Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419996/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00430171/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa sprzetu ppoż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W STARGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 119
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zsstargard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa sprzetu ppoż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-729b65fa-5a9f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00156484/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Sukcesywna dostawa sprzetu ppoż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419996/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.270.2.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106494 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu Ppoż wskazanego w tabeli w pkt 3.1. Podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jakie może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.3. – 3.4. SIWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu Ppoż wskazanego w tabeli w pkt 3.1. Podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jakie może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.3. SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu Ppoż wskazanego w tabeli w pkt 3.1. Podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jakie może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.3. SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 14214 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu Ppoż wskazanego w tabeli w pkt 3.1. Podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jakie może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.3. SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 12100 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu Ppoż wskazanego w tabeli w pkt 3.1. Podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jakie może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.3. SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu Ppoż wskazanego w tabeli w pkt 3.1. Podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jakie może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.3. SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35111520-6 - Piany do tłumienia ognia lub podobne kompozycje
4.5.5.) Wartość części: 7480 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu Ppoż wskazanego w tabeli w pkt 3.1. Podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jakie może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.3. SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 14600 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu Ppoż wskazanego w tabeli w pkt 3.1. Podane w załączniku nr 1 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jakie może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.3. WZ4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5104,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5405,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5104,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. „SUPRON 1”Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia…:
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę,którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia…:
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32570,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34563,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32570,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. „SUPRON 1”Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3257040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą oraz zbiornika na paliwo z dystrybutorem"
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup i montaż agregatów prądotwórczych"
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa, montaż i uruchomienie agregtu prądotwórczego w Urzędzie Gminy Tomice w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Tomice"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





