eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11

1.5.2.) Miejscowość: Dukla

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administracja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75e8110-752d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.dukla.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.dukla.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Czyszczenie i zamiatanie ulic, chodników, parkingów:
Wykaz chodników, placów, parkingów stanowi załącznik nr 1A.
Wykaz ulic stanowi załącznik nr 1B.
Oczyszczanie ulic obejmuje elementy:
- zamiatanie mechaniczne lub ręczne wszystkich ulic, łącznie z zatokami,
- oczyszczanie ulic oznacza dokładne zebranie i zamiatanie z występujących nieczystości (np. piasek, liście, kwiatostany, odpady), aż do całkowitego ich usunięcia.
- wyrywanie lub wykaszanie chwastów. Oczyszczanie ulic musi odbywać się o takiej porze by nie powodować utrudnień w ruchu drogowym lub skarg mieszkańców.
- wywóz zebranych odpadów na składowisko, utylizacja wraz z uiszczeniem opłaty za ich zagospodarowanie.
- powierzchnie i częstotliwość oczyszczania zawiera załącznik nr 1B
Oczyszczanie chodników, placów, parkingów obejmuje elementy:
- zamiatanie mechaniczne lub ręczne chodników i placów, łącznie z parkingami
- oczyszczanie chodników, placów, parkingów oznacza zamiatanie z występujących nieczystości (np. piasek, liście, kwiatostany, odpady i inne). Oczyszczanie chodników obejmuje całe powierzchnie wszystkich ciągów pieszych. (nie dotyczy chodników bezpośrednio położonych przy granicach nieruchomości nie stanowiących własności Gminy Dukla),
- usuwanie i bieżące usuwanie porostu w ciągach pieszych,
- usuwanie, wyrywanie lub wykaszanie chwastów,
- usuwanie wyrastającej darni z chodników, tzn. wycięcie darni i pełne odkrycie obrzeża chodnikowego lub krawężnika drogowego,
- utrzymanie czystości i porządku na terenach zielonych oznacza sprzątnięcie zanieczyszczeń z powierzchni trawiastych.
- wywóz zebranych odpadów na składowisko, utylizacja wraz z uiszczeniem opłaty za ich zagospodarowanie.
- powierzchnie i częstotliwość oczyszczania zawiera załącznik nr 1A
Częstość zamiatania musi być dostosowana do aktualnych potrzeb w celu uzyskania czystych powierzchni.
Uwaga!
Na chodnikach i ciągach pieszych dopuszcza się tylko urządzenia mechaniczne lekkie tzn. fabrycznie wyprodukowane z przeznaczeniem do użytkowania na chodniki i ciągi piesze nie powodujące załamywania nawierzchni. Zabrania się wymiatania czy przerzucania zanieczyszczeń na tereny przyległe np. pasy zieleni, pobocza i inne. Wykonawca realizujący mechaniczne sprzątanie ulic jest zobowiązany używać sprzętu, który zapobiega zapyleniu i rozpowszechnianiu się pyłu. Prace w zakresie mechanicznego sprzątania powinny być wykonywane w taki sposób, aby nie utrudniały poruszania się w ruchu ulicznym innym samochodom i nie powodowały emisji do atmosfery.
„Czysta nawierzchnia ulicy, czysty chodnik/plac/parking” to powierzchnia niezabrudzona; wolna od zanieczyszczeń (papierów, liści, piasku, błota oraz różnego rodzaju odpadów).
Czynności przyjęte do realizacji w poszczególnych okresach (letnim i zimowym) charakterystyczne dla tych okresów muszą być stosowane przez Wykonawcę odpowiednio do panujących warunków pogodowych.
2. Wywóz odpadów z koszy ulicznych w okresie trwania umowy z następującą częstotliwością:
1) płyta Rynku i ulice dojazdowe, Kościuszki – codziennie do godziny 10:00;
2) pozostałe kosze – w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wg § 12 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: mniPortal/dukla/skrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.