Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416377/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE OBSŁUGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017445217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynarska 46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-171
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/rpp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62ee17a5-5695-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE OBSŁUGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62ee17a5-5695-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029789/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie obsługi Telefonicznej Informacji Pacjenta dla Biura Rzecznika Praw Pacjenta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416377/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RzPP-DOA-WAD.260.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi Infolinii dla Rzecznika Praw Pacjenta obejmującej w szczególności:
a) obsługiwanie połączeń od użytkowników Telefonicznej Informacji Pacjenta Rzecznika Praw Pacjenta w języku polskim,
b) świadczenie usługi połączeń wychodzących w szczególnych określonych sytuacjach i/lub wysyłki SMS,
c) prowadzenie bazy wiedzy,
d) rejestrowanie informacji wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami Umowy,
e) przekazywanie raportów bieżących, dziennych i okresowych dotyczących realizacji usług świadczonych przez Wykonawcę,
f) przekazywanie zgłoszeń wymagających podjęcia działań przez pracowników Zamawiającego w szczególnych, określonych sytuacjach.
Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamówienie polega na świadczeniu usług obsługi w obszarze infolinii. Brak podziału na części ułatwi Zamawiającemu kontrolę i nadzór nad realizacją usługi świadczoną przez jednego Wykonawcę w ramach jednej umowy. Zapewni również optymalizację procesów obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79510000-2 - Usługi telefonicznych automatów zgłoszeniowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79512000-6 - Centrum obsługi klienta
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965998,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571704,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-20-21-267
7.3.3) Ulica: ul. Stawki 2A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-193
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571704 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na naprawę izolacji płyty balkonowej wraz z wykonaniem nowych warstw wykończeniowych ( 7 balkonów).
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Badanie dokumentów finansowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności z art. 299 ksh.
- Wykonanie remontu muru oporowego przy ul. Bednarskiej w Warszawie.
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu w m. Ochaby, gm. Skoczów, pow. Cieszyński woj. Śląskie
- ROBOTY BUDOWLANE NA RZECE BARYCZ WRAZ Z JEJ DOPŁYWAMI - etap I
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.