Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00438071/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00444969/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego oraz zakup pojazdu UTV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 58
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 872 43 40
1.5.8.) Numer faksu: 15 872 11 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_janowlubelski@lubelskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz-janowlub.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/7e39c77b-8d31-4552-9027-9da96b792c181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego oraz zakup pojazdu UTV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90a8a0f5-026f-4140-980e-e9137d2173a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00382243/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego oraz zakup pojazdu UTV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 475575,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części I zamówienia jest zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego. Samochód powinien spełniać m.in. następujące wymagania:1. Samochód fabrycznie nowy, z otwartą skrzynią ładunkową z siłownikiem umożliwiającym wyładunek na tył, lewą lub prawą stronę. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji typu lub świadectwo zgodności WE.
2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy.
3. Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej.
4. Silnik wysokoprężny.
5. Samochód wyposażony w hak holowniczy oraz w wyciągarkę.
6. Samochód wyposażony w urządzenie świetlne i sygnalizacyjne pojazdu uprzywilejowanego.
7. Samochód wyposażony w 1 radiotelefon przewoźny, w 2 radiotelefony przenośne, tablet, gaśnicę proszkową oraz 2 kpl. latarek akumulatorowych.
8. Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ.
9. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności
i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze
34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
32236000-6 - Radiotelefony
43612800-4 - Wyciągarki
30213200-7 - Komputer tablet
35111320-4 - Gaśnice przenośne
31521320-3 - Latarki
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
4.5.5.) Wartość części: 353678,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części II zamówienia jest zakup pojazdu UTV. Pojazd powinien spełniać m.in. następujące wymagania:2. Pojazd fabrycznie nowy, minimum 2 - osobowy.
3. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe muszą spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i międzynarodowych.
4. Wykonawca wraz z pojazdem dostarczy dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.
5. Pojazd musi być wyposażony w komplet urządzeń wymaganych przepisami prawa dla pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym.
6. W kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon przewoźny.
7. Silnik o zapłonie samoczynnym.
8. Pojazd wyposażony w wyciągarkę.
9. Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia zawiera Załącznik nr 1B do SWZ.
10. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności
i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113300-5 - Pojazdy terenowe
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
32236000-6 - Radiotelefony
43612800-4 - Wyciągarki
4.5.5.) Wartość części: 121896,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532713,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532713,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532713,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730008637
7.3.3) Ulica: Korwinów, ul. Okólna 15
7.3.4) Miejscowość: Wrzosowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-263
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532713,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139998 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139998 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARPAPOL 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641796277
7.3.3) Ulica: Borowa 8B
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139998 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- "Dostawy kontrastów, leków i opatrunków specjalistycznych- 2025"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr 2823L, 2821L, 2820L na odcinku Krzemień II-Flisy
- Budowa odcinków wodociągu tranzytowego doprowadzającego wodę ze studni głębinowych do zbiornika wyrównawczego na terenie ujęcia wody i stacji wodociągowej przy ul. Kaktusowej w Janowie Lubelskim
- Dostawy jednorazowych rękawic medycznych - 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2814L Potoczek - Bania w lokalizacji od km 6+050 do km 7+219
- Przebudowa drogi gminnej nr 108967L ul. Sowy Visa Gmina Janów Lubelski od km 0+439 do km 1+039
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i wyposażenia na potrzeby realizacji zadań OLiOC w Gminie Spytkowice
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa 1 szt. samochodu do przewozu psów służbowych z podwójną klatką na potrzeby lotniczego przejścia granicznego Kraków-Balice.
- Zakup i dostawa sprzętu dla MPRI Sp. z o.o. : Część I Radiotelefony lotnicze Część II Dwukierunkowe radia Część III Maszty oświetleniowe Część IV Namioty wojskowe
- Zakup w formie leasingu operacyjnego samochodu służbowego osobowo-transportowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Lipsko.
- "Dostawa sprzętu i urządzeń w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Sulmierzyce w 2025 roku
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.