Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00452343/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu typu pick-up
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie
1.3.) Oddział zamawiającego: KPPSP Jarocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250701737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 77 17 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspjarocin@psp.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gov.pl/kppsp-jarocin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b0e63b0-f4cf-4679-92b8-b391485d45411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu typu pick-up2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b0e63b0-f4cf-4679-92b8-b391485d4541
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00389530/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu typu pick-up
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.PT.2370.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalnego lekkiego rozpoznania ratowniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie. Pojazd musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2025. Pojazd musi spełniać wymagania:
- ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251
z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji , Obrony Narodowej, Rozwoju i Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019, poz. 594).
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 502, z późn. zm.).
Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z Zarządzeniem Nr 6 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 8 maja 2025 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP poz. 9 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599994,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599994,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599994,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FRANK-CARS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152122969
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599994,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Remont drogi gminnej w miejscowości Domostawa dz. nr. 534/6"
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Jarocin"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4193P Wilkowyja - Łuszczanów
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadanie pn. "Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Jasienica Rosielna" w skład którego wejdą dostawy fabrycznie nowego sprzętu i zasobów do zapewnienia funkcjonalności miejsc doraźnego schronienia.
- "Dostawa dwóch pojazdów dla Komendy Miejskiej PSP w Lesznie".
- Zakup trójosiowego quada 6x6 z paką ładunkową dla Zarządu Zlewni w Olsztynie
- Dostawa samochodu terenowego z napędem 4x4 w ramach programu OLiOC Gminy Leżajsk
- Dostawa quadów
- Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.