Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00422204/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa sprzętu komputerowego  dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-612
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.8.) Numer faksu: kancelaria@pupradom.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pupradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11718641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c489051a-dfa8-4c6f-a6c5-165e629be6fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045679/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.26.9.2025.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110569,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego w skład którego wchodzą :
a)	UPS – 6 szt.
b)	Skaner do dokumentów – 2 szt.
c)	Skaner kodów kreskowych – 1 szt.
d)	Drukarka kodów kreskowych – 2 szt.
e)	Urządzenie wielofunkcyjne laserowe – 9 szt.
f)	Kamera IP – 1 szt.
g)	Okulary VR – 2 szt.
h)	Mysz komputerowa – 15 szt.
i)	Klawiatura komputerowa – 15 szt.
j)	Switch – 8 szt.
k)	Listwa antyprzepięciowa – 20 szt.
l)	Kabel Ethernet 1m – 15 szt.
m)	Kabel Ethernet 2m – 20 szt.
n)	Kabel Ethernet 3m – 30 szt.
o)	Kabel Ethernet 5m – 15 szt.
p)	Pamięć RAM do serwera – 2 szt.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
33734000-4 - Okulary
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28681,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28681,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28681,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962
7.3.3) Ulica: Tarnogajska nr 11-13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-512
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28618,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
 - Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia
 - Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia oraz realizacja zad. inwestyc. pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I-2025
 - Dostawa serwerów oraz macierzy dyskowej
 - Zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
 - Wykonanie progów zwalniających na ul. Drzymały i ul. Janiszewskiej w Radomiu
 
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego i elektronicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
 - "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
 - Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lutomiersk
 - Zwiększenie cyberbezpieczeństwa infrastruktury i usług teleinformatycznych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Zakup laptopów, skanera dokumentów oraz serwerów wraz z osprzętem sieciowym przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie.
 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
 
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





