa spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty za³±cznik 1a z opisem i danymi technicznymi zaproponowanego rozwi±zania, umo¿liwiaj±ce porównanie go ze wszystkimi parametrami wskazanymi w Opisie przedmiotu zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16700000-2 - Ci±gniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjête kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.

2 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ nale¿ycie co najmniej: jedno (1) ¶wiadczenia polegaj±ce na wykonaniu dostawy, której przedmiotem zamówienia by³a dostawa ci±gnika o warto¶ci brutto dostawy minimum 250 000,00 z³.
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez Wykonawcê wykaz dostaw stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr. 4 do SWZ.
2. O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.- wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych, ¿e oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca sk³ada specyfikacjê techniczn± - zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 1a do oferty wraz z kart± katalogow± umo¿liwiaj±c± jednoznaczn± identyfikacjê oferowanego pojazdu oraz potwierdzenie spe³nienia przez pojazd minimalnych warunków technicznych
Uwaga : Brak z³o¿enia za³±cznika nr 1a do formularza ofertowego bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

karta katalogowa umo¿liwiaj±c± jednoznaczn± identyfikacjê oferowanego pojazdu oraz potwierdzenie spe³nienia przez pojazd minimalnych warunków technicznych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

wymagane o¶wiadczenia, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, za³±cznik nr 1a do formularza ofertowego,
je¶li dotyczy: zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia zasobów, o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie postêpowania, pe³nomocnictwo

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez wykonawców.
2. Spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia bêdzie weryfikowane przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.
3. Wykonawcy wspólnie sk³adaj±cy ofertê, wraz z ofert± sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe o¶wiadczenie zawiera tre¶æ za³±cznika nr 5 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ przekazane przez Wykonawcê w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pe³nomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pe³nomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z w³asnorêcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), mo¿e z³o¿yæ cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym reguluje Rozporz±dzenie ws. komunikacji elektronicznej.
5. Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa pkt 5.3 SWZ.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.3 SWZ Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczania i dokumenty okre¶lone w pkt 6 SWZ w sposób i w trybie tam okre¶lonym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-24 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ na platformie e-Zamówienia poprzez modu³ MOW

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy Pzp wyklucza siê: a) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.