Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00428566/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna krzeseł i foteli biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.galazka@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna krzeseł i foteli biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86d906d2-6344-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104303/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa mebli biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 348/2023/TP/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109674,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel obrotowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 67500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesła obrotowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 53150 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesła stacjonarne4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 14250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51388 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83841,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51388 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas – Glob Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390001518
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51388 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-08 do 2024-05-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47198 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63406,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47198 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas – Glob Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390001518
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47198 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-06 do 2024-06-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11762 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15029,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11762 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas – Glob Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390001518
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11762 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-08 do 2024-05-07INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług doradczych oraz wsparcia naukowego na poszczególnych etapach aktualizacji Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2035
- Zakup koszy miejskich
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 2A, 4, 5A przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 591 na odcinku Kętrzyn - Mrągowo w zakresie likwidacji zaniżenia nawierzchni drogi na odcinku od km 38+250 do km 38+310
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ul. Dalekiej 11a
- Dostawa wraz z montażem wykładziny dywanowej oraz 164 sztuk foteli kinowych w Kinie "Gwiazda" w Kętrzynie
- Numer postępowania: ZP/34/2025. Wykonanie oraz dostawa i montaż mebli biurowych, siedzisk oraz szaf metalowych do nowej siedziby Komisariatu Policji Rzeszów - Śródmieście
- DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK UKSW W WARSZAWIE
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.