Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289101/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00290711/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00302315/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00307439/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00314619/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00322198/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00323281/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00328516/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00330834/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00571023/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00444859/01 - Wynik z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.co.kprp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9c910ee-f7db-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248973/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywania przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, itp., zainstalowanych w obiektach KPRP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, mechanizmów windowania żyrandoli, platform dla osób z niepełnosprawnościami (zwanych dalej: -„Urządzeniami”) zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (zwanych dalej: „KPRP”). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części 1) Część I – obiekty położone w Warszawie i okolicy tj.: a) Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, Warszawa, b) Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, ul. Karowa 10, Warszawa, c) Rezydencja Prezydenta RP Belweder, ul. Belwederska 56, Warszawa,d) Zespół Rezydencji Belweder-Klonowa (zwanych dalej ZRB-Klonowa), ul. Flory 2, Warszawa, e) Zespół Rezydencji Belweder-Klonowa, ul. Bacciarellego 4 w Warszawie, f) Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP w skład, której wchodzą budynki biurowe usytuowane przy ul. Wiejskiej 10, Maszyńskiego 10 i Frascati 2 w Warszawie, g) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, Warszawa, h) Zespół Obiektów Klarysew ul. Saneczkowa, Tulipanów i Sadowa, Konstancin-Jeziorna.4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 268917,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, mechanizmów windowania żyrandoli, platform dla osób z niepełnosprawnościami (zwanych dalej: -„Urządzeniami”) zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (zwanych dalej: „KPRP”). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część II – Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej tj.: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel.4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 39313,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, mechanizmów windowania żyrandoli, platform dla osób z niepełnosprawnościami (zwanych dalej: -„Urządzeniami”) zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (zwanych dalej: „KPRP”). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część III – Rezydencja Prezydenta RP „Zamek” w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy tj.: Rezydencja Prezydenta RP „Zamek” w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła.4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 45217,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, mechanizmów windowania żyrandoli, platform dla osób z niepełnosprawnościami (zwanych dalej: -„Urządzeniami”) zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (zwanych dalej: „KPRP”). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część IV – Dworek Prezydenta RP Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny Ciechocinek tj.: Dworek Prezydenta RP Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny Ciechocinek, ul. Leśna 1, Ciechocinek.4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 12394,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postępowaniu w zakresie części II złożono tylko jedną ofertę - Wykonawcy TK Elevator Eastern Europe GmbH z siedzibą w Wiedniu Zetschegasse 11, 1230 Wiedeń, wpisaną do rejestru pod numerem FN 520639X przez Sąd Handlowy w Wiedniu, działającą w Polsce poprzez oddział pod firmą: TK Elevator Eastern Europe GmbH sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. a), b) i c) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postępowaniu w zakresie części III złożono tylko jedną ofertę - Wykonawcy TK Elevator Eastern Europe GmbH z siedzibą w Wiedniu Zetschegasse 11, 1230 Wiedeń, wpisaną do rejestru pod numerem FN 520639X przez Sąd Handlowy w Wiedniu, działającą w Polsce poprzez oddział pod firmą: TK Elevator Eastern Europe GmbH sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. a), b) i c) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W postępowaniu w zakresie części IV złożono tylko jedną ofertę - Wykonawcy TK Elevator Eastern Europe GmbH z siedzibą w Wiedniu Zetschegasse 11, 1230 Wiedeń, wpisaną do rejestru pod numerem FN 520639X przez Sąd Handlowy w Wiedniu, działającą w Polsce poprzez oddział pod firmą: TK Elevator Eastern Europe GmbH sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. a), b) i c) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie awarii wodociągowych
- Świadczenie usługi Pogotowia Dźwigowego oraz serwis dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala USK - 1
- Wykonanie robót budowlanych oraz dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie oraz w Prokuraturze Rejonowej Warszawa-Żoliborz w Warszawie.
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - ZP-DA-88/25
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- Wykonanie naprawy ostoi parowozu Ol49-69 wraz z wykonaniem pomiarów, zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.