Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00406189/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
zagospodarowanie zieleni w ramach zadań inwestycyjnych: 1) Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu w Potęgowie; 2) Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Gminnego Żłobka w Potęgowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e5f92d1-642c-4bdc-929e-7a1b657abcae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zagospodarowanie zieleni w ramach zadań inwestycyjnych: 1) Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu w Potęgowie; 2) Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Gminnego Żłobka w Potęgowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e5f92d1-642c-4bdc-929e-7a1b657abcae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029476/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 zagospodarowanie zieleni w ramach zadań inwestycyjnych: 1) Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu w Potęgowie; 2) Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Gminnego Żłobka w Potęgowie;
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane przy dofinansowaniu Wojewody Pomorskiego w ramach Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw 2025” dla zadania inwestycyjnego pn.: „Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Gminnego Żłobka w Potęgowie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160113,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania zieleni w ramach zadań inwestycyjnych pn.:
• „Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu w Potęgowie”
• „Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Gminnego Żłobka
w Potęgowie”
Lokalizacja:
- dz. nr 217 obręb Potęgowo, gmina Potęgowo, powiat słupski
1) Stan istniejący:
Teren objęty inwestycją znajduje się na działce o numerze ewidencyjnym 217, położonej przy ul. Darżyńskiej w miejscowości Potęgowo, gmina Potęgowo, powiat słupski. Na terenie działki funkcjonuje nowoczesny budynek oświatowy, obejmujący 3-oddziałowe przedszkole, przeznaczone dla 75 dzieci, oraz 2-oddziałowy żłobek, mogący pomieścić 50 podopiecznych. Obiekt jest w pełni wyposażony
i dostosowany do potrzeb najmłodszych użytkowników. Teren wokół budynku został zagospodarowany zgodnie z przeznaczeniem. Znajdują się tam place zabaw, altana gospodarcza na narzędzia ogrodowe, wiata śmietnikowa oraz ścieżka rowerowa i miejsca postojowe dla pracowników i opiekunów. Część kompleksu jest ogrodzona. Skarpa przeznaczona do nasadzeń jest ukształtowana i porośnięta trawą.
Działka nr 217 objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego centrum miejscowości Potęgowo oraz fragmentu obrębu Darżyno przyjęty uchwałą nr XIII/125/2019 Rady Gminy Potęgowo z dnia 30 września 2019 r.
2) Zakres inwestycj:
Przedszkole
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z nasadzeniem zieleni na powierzchni stanowiącej 60% skarpy zlokalizowanej w części przynależnej do budynku przedszkola (załącznik poglądowy nr 3). Zakres prac obejmuje nasadzenie roślin w ilości 1 301 szt. zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 1 (prace obejmują nasadzenia i przygotowanie podłoża pod sadzonkę). Ponadto zamówienie obejmuje wykonanie systemu nawadniającego dla całego terenu skarpy (części przedszkolnej i żłobkowej) dostosowanego do specyfiki terenu i wymagań posadzonych roślin, w celu zapewnienia im optymalnych warunków wzrostu i rozwoju.
Żłobek
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z nasadzeniem zieleni na powierzchni stanowiącej 40% skarpy w części przynależnej do budynku żłobka (załącznik poglądowy nr 3). Zakres prac obejmuje nasadzenie roślin w ilości 702 szt. zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.
Dla obu zadań: należy oczyścić skarpę wraz ze ściółkowaniem agrowłókniną
o gramaturze 150g M+U.
UWAGA!!!
Z załączonego Projektu Zagospodarowania Terenu Zieleni należy wykonać jedynie nasadzenia zieleni przy uwzględnieniu asortymentu z załączników nr 1 i 2. W zakresie zamówienia nie należy wyceniać okresu pielęgnacji nasadzonych roślin. Wykonawca po zakończeniu prac jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu zasad (instrukcji) pielęgnacji nasadzonych roślin.
Zestawienie dokumentacji:
1. Załącznik nr 1 - Asortyment roślinności dla Przedszkola
2. Załącznik nr 2 - Asortyment roślinności dla Żłobka
3. Załącznik nr 3 - Projekt zagospodarowania zieleni
Zadanie realizowane przy dofinansowaniu Wojewody Pomorskiego w ramach Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw 2025” dla zadania inwestycyjnego pn.: „Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Gminnego Żłobka
w Potęgowie”
Zamawiający, zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (dotyczy zadania przy Żłobku).
Zaleca się, aby Wykonawca złożył wizytę i dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia w celu pozyskania wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.
3) Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca we własnym zakresie:
ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi (np.: koszty energii elektrycznej, zaopatrzenia w wodę);
zapewni ochronę miejsca wykonywania usługi i znajdującego się na nim mienia;
zapewni we własnym zakresie stosowne pomieszczenie magazynowe do składania materiałów, urządzeń i narzędzi;
zapewni zgodność asortymentu roślinności z listą gatunkową przedstawioną w załącznikach nr 1 i 2;
zapewni roślinność zdrową, wolną od chorób i szkodników;
ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji, szkód wyrządzonych Zamawiającemu oraz ewentualnego naruszenia praw osób trzecich – powstałych w trakcie
i w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy oraz z tytułu nienależytego jej wykonania;
zapewni uporządkowanie terenu po zakończeniu prac;
zapewni gwarancję na wykonaną usługę w okresie od 12 miesięcy do 24 miesięcy.
Wszelkie wady i usterki Wykonawca zobowiązany jest usunąć w okresie gwarancji w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty przesłania pisemnego zgłoszenia na adres mailowy. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z powyższego obowiązku, Zamawiający może zlecić usunięcie wad/usterek osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159899,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202735,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159899,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Zdzisław Bronk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891032517
7.3.3) Ulica: Kamionka
7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-324
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ZDZISŁAW BRONK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ZDZISŁAW BRONK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159899,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Wykonywanie cięć pielęgnacyjnych, wycinki, nasadzeń drzew i krzewów oraz pielęgnacji zieleni w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Świadczenie usługi polegającej na pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków oraz utrzymaniu czystości i porządku na terenie Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu
- Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości alejek, placów miejskich i ciągów pieszo - rowerowych w Sokołowie Podlaskim
- Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Zelów w 2026 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





