eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecZakup samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim, dla DPS nr 2 w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim, dla DPS nr 2 w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,208173,edf1c3a320e4826adce12241c88d6133.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim, dla DPS nr 2 w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa6e0eb-1080-46d9-8cf5-735cabb706c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.87.2025.JŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim, dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu.
2. Niniejszy pojazd musi być przeznaczony do przewozu dziewięciu osób wraz z kierowcą (8+1), w tym musi być przystosowany do przewozu dwóch osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
3. Niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru D tj.: „Programu wyrównywania różnic między regionami III” i programu „Likwidacja barier transportowych w DPS nr 2 w Sosnowcu”.
4. Wymagana gwarancja minimum 24 miesiące: na zespoły i podzespoły mechaniczne i elektroniczne oraz perforację blach i powłokę lakierniczą samochodu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275344,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vip Car Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7542432282

7.3.3) Ulica: ul. Pużaka 6

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-273

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom to: Adaptacja do przewozu osób niepełnosprawnych.
Nazwa podwykonawcy: Gruau Polska Sp. z o.o.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMAWIAJĄCY- Dom Pomocy Społecznej nr 2, ul. Jagielońska 41 – 200 Sosnowiec.Działając na podstawie art. 37 ust. 2
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, ze zmianami) zwanej dalej: „ustawa Pzp” oraz zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 13.08.2025 r.
przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez: Gminę Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu: al. Zwycięstwa 20, 41–200 Sosnowiec - PEŁNOMOCNIKA ZAMAWIAJĄCEGO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.