Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00400118/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie punktu serwisowego dla kamperów i WC-BUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERAKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 8 Stycznia 38
1.5.2.) Miejscowość: Sieraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 29 53 011; 29 55 860
1.5.8.) Numer faksu: 61 29 55 898
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sierakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sierakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie punktu serwisowego dla kamperów i WC-BUS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05247fb2-38c7-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029670/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utworzenie punktu serwisowego dla kamperów i WC-BUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.3.2024.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż punktu serwisowego dla kamperów i WC-BUS
W ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektowano punkt serwisowy dla kamperów i WC-BUS na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sierakowie o wymiarach 8 m na 10 m na działce nr 2000/28 zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
Punkt serwisowy składa się z wcześniej opisanego utwardzenia terenu, kratki ściekowej i kolumny serwisowej do zrzutu kaset WC oraz poboru wody.
Stanowisko serwisowe składa się z: kolumny serwisowej, kotwy fundamentowej i kratki ściekowej z systemem spłukiwania i zestawem przyłączeniowym. Kolumna serwisowa wykonana jest ze stali nierdzewnej i zawiera: kran do odpłatnego poboru wody, kran do płukania kaset, zrzut kaset z systemem spłukiwania (szuflada zlewna), oświetlenie LED oraz zabezpieczenie przed ujemnymi temperaturami (-15*C). Pobór opłat możliwy jest za pośrednictwem wrzutnika monet i czytnika kart płatniczych.
Kolumna serwisowa do zrzutu kaset WC oraz poboru wody jest podstawowym elementem instalacji. Urządzenie te umożliwia opróżnienie kasety WC z kampera oraz zatankowanie wody czystej. Z uwagi na możliwość poboru czystej wody kran przeznaczony do jej poboru musi być oddalony od sekcji do opróżniania kaset WC. Dodatkowo, powinien być dostępny oddzielny kran do płukania kasety. Jest to niezbędne, aby uniknąć zanieczyszczenia kranu do poboru wody czystej fekaliami z kasety WC.
Kratka ściekowa o wymiarach 50 x 50 cm wykonana jest ze stali nierdzewnej z systemem spłukiwania i przewodem grzewczym. Kratka ściekowa służy do odbioru wody szarej. Dopuszcza się też możliwość zlania czarnej wody za pomocą uchylnej kraty pomostowej (w przypadku kamperów z automatycznym opróżnianiem kaset WC). Z uwagi na powyższe wykorzystanie kratka ściekowa musi posiadać system spłukiwania. Zasilanie wody prowadzone jest od kolumny serwisowej.
Montaż kolumny serwisowej następuje po wykonaniu przez Wykonawcę: prac ziemnych, doprowadzeniu niezbędnych mediów (woda, kanalizacja sanitarna i prąd) oraz po osadzeniu kotwy fundamentowej.
Teren wokół płyty zlewnej utwardzono kostką ażurową o wysokości 10 cm.
Obszar przy kolumnie serwisowej do zrzutu kaset WC oraz poboru wody utwardzono kostką brukową oraz zaprojektowano niską zieleń.
Punkt serwisowy będzie oświetlany przez istniejącą już latarnię uliczną.
Omawiane rozwiązania przedstawiono szczegółowo w dokumentacji projektowej Załącznik nr 4 oraz w przedmiarach robót Załącznik nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193663,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193663,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-TRANS MIŁOSZ MARCINKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881252276
7.3.3) Ulica: M.KONOPNICKIEJ 58
7.3.4) Miejscowość: NOWY TOMYŚL
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193663,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dodatkowo wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę:
- w stosunku, do którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) .
W przypadku sporów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, strony zobowiązują się do poddania mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
INNE PRZETARGI SIERAKÓW
więcej: przetargi SIERAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu na potrzeby DDP prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn. "Między nami seniorami"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Makowie Podhalańskim funkcjonującego w strukturach ZOZ Sucha Beskidzka
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
- "Utwardzenie terenu działki budowlanej nr ewid. 275 w miejscowości Wierzbica - użytkownik Ochotnicza Straż Pożarna w Wierzbicy"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.