eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoREMONT DACHÓW, POMIESZCZENIA STOLARNI I SIECI C.O. ORAZ WYMIANA KOTŁA C.O.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DACHÓW, POMIESZCZENIA STOLARNI I SIECI C.O. ORAZ WYMIANA KOTŁA C.O.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490028289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Podhalańskich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woszkzakopane.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woszkzakopane.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SKARB PAŃSTWA - JEDNOSTKA WOJSKOWA

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DACHÓW, POMIESZCZENIA STOLARNI I SIECI C.O. ORAZ WYMIANA KOTŁA C.O.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6173b8-3af7-477c-800c-e50993ccc8ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00227904/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachów, pomieszczenia stolarni i sieci c.o. oraz wymiana kotła c.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-WOSzK-ZP.2612.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Remont dachów
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
a) zał. nr 3 do SWZ – „Projekt umowy”;
b) zał. nr 4A-D do SWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” ;
c) zał. nr 5A-D do SWZ – „Przedmiar robót”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 397474,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Remont pomieszczenia stolarni
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
a) zał. nr 3 do SWZ – „Projekt umowy”;
b) zał. nr 4A-D do SWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” ;
c) zał. nr 5A-D do SWZ – „Przedmiar robót”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 105716,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Remont sieci c.o.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
a) zał. nr 3 do SWZ – „Projekt umowy”;
b) zał. nr 4A-D do SWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” ;
c) zał. nr 5A-D do SWZ – „Przedmiar robót”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 286157,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Wymiana kotła c.o.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
a) zał. nr 3 do SWZ – „Projekt umowy”;
b) zał. nr 4A-D do SWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” ;
c) zał. nr 5A-D do SWZ – „Przedmiar robót”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 140682,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) unieważnił postępowanie w zakresie części 1 (zadanie nr 1 - REMONT DACHÓW) – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie zadania nr 1 została złożona jedna oferta: FIRMA INŻYNIERYJNO REMONTOWO BUDOWLANA "STANGUT" STANISŁAW GUT
34-500 Zakopane, ul. Guty 26
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty (Wykonawca – FIRMA INŻYNIERYJNO REMONTOWO BUDOWLANA "STANGUT" STANISŁAW GUT, 34-500 Zakopane, ul. Guty 26) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 479 481,84 zł, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161195,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164135,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161195,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERYJNO REMONTOWO BUDOWLANA "STANGUT" STANISŁAW GUT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7360001318

7.3.3) Ulica: ul. Guty 26

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161195,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282345,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358117,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282345,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOCZEK KAZIMIERZ USŁUGI HYDRAULICZNE HYDRO-KAZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361476609

7.3.4) Miejscowość: Witów 160A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-512

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282345,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132125,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197456,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132125,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOCZEK KAZIMIERZ USŁUGI HYDRAULICZNE HYDRO-KAZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361476609

7.3.4) Miejscowość: Witów 160A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-512

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132125,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.