eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Remont instalacji wodnokanalizacyjnej i sanitariatu w poziomie piwnicy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont instalacji wodnokanalizacyjnej i sanitariatu w poziomie piwnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 4 IM. MISIA USZATKA W POLKOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390505597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 3070700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pm4.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pm4.polkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.polkowice.eu/pm4,m,398,przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont instalacji wodnokanalizacyjnej i sanitariatu w poziomie piwnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a4c9db-65e4-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00348649/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ ORAZ ŁAZIENKI W CZĘŚCI PIWNICZNEJ W PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 4 IM. MISIA USZATKA W POLKOWICACH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445079/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PM4.290.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138397,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji wodnokanalizacyjnej i sanitariatu w poziomie piwnicy, w ramach realizacji zadania: „Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz remont łazienek w Przedszkolu Miejskim nr 4 im. Misia Uszatka w Polkowicach”.
2. Zakres robót jak w ust. 1 obejmuje remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatu:
1) Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe:
a) rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych,
b) wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiór
c) tynkowanie ubytków na ścianach, wykonanie obudów płytami G - K (zielone)
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych posadzek
e) licowanie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi,
f) malowanie wycinków ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych.
g) montaż wyposażenia (pojemnik na mydło w płynie, pojemniki na papier toaletowy, wieszak na ręczniki).
h) rozbiórka warstw posadzkowych i podposadzkowych w miejscu prowadzenia poziomów kanalizacyjnych w przyziemiu
i) odkrycie kanałów pod kanalizację – wykonanie otworów pod drzwiczki rewizyjne
j) odtworzenie warstw podposadzkowych i posadzkowych po wykonaniu poziomów kanalizacyjnych.

2) Roboty w zakresie instalacji wod - kan:
a) demontaż umywalki, ustępu
b) częściowy demontaż istniejącego orurowania i armatury w przyziemiu i w remontowanych sanitariatach – instalacji wodnej i kanalizacyjnej
c) demontaż baterii umywalkowej i prysznicowej
d) montaż nowych przewodów instalacji wodnej z rur ocynkowanej (inst. hydrantowa) i rury ze stali nierdzewnej wraz z izolacją i armaturą w przyziemiu
e) montaż zaworów odcinających wraz z kompletem podłączeń i rozgałęzień,
f) montaż nowych przewodów instalacji kanalizacji sanitarnej wykonanych z rur PVC (w kanałach technologicznych, bruzdach lub pod płytą G-K) wraz z wykonaniem podejść pod przybory sanitarne,
g) montaż poziomów kanalizacyjnych podposadzkowych wraz z podejściami do istniejących przyborów sanitarnych i pionów
h) wymiana wpustów posadzkowych
i) montaż kabiny prysznicowej wraz z podbudową i baterią prysznicową
j) montaż stelaża systemowego ze spłuczką oraz muszlą ustępową wiszącą
k) montaż umywalki
l) montaż baterii umywalkowej do wody zimnej i ciepłej,
m) próby i odbiory instalacji.

3. Zakres robót stanowiący przedmiot umowy jak w ust. 1 został opisany dokumentami zadania (Stanowiącymi Zał. Nr 10 do SWZ) takimi jak:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowana przez M-SUPERVISION inż. Krzysztof Mielniczek;
2) Przedmiar robót stanowiący dokument pomocniczy (Uwaga: przewidziane w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym, a załączony do SWZ przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym nie stanowiącym podstawy ryczałtowej wyceny robót. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wyceny przedsięwzięcia na podstawie przedstawionej przez zamawiającego ww. dokumentacji oraz konieczne uzupełnienie przedmiaru robót).
3) Kosztorys zerowy.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ww. Załączniku nr 10 oraz Załączniku nr 11 – wzorze umowy - do SWZ.
5. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 3 lat do 5 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie pod nazwą: „Remont instalacji wodnokanalizacyjnej i sanitariatu w poziomie piwnicy” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
W związku z brakiem ważnych ofert, prowadzone postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;(…).
W związku z powyższym prowadzone ww. postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, w związku z art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.