eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRoboty budowlane w podziale na 4 części: 1. Remont oświetlenia Gliwicach 2. Nap. i konser pom. w Gliwicach 3.Remont w bud. nr 1 w Kuźni Raciborskie 4: Nap. i konser w bud. nr 1,12,28 w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w podziale na 4 części:

1. Remont oświetlenia Gliwicach
2. Nap. i konser pom. w Gliwicach
3.Remont w bud. nr 1 w Kuźni Raciborskie
4: Nap. i konser w bud. nr 1,12,28 w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w podziale na 4 części:

1. Remont oświetlenia Gliwicach
2. Nap. i konser pom. w Gliwicach
3.Remont w bud. nr 1 w Kuźni Raciborskie
4: Nap. i konser w bud. nr 1,12,28 w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-647f7cb1-bfc1-4da2-99ad-ab572e6dfe97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673639/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Naprawa oświetlenia w kompleksie Gliwice.

1.1.40 Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynkach na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach

1.1.61 Remont pomieszczeń w budynku nr 1 w Kuźni Raciborskiej- II Etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.42.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w podziale na 4 części:

1. Remont oświetlenia kompleksu w Gliwicach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części 1 – 4
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót dla części 1 – 4
• Załącznik nr 8 do SWZ – Projekt dla części 1 i 3
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 4 części. Wykonawcy, mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac ogólnobudowlanych budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności w zakresie:

dla części 1: prace ziemne, brukarskie i elektryczne w tym: odtworzenie nawierzchni z dróg i chodników - brukarz, układanie i podłączenie przewodów kablowych, zabudowa złączy kablowych, montaż osprzętu modułowego w rozdzielniach - elektromonter, elektryk.


Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 685944,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w podziale na 4 części:

2. Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynkach na terenie kompleksu w Gliwicach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części 1 – 4
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót dla części 1 – 4
• Załącznik nr 8 do SWZ – Projekt dla części 1 i 3
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 4 części. Wykonawcy, mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac ogólnobudowlanych budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności w zakresie:

dla części 2: prace tynkarskie, malarskie, montaż wykładzin ściennych i posadzkowych, montaż instalacji sanitarnych, montaż instalacji elektrycznych, montaż stolarki.


Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 699930,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w podziale na 4 części:

3.Remont pomieszczeń w budynku nr 1 w Kuźni Raciborskiej (p.poż.,strefy PM i ZL). Etap II.

• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części 1 – 4
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót dla części 1 – 4
• Załącznik nr 8 do SWZ – Projekt dla części 1 i 3
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 4 części. Wykonawcy, mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac ogólnobudowlanych budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności w zakresie:

dla części 3: prace remontowe w tym: prace związane z montażem stolarki, prace murarskie, tynkarskie, malarskie.


Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.5.) Wartość części: 1020924,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w podziale na 4 części:

4: Naprawa i konserwacja pomieszczeń w budynku nr 1,12,28 w Gliwicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części 1 – 4
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót dla części 1 – 4

Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 4 części. Wykonawcy, mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac ogólnobudowlanych budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności w zakresie:

dla części 4: prace remontowe w tym: prace związane z położeniem instalacji elektrycznej, montażem stolarki, prace murarskie, tynkarskie, malarskie

Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 51968,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390078,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795939,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390078,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektroserwis Wachowiak Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220025658

7.3.4) Miejscowość: MYSŁOWICE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390078,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 692412,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1177933,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692412,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Famal Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423249939

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692412,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982498,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1181960,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982498,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H. MABAPA Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311118209

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982498,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.