eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiZakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego oraz zakup pojazdu UTV



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego oraz zakup pojazdu UTV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413627

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 872 43 40

1.5.8.) Numer faksu: 15 872 11 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_janowlubelski@lubelskie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz-janowlub.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/7e39c77b-8d31-4552-9027-9da96b792c18

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego oraz zakup pojazdu UTV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90a8a0f5-026f-4140-980e-e9137d2173a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00382243/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego oraz zakup pojazdu UTV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 475575,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Części I zamówienia jest zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego. Samochód powinien spełniać m.in. następujące wymagania:
1. Samochód fabrycznie nowy, z otwartą skrzynią ładunkową z siłownikiem umożliwiającym wyładunek na tył, lewą lub prawą stronę. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji typu lub świadectwo zgodności WE.
2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy.
3. Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej.
4. Silnik wysokoprężny.
5. Samochód wyposażony w hak holowniczy oraz w wyciągarkę.
6. Samochód wyposażony w urządzenie świetlne i sygnalizacyjne pojazdu uprzywilejowanego.
7. Samochód wyposażony w 1 radiotelefon przewoźny, w 2 radiotelefony przenośne, tablet, gaśnicę proszkową oraz 2 kpl. latarek akumulatorowych.
8. Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ.
9. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności
i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze

34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

32236000-6 - Radiotelefony

43612800-4 - Wyciągarki

30213200-7 - Komputer tablet

35111320-4 - Gaśnice przenośne

31521320-3 - Latarki

31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

4.5.5.) Wartość części: 353678,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Części II zamówienia jest zakup pojazdu UTV. Pojazd powinien spełniać m.in. następujące wymagania:
2. Pojazd fabrycznie nowy, minimum 2 - osobowy.
3. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe muszą spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i międzynarodowych.
4. Wykonawca wraz z pojazdem dostarczy dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.
5. Pojazd musi być wyposażony w komplet urządzeń wymaganych przepisami prawa dla pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym.
6. W kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon przewoźny.
7. Silnik o zapłonie samoczynnym.
8. Pojazd wyposażony w wyciągarkę.
9. Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia zawiera Załącznik nr 1B do SWZ.
10. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności
i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34113300-5 - Pojazdy terenowe

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

32236000-6 - Radiotelefony

43612800-4 - Wyciągarki

4.5.5.) Wartość części: 121896,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532713,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532713,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532713,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730008637

7.3.3) Ulica: Korwinów, ul. Okólna 15

7.3.4) Miejscowość: Wrzosowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-263

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532713,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139998 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139998 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARPAPOL 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641796277

7.3.3) Ulica: Borowa 8B

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139998 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.