eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi eksperckie dla aktualizacji dwóch Sektorowych Ram Kwalifikacji (Sektor informatyka- SRK IT oraz Sektor telekomunikacja - SRK TELE) - w podziale na 24 części. IBE PIB/34/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi eksperckie dla aktualizacji dwóch Sektorowych Ram Kwalifikacji
(Sektor informatyka- SRK IT oraz Sektor telekomunikacja - SRK TELE)
- w podziale na 24 części. IBE PIB/34/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a127f5bf-012d-4d15-bf5b-7f9e473f587e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi eksperckie dla aktualizacji dwóch Sektorowych Ram Kwalifikacji
(Sektor informatyka- SRK IT oraz Sektor telekomunikacja - SRK TELE)
- w podziale na 24 części. IBE PIB/34/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a127f5bf-012d-4d15-bf5b-7f9e473f587e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6) realizowanego z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 – 2027 (FERS), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296230

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE PIB/34/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 592765,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część I znajduje się w kategorii I - Architektura Rozwiązań IT

Obejmuje podkategorię: : Ekspert ds. architektury aplikacji oraz rozwiązań infrastrukturalnych i chmurowych.

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część II znajduje się w kategorii II: Zarządzanie Infrastrukturą Teleinformatyczną i Ciągłością Działania

Obejmuje podkategorię : Ekspert ds. projektowania, implementacji i utrzymania serwerów, baz danych, oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz planowania i zarządzania usługami chmury obliczeniowej

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część III znajduje się w kategorii II: Zarządzanie Infrastrukturą Teleinformatyczną i Ciągłością Działania

Obejmuje podkategorię : Ekspert ds. projektowania, wdrażania, monitoringu, utrzymania sieci teleinformatycznej, bezpieczeństwa i ciągłości działania

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część IV znajduje się w kategorii III: Rozwój i Utrzymanie Systemów Informatycznych i Platform Cyfrowych.

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. wdrażania, integracji, monitorowania i zarządzania systemami lub aplikacjami

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część V znajduje się w kategorii III: Rozwój i Utrzymanie Systemów Informatycznych i Platform Cyfrowych.

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. projektowania, wytwarzania lub programowania aplikacji (w tym korzystania z platform no-code, low-c)

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część VI znajduje się w kategorii III: Zarządzanie danymi w tym użycie AI/LLM

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. zarządzania danymi, jakością danych i ich bezpiecznym przetwarzaniem

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część VII znajduje się w kategorii IV: Zarządzanie danymi w tym użycie AI/LLM

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. wykorzystania AI, modułów LLM zgodnie z etycznymi i prawnymi aspektami zarządzania i transferem danych w przedsiębiorstwie

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część VIII znajduje się w kategorii V: Wsparcie i pomoc w IT

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. zarządzania wsparciem informatycznym (HelpDesk i Service Desk)
Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część IX znajduje się w kategorii VI: Zarządzanie IT, cyfryzacja, transformacja cyfrowa

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. zarządzania IT w roli CIO, CDO, CTO lub szefa działu IT

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część X znajduje się w kategorii VII: Edukacja formalna

Obejmuje podkategorię: Ekspert szkolnictwo wyższe IT

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część XI znajduje się w kategorii VII: Edukacja formalna

Obejmuje podkategorię: Ekspert - szkolnictwo branżowe IT

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze informatyka (dalej SRK IT ) (12 ekspertów)

Część XII znajduje się w kategorii IX: Edukacja pozaformalna

Obejmuje podkategorię: Ekspert – edukacja pozaformalna IT

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24850,20 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XIII znajduje się w kategorii I: Obszar Infrastruktury

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. planowania inwestycji telekomunikacyjnych

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XIV znajduje się w kategorii I: Obszar Infrastruktury

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. projektowania infrastruktury telekomunikacyjnej pasywnej, (np. projektant infrastruktury telekomunikacyjnej pasywnej)

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XV znajduje się w kategorii I: Obszar Infrastruktury

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. projektowania infrastruktury telekomunikacyjnej aktywnej, (np. projektant infrastruktury telekomunikacyjnej aktywnej)

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XVI znajduje się w kategorii I: Obszar Infrastruktury

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. zarządzania procesem budowy obiektów telekomunikacyjnych (np. kierownik budowy/ kierownik robót w branży telekomunikacyjnej, inspektor nadzoru inwestorskiego)

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XVII znajduje się w kategorii II: Obszar usług i urządzeń

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. sprzedaży i świadczenia detalicznych usług telekomunikacyjnych

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XVIII znajduje się w kategorii II: Obszar usług i urządzeń

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. sprzedaży i świadczenia hurtowych usług, w tym międzyoperatorskich usług telekomunikacyjnych

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XIX znajduje się w kategorii II: Obszar usług i urządzeń

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. badania i oceny jakości usług telekomunikacyjnych oraz wprowadzania do obrotu urządzeń i systemów telekomunikacyjnych

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XX znajduje się w kategorii III: Obszar eksploatacji

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. eksploatacji telekomunikacyjnych obiektów budowlanych

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XXI znajduje się w kategorii III: Obszar eksploatacji

Obejmuje podkategorię: Ekspert ds. eksploatacji urządzeń i systemów telekomunikacyjnych

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XXII znajduje się w kategorii IV: Edukacja formalna

Obejmuje podkategorię: Ekspert - szkolnictwo wyższe - Telekomunikacja

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XXIII znajduje się w kategorii IV: Edukacja formalna

Obejmuje podkategorię: Podkategoria: Ekspert - szkolnictwo branżowe - Telekomunikacja

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług eksperckich dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze telekomunikacja (dalej SRK TELE) (12 ekspertów)

Część XXIV znajduje się w kategorii V: Edukacja pozaformalna

Obejmuje podkategorię: Ekspert - edukacja pozaformalna - Telekomunikacja

Praca nad aktualizacją SRK IT i SRK TELE będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji aktualizacji dwóch sektorowych ram kwalifikacji (SRK) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji SRK.
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów).
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji dwóch SRK.
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanych SRK.
Przewidziany czas realizacji zamówienia to lipiec 2025 – luty 2026. Planowana liczba godzin realizacji usługi eksperckiej dla Eksperta ds. aktualizacji SRK IT/SRK Tele to 100 godzin. Rozliczenie będzie opierało się na sumie zrealizowanych godzin pracy (roboczogodzin). Wartość wynagrodzenia nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie z Wykonawcą, ale może być niższa. Zlecenie przez Zamawiającego niższej liczby godzin nie może być podstawą do roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu niewywiązania się z umowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach:
- 1 rata wynagrodzenia po przygotowaniu wstępnej wersji aktualizacji SRK;
- 2 rata wynagrodzenia po zakończeniu całości prac nad aktualizacją SRK.
W przypadku spotkań stacjonarnych Zamawiający zapewni zwrot kosztu dojazdu oraz zapewni nocleg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu

4.5.5.) Wartość części: 24546,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT EZ Damian Parol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252892466

7.3.3) Ulica: Stawki 2A/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-193

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

odrzucenie wszystkich złożonych ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24825 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witold Dobrzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251018224

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-173

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30135 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPRD Synthra Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592083058

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 36A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-604

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30135 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30135 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30135 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30135 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591540140

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 36A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-406

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30135 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24825 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Białek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Kraczkowa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-124

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

odrzucenie wszystkich złożonych ofert

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Popielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-139

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „ALFA“ Rafał Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631038914

7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska 73/70

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-549

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

odrzucenie wszystkich złożonych ofert

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24354 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24354 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Network Consulting Bożena Sienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471978402

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 30

7.3.4) Miejscowość: Brańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24354 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24477 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24477 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24477 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KZ Projekt T.Kluska J.Zieliński - Spółka Partnerska Inżynierów Budownictwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471978402

7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 28

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-002

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24477 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Siewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-793

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Korbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-487

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Pycia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Bogdański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Dmosin

7.3.5) Kod pocztowy: 95-061

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.