Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00397901/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko - ładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172228900
1.5.8.) Numer faksu: 172228571
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spropczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.spropczyce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko - ładowarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79b0513c-6e0b-48a0-8798-56c68852c7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048649/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup koparko - ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: Zakup koparko - ładowarki w ramach projektu “Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie powiatu ropczycko – sędziszowskiego:.
2) Wymagania ogólne do przedmiotu zamówienia:
1. Sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, rok produkcji 2024 lub 2025.
2. Sprzęt posiadający wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu.
3. Koparko – ładowarka musi posiadać świadectwo zgodności WE albo świadectwo zgodności wystawione zgodnie z art. 70s ustawy Prawo o ruchu drogowym.
4. Sprzęt dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024r. poz. 1251 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r., poz. 502, ze zm.).
5. Wykonawca zobligowany jest do:
a) Przygotowania do odbioru w siedzibie Wykonawcy koparko - ładowarki zatankowanej do pełna,
b) przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu, w szczególności: karty pojazdu, badania technicznego, książki gwarancyjnej, książki przeglądów serwisowych, instrukcji obsługi w języku polskim, kompletu kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta – jeżeli wymagane.
c) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pakietu przeglądów technicznych i serwisowych, zgodnego z warunkami producenta ciągnika i przyczepy oraz zgodnego z wymaganiami gwarancyjnymi w całym okresie gwarancji.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia (OPZ)– załącznik nr 7 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539847,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565062,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539847,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waryński Trade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270104640
7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski 118
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539847,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koparko-ładowarki
- Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki i wózka widłowego w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Dostawa koparko ładowarki w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa zasobów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup koparko-ładowarki. Zadanie realizowane w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





