eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Zakup, dostawa i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach projektu pn. "Opolskie wspiera szpitale w walce z COVID-19".



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Opolskie wspiera szpitale w walce z COVID-19”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAMYSŁOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160216463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleśnicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774040256

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoznamyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zoznamyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.zoznamyslow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Opolskie wspiera szpitale w walce z COVID-19”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-163d99b6-493a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032628/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Opolskie wspiera szpitale w walce z COVID-19”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.14.2022.LD.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat EKG z wyposażeniem - 2 kpl
1. Aparat 12-kanałowy (możliwość jednoczesnej akwizycji 12 kanałów: Einthovena (I , II , III), Goldbergera (aVR, aVL, aVF), Wilsona (V1, V2, V3, V4, V5, V6)
2. Kolorowy ekran graficzny-dotykowy LCD z możliwością podglądu 3, 6, 12 odprowadzeń (oraz informacjami tekstowymi o parametrach zapisu i wydruku, kontakcie każdej elektrody ze skórą, ciągły pomiar częstości akcji serca z prezentacją na wyświetlaczu)
3. Wymiar ekranu nie mniej niż 5,7”, ekran dotykowy o rozdzielczości preferowanej 640x480, 118x89mm
4. Menu w języku polskim
5. Waga do 7 kg
6. Klawiatura kombinowana alfanumeryczna i funkcyjna, przyciski na ekranie dotykowym
7. Kontrola kontaktu każdej elektrody ze skórą
8. Zasilanie sieciowo-akumulatorowe
9. Sygnalizacja naładowania akumulatora
10. Wydajność akumulatora (bezobsługowego) do 120 min.
11. Pasmo Przenoszenia 0,03-180 Hz
12. Szerokość papieru 210 mm, możliwość stosowania rolki i składanki (papier termiczny)
13. Ilość drukowanych odprowadzeń w trybie manualnym po 3, 4, 6, 12
14. Prędkość przesuwu papieru (mm/s) 5; 10; 25; 50
15. Czułość (mm/mV): 2,5; 5; 10; 20
16. Rejestracja w trybie automatycznym (od 5 do 90 s.): czas rzeczywisty, czas synchro
17. Zapis wsteczny z możliwością wyboru przez użytkownika czasu opóźnienia -1, -2, -3, -4, -5, -7, -10 sekund
18. Detekcja kardiostymulatorów
19. Zabezpieczenie przed impulsem defibrylującym
20. Filtr zakłóceń sieciowych (50, 60 Hz), filtr zakłóceń mięśniowych (25, 35 Hz), filtr izolinii Hz (0,05 (3,2s), 0,11 (1,5s), 0,25 (0,6s), 0,50 (0,3s), 1,50 (0,1s), splines)
21. Filtr automatyczny dostosowujący wartości innych filtrów (autoadaptacyjny)
22. Profil automatyczny i manualny (możliwość zaprogramowania nieograniczonej ilości profili)
23. Profil long (długi zapis EKG), automatyczny zapis do pamięci aparatu do 10 minut z 1 lub 2 odprowadzeń bez jednoczesnego wydruku, wynik wraz z wykresem częstości i z histogramem (np. do wykrywania arytmii)
24. Porty komunikacyjne: RS232, USB.
25. Możliwość podglądu zapisów EKG i analizą bez drukowania z pamięci aparatu z możliwością zmiany ilości odprowadzeń
26. Możliwość wykonania kopii badania z pamięci aparatu
27. Możliwość rozbudowy o moduł komunikacji LAN/WIFI
28. Możliwość rozbudowy o bezprzewodowy moduł akwizycji danych
29. Możliwość integracji z systemem szpitalnym poprzez oprogramowanie z możliwością przyjmowania zleceń
30. Możliwość wydruku bezpośrednio na drukarce zewnętrznej laserowej (przez port USB, niezależnie od PC, wydruk na papierze biurowym A4)
31. W zestawie: papier rolka 210mm, składanka A4, elektrody piersiowe podciśnieniowe, elektrody kończynowe klipsowe, żel, kabel EKG
32. Wyposażenie: 1 kpl. kabli, 1kpl elektrod dla dorosłych, piersiowych przyssawkowych 6 szt. 1 kpl. elektrod kończynowych klipsowych 4 szt., wózek pod aparat.
33. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
34. Wymagany okres rękojmi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
35. Rok produkcji min.2022 r./urządzenie fabrycznie nowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984

7.3.3) Ulica: ul. Leonidasa 49,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-239

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.