Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443799/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00449461/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Bogdaniec oraz dowóz osób niepełnosprawnych do ŚDS - w okresie 01/09/2024– 30/06/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogdaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 45
1.5.2.) Miejscowość: Bogdaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-450
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@BOGDANIEC.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogdaniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Bogdaniec oraz dowóz osób niepełnosprawnych do ŚDS - w okresie 01/09/2024– 30/06/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0dcc989-f019-4845-ae15-d9f59bceb069
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006012/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Bogdaniec oraz dowóz osób niepełnosprawnych do ŚDS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.14.2024.MGL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Bogdaniec oraz dowóz osób niepełnosprawnych do ŚDS - w okresie 01/09/2024 – 30/06/2025”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Argos Agata Miłostan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992355587
7.3.3) Ulica: matejki
7.3.4) Miejscowość: gorzów wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "ARGOS" AGATA MIŁOSTAN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "ARGOS" AGATA MIŁOSTAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-08-31INNE PRZETARGI BOGDANIEC
więcej: przetargi BOGDANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Kuźnica Czeszycka w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Krośnice w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Bukowice w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2025/2026
- "Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej"
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.