eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Park Angielski przy Wale Gocławskim - czas na kolejny krok. Więcej drzew, kwiatów, ławek i koszy".



Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Park Angielski przy Wale Gocławskim – czas na kolejny krok.
Więcej drzew, kwiatów, ławek i koszy”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Park Angielski przy Wale Gocławskim – czas na kolejny krok.
Więcej drzew, kwiatów, ławek i koszy”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5d33ee-4e2c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Park Angielski przy Wale Gocławskim - czas na kolejny krok. Więcej drzew, kwiatów, ławek i koszy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/55/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Park Angielski przy Wale Gocławskim – czas na kolejny krok. Więcej drzew, kwiatów, ławek i koszy”.
Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 2 z obrębu 3-06-03 i działce ew. nr 5 z obrębu 3-01-24, teren zielony pomiędzy ul. gen T. Bora-Komorowskiego a ul. Wał Miedzeszyńskim Warszawie w Dzielnicy Praga-Południe.
Celem jest dobudowa nowych odcinków ścieżek parkowych, oraz montaż elementów malej architektury – dodatkowych zabawek przy istniejącym placu zabaw, stojaków na rowery, ławek, koszy na śmieci oraz latarni hybrydowych. Inwestycja realizowana w ramach budżetu obywatelskiego.
2. Ze względów ekonomicznych inwestycję podzielono na dwa zadania gwarantowane i opcjonalne:
1) Zamówienie podstawowe (gwarantowane):
a) Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, zabezpieczenie drzew, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.
b) Prace porządkowe tj. wywóz elementów żelbetowych, likwidacja dwóch (małych) górek na placu zabaw.
c) Wybudowanie ścieżki mineralnej wraz z podbudową i stalowymi obrzeżami.
d) Zakup, dostawa i montaż urządzeń (w celu doposażenia placu zabaw) tj. tunelu, zestawu „waga”, schodów, podestu przy ślizgu oraz z uzupełnienie nawierzchni bezpiecznej żwirowej.
e) Zakup, dostawa i montaż urządzenia tj. zjazdu linowego oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowe.
f) Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury tj. ławek parkowych z oparciem, koszy na śmieci oraz stojaków rowerowych.
g) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym uzyskanie certyfikatu z kontroli pomontażowej stwierdzającego wysokie bezpieczeństwo placu zabaw, o której mowa we wzorze umowy w § 3 ust. 2 punkt 16 i 17 oraz rysunku powykonawczego zagospodarowania placu zabaw.
2) Zamówienie opcjonalne – prawo opcji:
zakup, dostawa i montaż latarni hybrydowych wraz z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej.
3. W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, nawet jeśli nie były oddzielnie opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek związanych z wykonaniem robót.
4. Wykonawca oświadcza, że:
a. zapoznał się z terenem, warunkami technicznymi realizacji przedmiotu umowy oraz dokumentacją techniczną - zweryfikował przedmiary robót z stanem rzeczywistymi
i dokumentacją techniczną, dokonał ich sprawdzenia i nie wnosi zastrzeżeń do ich zgodności i kompletności,
b. dokumentację j.w. uznaje za wystarczającą podstawę do realizacji przedmiotu umowy,
c. dostarczy dniu zawarcia umowy kosztorys ofertowy, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy.
5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać
z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
6. Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy.
7. Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.
3) Dodatkowe informacje
1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 4 pkt 1).
2) Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty karty technicznej i aktualnego certyfikatu zestawu zjazd linowy.
3) Wykonawca jest zobowiązany, do przedstawienia Zamawiającemu przed wbudowaniem kart technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów higienicznych itp. innych elementów małej architektury oraz nawierzchni alejek.
4) Po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do zlecenia na własny koszt przeprowadzenia inspekcji placu zabaw przez certyfikowaną firmę. Kontrola przeprowadzona powinna być przez jednostkę inspekcyjną spełniającą wymogi normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 "Ocena zgodności". Inspekcja obejmuje swoim zakresem ocenę zgodności urządzeń
i nawierzchni bezpiecznej z obowiązującymi Normami, wg opisu w dokumentacji projektowej. Kontrolą pomontażową objęte są wszystkie elementy placu zabaw (będące w zakresie robót wykonawcy) wraz z sprawdzeniem amortyzacji nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi. Wymagane jest przedstawienie Zamawiającemu certyfikatu wskazującego na wysokie bezpieczeństwo placu zabaw wraz z protokołem z przeglądu.
Dokument ten jest jednym z elementów dokumentacji powykonawczej, niezbędnym do dokonania odbioru końcowego robót.
5) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych lub rozszerzenia zakresu umowy rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie KRN i średnich cen aktualnego cennika Sekocenbud lub oferty producenta/hurtowni.
6) Prowadzenia prac z zachowaniem szczególnej ochrony terenu zielonego. Niedopuszczalne jest nadmierne niszczenie trawnika.
Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 9 do SWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;

2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności związane m.in.: z budową nawierzchni mineralnych, z montażem elementów małej architektury.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687078,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kreatorzy Zieleni Michał Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321030929

7.3.3) Ulica: Kościuszki nr 28

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.