eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzebudowa zatok autobusowych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zatok autobusowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdczest

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zatok autobusowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab7beea-f818-43e9-85a0-11d37dee4164

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042551/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Przebudowa zatok autobusowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.42.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1204782,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa zatoki autobusowej na przystanku pn. „Hala Polonia” ul. Dekabrystów, kierunek Parkitka
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników.
- Ława pod krawężniki betonowa z oporem C15/20.
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x22cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Krawężniki kamienne wtopione o wymiarach 12x20cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
- Stabilizacja podłoża istniejącego grubości 25cm cementem o Rm= 2,5Mpa.
- Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie – 10cm grubości po zagęszczeniu.
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm.
- Podbudowa betonowa C-8/10 z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm.
- Nawierzchnia z betonu cementowego C-35/40 grubości 22cm, z dylatacjami, zbrojona zbrojeniem rozproszonym z dodatkiem włókien polimerowych lub polipropylenowy w ilości 2 kg/m3.
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - chodnik
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4cm.
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum).
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa).

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie
120 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 288381,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa zatoki autobusowej na przystanku pn. „Hala Polonia” ul. Dekabrystów, kierunek Cmentarz Kule.
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników.
- Ława pod krawężniki betonowa z oporem C15/20.
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x22cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Krawężniki kamienne wtopione o wymiarach 12x20cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
- Stabilizacja podłoża istniejącego gr 25cm cementem o Rm= 2,5Mpa.
- Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - 10cm grubości po zagęszczeniu.
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm.
- Podbudowa betonowa C-8/10 z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm.
- Nawierzchnia z betonu cementowego C-35/40 grubości 22cm, z dylatacjami, zbrojona zbrojeniem rozproszonym z dodatkiem włókien polimerowych lub polipropylenowy w ilości 2kg/m3.
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - chodnik.
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4cm.
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum).
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa).

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie
120 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 291605,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa zatoki autobusowej na przystanku pn. „Bacewicz” ul. gen. Augusta Fieldorfa-Nila, kierunek Michałowskiego.
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników.
- Ława pod krawężniki betonowa z oporem C15/20.
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x22cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Krawężniki kamienne wtopione o wymiarach 12x20cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
- Stabilizacja podłoża istniejącego grubości 25cm cementem o Rm= 2,5Mpa.
- Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - 10cm grubości po zagęszczeniu.
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm.
- Podbudowa betonowa C-8/10 z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm.
- Nawierzchnia z betonu cementowego C-35/40 grubości 22cm, z dylatacjami, zbrojona zbrojeniem rozproszonym z dodatkiem włókien polimerowych lub polipropylenowy w ilości 2kg/m3.
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - chodnik
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4cm.
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum).
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa).

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie
120 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 286476,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa zatoki autobusowej na przystanku pn. „św. Barbary-Szpital”
ul. św. Barbary, kierunek Gnaszyn.
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników.
- Ława pod krawężniki betonowa z oporem C15/20.
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x22cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Krawężniki kamienne wtopione o wymiarach 12x20cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
- Stabilizacja podłoża istniejącego grubości 25cm cementem o Rm= 2,5Mpa.
- Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - 10cm grubości po zagęszczeniu.
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm.
- Podbudowa betonowa C-8/10 z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm.
- Nawierzchnia z betonu cementowego C-35/40 grubości 22cm, z dylatacjami, zbrojona zbrojeniem rozproszonym z dodatkiem włókien polimerowych lub polipropylenowy w ilości 2kg/m3,
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej – chodnik.
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4cm.
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum).
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa).

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie
120 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 338318,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260183,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434545,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260183,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGEX s.c. W. Piątek, M. Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492137636

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 1/3 lok. 103

7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260183,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261795,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466176,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261795,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGEX s.c. W. Piątek, M. Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492137636

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 1/3 lok. 103

7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261795,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236155,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400522,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236155,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGEX s.c. W. Piątek, M. Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492137636

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 1/3 lok. 103

7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236155,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285730,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468024,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285730,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGEX s.c. W. Piątek, M. Piątek Al. Armii Krajowej 1/3 lok.103 42-202

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492137636

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 1/3 lok. 103

7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285730,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.