eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroń › Przebudowa dróg gminnych w m. Poleszyn, gm. Dobroń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w m. Poleszyn, gm. Dobroń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobroń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 9

1.5.2.) Miejscowość: Dobroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-082

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436772130

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobron.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobron.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dobron.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w m. Poleszyn, gm. Dobroń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0128fc9a-2553-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003443/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg na terenie gminy Dobroń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych w m. Poleszyn, gm. Dobroń.
1) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Poleszynie, dz. nr 213 obręb 12, gm. Dobroń.
W ramach zadania zostanie wykonane:
a) wytyczenie drogi w terenie na odcinku 200 m,
b) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie,
c) wykonanie wyrównania nawierzchni poprzez ułożenie mechanicznie warstwy podkładowej z mieszanki mineralnobitumicznej
w ilości 60kg/m2
d) regulacja skrzynek do zasuw wodociągowych,
e) wykonanie warstwy nawierzchniowej z mieszanek mineralno- bitumicznych, grysowych warstwa ścieralna asfaltowa
szerokości 4,0 m na odcinku 0,2 km grubość po zagęszczeniu 4 cm.
f) zasmarowanie krawędzi emulsja asfaltową,
g) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, po obu stronach wylanej nawierzchni asfaltowej – na szerokość 70 cm
grubość od zera do 6 cm.
2) Wykonanie przebudowy drogi gminnej w Poleszynie działka nr 126, obręb geodezyjny 0012 Poleszyn, gm. Dobroń,
stanowiących sieć dróg gminnych.
W ramach zadania zostanie wykonane:
a) wytyczenie drogi w terenie na odcinku 690 m,
b) wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne, frezowanie nawierzchni,
c) mechaniczne wyrównaniem istniejącej podbudowy tłuczniem drogowym w ilości 80kg/m2
d) regulacja skrzynek zasuw wodociągowych.
e) wykonanie wyrównania nawierzchni poprzez ułożenie mechanicznie warstwy podkładowej z mieszanki mineralnobitumicznej
w ilości 80kg/m
f) wykonanie warstwy nawierzchniowej z mieszanek mineralno- bitumicznych, grysowych warstwa ścieralna asfaltowa
szerokości 4,5 m na odcinku 0,69 km grubość po zagęszczeniu 4 cm.
g) zasmarowanie krawędzi emulsja asfaltową,
h) wykonanie poboczy z tłucznia drogowego frakcji 0-31,5 mm, po obu stronach położonej nawierzchni asfaltowej – na
szerokość 70 cm grubość od zera do 6 cm.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) organizację placu budowy,
2) sporządzenie uproszczonego projektu organizacji ruchu i oznakowania miejsc wykonywania prac remontowych,
3) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego.
4) materiał, destrukt, rumusz asfaltowo bitumiczny uzyskany z frezowania i oczyszczania miejsc naprawy stanowi własność
Zamawiającego i zostanie przewieziony w miejsce przez niego wskazane,
5) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie
robót (gruz, elementy z rozbiórek),
6) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na
sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,
7) powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych
umową,
8) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót.
3. W obowiązku Wykonawcy leży:
1) ustanowienie kierownika robót,
2) zabezpieczenie terenu budowy przed wstępem nieuprawnionych osób trzecich,
3) urządzenie i organizacja terenu budowy oraz koordynowanie robót,
4) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren,
na którym są prowadzone roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i
pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienie stałych warunków
widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa),
prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP i p-poż. oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu
kołowego i pieszego,
5) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem
6) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żądanych dokumentów pozwalających na ocenę
prawidłowości wykonania robót,
7) wykonywanie obowiązków zapewnienia bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawa i dotyczących
bezpieczeństwa i higieny pracy realizowanych robót oraz p-poż,
8) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób
trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów,
9) zapewnienie w niezbędnej ilości potencjału ludzkiego oraz potrzebnych maszyn i urządzeń sprawnych technicznie i
dopuszczonych do użytkowania w budownictwie według potrzeb zgodnie z zakresem umowy,
10) utrzymanie terenu budowy i terenu przyległego do terenu budowy, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym,
11) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie
zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnianie im informacji wymaganych tą ustawą,
12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych
lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczeń lub uszkodzeń,
13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy wykonanych robót, ich części, obiektów budowlanych
sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń -
naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego,
14) wykonywanie robót z nowych materiałów przez siebie zakupionych,
15) używanie do realizacji robót materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w
budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz U. z 2016r. poz. 290). W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę do realizacji
przedmiotu umowy materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, odpowiedzialność z tytułu ich niewłaściwej jakości
przechodzi na Wykonawcę, jeżeli nie wniósł zastrzeżeń co do ich jakości w chwili ich protokolarnego przekazania przez
Zamawiającego,
16) przedstawianie osobie wskazanej przez Zamawiającego, na każde jego żądanie, przed wbudowaniem materiałów
odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowania tj.: w szczególności: certyfikatów „na
znak bezpieczeństwa”, certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia. Przedstawienie
przez Wykonawcę certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za niewłaściwą jakość materiałów i nienależyte wykonanie robót,
17) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na
jakość robót lub termin zakończenia robót,
18) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje
zawodowe i uprawnienia budowlane,
19) wyznaczenie do kierowania robotami i wykonywania przedmiotu umowy osób wskazanych w ofercie; zmiana
którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i
wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty
przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki
postawione w tym zakresie w SWZ,
20) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
21) dostarczenie niezbędnych dokumentów, potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych
materiałów i urządzeń w tym np.: wyników pomiarów oraz protokołów badań, sprawozdań dotyczących realizowanego
przedmiotu niniejszej umowy,
22) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót prowadzonych w pasie drogowym winno zapewniać bezpieczeństwo
uczestnikom ruchu drogowego i osobom wykonującym roboty oraz zapewnić płynność ruchu drogowego,
23) uzyskanie we własnym zakresie przez Wykonawcę (w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego
pełnomocnictwa) wszelkich innych decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459872,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523060,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459872,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dromak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291641617

7.3.3) Ulica: Poręby 26b

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459872,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.