Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00402996/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
- 2025/BZP 00414899/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Siewierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 64 99 400
1.5.8.) Numer faksu: 32 64 99 402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efbf7481-f448-4c27-b92a-e1f87ef7b94d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Siewierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efbf7481-f448-4c27-b92a-e1f87ef7b94d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034693/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Planu Ogólnego Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji A1.3.1 na działania w zakresie wdrożenia reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego w gminie poprzez przygotowanie i uchwalenie planu ogólnego gminy oraz gminnego programu rewitalizacji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222665,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Siewierz (zwanego dalej POG), o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu ogólnego,
b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby planu ogólnego,
c) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego, zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
d) wykonanie bilansu powierzchni terenów poszczególnych stref planistycznych wyznaczonych w planie ogólnym (w ha, do 2 miejsc po przecinku).
3. Przedmiot zamówienia należy sporządzić wraz z niezbędnymi analizami, zgodnie z przepisami:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1112 ze zm.),
- rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298),
- ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 242),
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 647)
oraz na podstawie pozostałych przepisów odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, a także zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju.
4. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian ww. przepisów oraz nowo wprowadzanych regulacji i stosować je na bieżąco. Dokumentacja powinna być zgodna z przepisami prawnymi, obowiązującymi na dzień przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
5. Szczegółowy zakres prac, podział prac nad Planem Ogólnym Gminy określa „Harmonogram rzeczowo – okresowy realizacji zamówienia,” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca przygotuje ostateczną wersję projektu POG do przedłożenia Radzie Miejskiej w Siewierzu, celem uchwalenia oraz zaprezentuje i omówi projekty tych dokumentów na Komisjach i sesji Rady Miejskiej.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzorowania i wnoszenia uwag do opracowania dokumentów na każdym etapie ich tworzenia.
3) Opracowane dokumenty będące przedmiotem zamówienia należy dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej (w 3 egzemplarzach każda), w formie pliku doc oraz pdf, Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym przy tworzeniu pliku XML.
4) Wykonawca zobowiązany jest do stałej współpracy z Zamawiającym przez cały okres realizacji zamówienia. Współpraca będzie polegała w szczególności na:
a) wykonaniu przedmiotu umowy, zgodnie z harmonogramem opracowania projektów dokumentów uwzgledniających ramy czasowe (daty początkowe i końcowe) realizacji poszczególnych etapów,
b) raportowaniu postępu prac za pośrednictwem poczty elektronicznej przynajmniej 1 raz na miesiąc, począwszy od daty zawarcia umowy; ww. obowiązek dotyczy również przygotowania (skompletowania) i dostarczenia na każde wezwanie Zamawiającego dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
c) przedstawianiu na każde wezwanie Zamawiającego stanu sporządzanych dokumentów, a także udzielaniu Zamawiającemu na każde wezwanie pisemnych i ustnych informacji na temat stanu zaawansowania prac, mających na celu wykonanie przedmiotu umowy,
d) wprowadzaniu uwag zgłaszanych przez Zamawiającego na każdym etapie prac, bądź udzielania pisemnych wyjaśnień, w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego,
e) samodzielnym (tzn. własnym staraniem i na własny koszt) pozyskiwaniu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, za wyjątkiem materiałów i dokumentacji będących w posiadaniu Zamawiającego.
5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja wynosi 24 miesiące od dnia podjęcia uchwały (w sprawie uchwalenia dokumentów strategicznych). W czasie udzielonej gwarancji wykonawca będzie również świadczył fachową pomoc, doradztwo i udzielanie wyjaśnień po uchwaleniu miejscowego planu.
6) W przypadku stwierdzenia nieważności uchwały przez organy nadzoru termin gwarancji biegnie od nowa (od momentu podjęcia nowej uchwały).
7) Pozostałe ustalenia oraz postanowienia zawarte zostały w treści projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWATOR ALEKSANDA WOŹNIAK- JANECZEK, ZBIGNIEW WOŹNIAK SPÓLKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363197659
7.3.3) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 6a
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-121
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
NOWATOR ALEKSANDRA WOŹNIAK-JANECZEK, ZBIGNIEW WOŹNIAK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lelkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem dokumentacji"
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: Kościeliska, Skibówki, Krzeptówki
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- "Opracowanie trzech planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Maszewo"
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY ORAZ PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO NA TERENIE MIASTA I GMINY NOWE MIASTO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.