Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00384298/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2- filia w Zegrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2- filia w Zegrzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0cc559-b12d-42d2-8820-c2b0fbf079b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030144/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Modernizacja Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2 -filia w Zegrzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/50/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2 – filia w Zegrzu.
Zamówienie podzielone zostaje na:
- zamówienie podstawowe, gwarantowane,
- zamówienie opcjonalne.
Zamówieniem podstawowym (gwarantowanym) jest budowa kontenerowego budynku klubowo-sanitarnego wraz z niezbędną infrastrukturą, zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez pracownię projektową Woźnicki Zdanowicz Architekci i uzyskanym pozwoleniem na budowę.
Zamierzenie budowlane obejmuje budowę fundamentów, montaż kontenerowego budynku, dobudowanie do niego galerii i schodów, utwardzenie nawierzchni chodnikiem i podłączenie budynku do znajdujących się na terenie działki instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektroenergetycznej.
Projektowany budynek służyć będzie młodzieży należącej do klubów żeglarskich Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2.
Zamawiający posiada już przedmiotowe, kontenerowe budynki. Zainstalowane są one obecnie na
terenie skweru na warszawskim Grochowie. Elementem zamówienia jest demontaż kontenerów w
dotychczasowej lokalizacji i przetransportowanie ich na nowe miejsca montażu, głównie na trasie
Warszawa- Zegrze, ale też na terenie CLK i ewentualnie we wskazane miejsce na terenie dzielnicy Praga-
Południe. W zakres zamówienia wchodzi również uprzątnięcie terenu CLK po zdemontowanych
kontenerach.
Zamówieniem opcjonalnym objęte mogą zostać:
1) roboty związane z modernizacją elewacji budynku administracyjnego,
2) wykonanie pomostu pływającego dla żaglówek i kajaków – długość ok. 30 mb, szer. 2,0 m,
3) demontaż nawierzchni betonowych i wykonanie na tym miejscu nawierzchni utwardzonej z kostki
brukowej – 150,0 m2,
4) wykonanie typowej wiaty grillowej w konstrukcji drewnianej- powierzchnia ok. 25 m2.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej, nie później niż na 90 dni przed końcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
Koszt wynagrodzenia za zrealizowanie zamówienia, w tym wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
Uwaga: w zamówieniu opcjonalnym należy wycenić każdą pozycję oddzielnie, a w ofercie podać sumaryczną wartość. Szczegółowa wycena będzie załącznikiem do umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
opis przedmiotu zamówienia – załącznik 10 do SWZ,
dokumentacja projektowa – załącznik 11 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1
ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 poz. 277 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności związane m.in.: robotami ziemnymi, robotami drogowymi, robotami sanitarnymi, elektrycznymi, budowlanymi, ślusarskimi, itp.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2355504,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2355504,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2355504,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FIRMA BUDOWLANA MAXBUD Tomasz Wójcik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KONCEPTI SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261011436
7.3.3) Ulica: ul. Czarnoleska 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-540
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA MAXBUD Tomasz Wójcik
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA MAXBUD Tomasz Wójcik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2335504,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 392 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





