eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › "¦WIADCZENIE US£UG OPIEKUÑCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH US£UG OPIEKUÑCZYCH NA RZECZ PODOPIECZNYCH GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W GORZOWIE WLKP. W MIEJSCU ZAMIESZKANIA ¦WIADCZENIOBIORCY"



Og³oszenie z dnia 2022-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UG OPIEKUÑCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH US£UG OPIEKUÑCZYCH NA RZECZ PODOPIECZNYCH GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W GORZOWIE WLKP. W MIEJSCU ZAMIESZKANIA ¦WIADCZENIOBIORCY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131062

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Walczaka 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gcprgorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gcpr.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦WIADCZENIE US£UG OPIEKUÑCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH US£UG OPIEKUÑCZYCH NA RZECZ PODOPIECZNYCH GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W GORZOWIE WLKP. W MIEJSCU ZAMIESZKANIA ¦WIADCZENIOBIORCY”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0cd18b66-7423-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00476564

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie bêdzie prowadzone z wykorzystaniem portalu
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz platformy ePUAPu. Adres zamawiaj±cego na platformie ePUAP : /GCPRIPS/skrytka
W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
wskazanych portali. Wykonawcy zobowi±zani s± do u¿ywania platformy ePUAP do komunikowania siê
z zamawiaj±cym. Zamawiaj±cy w
zakresie komunikacji zak³ada wykorzystanie Formularzy dostêpnych na platformie ePUAP oraz na
miniPortalu w zak³adce „Formularze do komunikacji”. W zwi±zku z tym wykonawcy zobligowani s± na
bie¿±co sprawdzaæ skrzynkê ePUAP z której z³o¿ona
zosta³a oferta lub inn±, je¿eli wskazali j± do kontaktu.
Szczegó³owe instrukcje dotycz±ce komunikacji i sk³adania dokumentów znajduj± siê w Rozdzia³ach 4 i 17 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy w zakresie komunikacji
zak³ada wykorzystanie Formularzy dostêpnych na platformie
ePUAP oraz na miniPortalu w zak³adce „Formularze do komunikacji”. Zamawiaj±cy z zastrze¿eniem
poni¿szych zapisów, nie dopuszcza innej formy komunikacji z wykonawcami.
W zwi±zku z tym wykonawcy zobligowani s± na bie¿±co sprawdzaæ skrzynkê ePUAP z której z³o¿ona
zosta³a oferta.
Wymagania techniczne i organizacyjne narzêdzi wykorzystywanych w ramach postêpowania dostêpne
na stronach "https://epuap.gov.pl/wps/portal” oraz "https://miniportal.uzp.gov.pl"
Szczegó³owe instrukcje dotycz±ce komunikacji i sk³adania dokumentów znajduj± siê w Rozdzia³ach 4 i 17 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozdziale 25 SWZ: "25.1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie z siedzib± ul. Walczaka 42, 66-400
Gorzów Wielkopolski
1. inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Kêdzior , e-mail: iodo@gcprgorzow.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego znak sprawy DO.271.13.2022 prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 w
zw. art. 359 pkt 2 ustawy Pzp).
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego."

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z
ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na rzecz podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w miejscu zamieszkania ¶wiadczeniobiorcy, których istot± jest wykonywanie niezbêdnych czynno¶ci ¿ycia codziennego na rzecz osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagaj± pomocy innych osób.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale 7 i Za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2739744,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75310000-2 - ¦wiadczenia spo³eczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe

85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zgodnie z tre¶ci± SWZ: "7.3.1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo opcji w okresie realizacji zamówienia (prawo zmiany przedmiotu zamówienia w zakresie ilo¶ciowym z powodów ekonomicznych lub bie¿±cych potrzeb w zale¿no¶ci od ilo¶ci osób ubiegaj±cych siê/kwalifikuj±cych siê do pomocy w formie us³ug opiekuñczych):
1) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia ilo¶ci zleconych us³ug opiekuñczych lub specjalistycznych us³ug opiekuñczych w wymiarze nieprzekraczaj±cym 5 % liczby godzin lub liczby osób wskazanej w pkt. 7.1.3. tiret pierwsze ( Czê¶æ I)"

Szczegó³y znajduj± siê w Rozdziale 7 pkt 7.3. SWZ i Za³±czniku nr 8 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium sta¿u pracy (SP)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium do¶wiadczenia (D)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych ( pielêgnacyjnych ) na rzecz podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w miejscu zamieszkania ¶wiadczeniobiorcy dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikaj±cych z rodzaju schorzenia lub niepe³nosprawno¶ci,

Szczegó³owy opis w Rozdziale 7 SWZ oraz Za³±czniku nr 1 do SWZ

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 195652,80 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75310000-2 - ¦wiadczenia spo³eczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe

85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo opcji w okresie realizacji zamówienia (prawo zmiany przedmiotu zamówienia w zakresie ilo¶ciowym z powodów ekonomicznych lub bie¿±cych potrzeb w zale¿no¶ci od ilo¶ci osób ubiegaj±cych siê/kwalifikuj±cych siê do pomocy w formie us³ug opiekuñczych):
1) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia ilo¶ci zleconych us³ug opiekuñczych lub specjalistycznych us³ug opiekuñczych w wymiarze nieprzekraczaj±cym 5 % liczby godzin lub liczby osób wskazanej w pkt. 7.1.3. tiret drugie (Czê¶æ II)

Szczegó³y znajduj± siê w Rozdziale 7 SWZ oraz w za³±czniku nr 9 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1. Kryterium oceny oferty - Czê¶æ I ”¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na rzecz podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w miejscu zamieszkania ¶wiadczeniobiorcy”


20.1.1. Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryterium i jego znaczenie, które bêdzie brane pod uwagê przy ocenie ofert:

I. Cena brutto oferty (CO) – 60% wagi

II. Kryterium sta¿u pracy (SP) – ocenie podlegaæ bêdzie sta¿ pracy osób, które bêd± wykonywa³y us³ugi - 30 % wagi
Dane/warto¶ci s³u¿±ce ocenie oferty zawarte musz± byæ w za³±czniku nr 6 do SWZ pn. Wykaz osób
III. Kryterium do¶wiadczenia (D) – ocenie podlegaæ bêdzie ilo¶æ us³ug wykazanych w za³±czniku nr 7 do SWZ pn. Wykaz us³ug ­ - 10 % wagi

20.1.2. Sposób oceny ofert:
Ofertom przyznawane bêd± punkty.

Punktacja z tytu³u oferowanej ceny:

1) Kryterium „Cena brutto oferty” – oferta z najni¿sz± cen± uzyska 60 pkt, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 60 pkt.

Cena brutto oferty z najni¿sz± cen±
CO = ------------------------------------------------ x 100 x 60 %
cena brutto oferty ocenianej

2) Kryterium sta¿u pracy (SP)– oferta w której osoby skierowane do wykonywania us³ug bêd± mieli ¶redni najwy¿szy sta¿ pracy otrzyma 30 pkt, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 30 pkt.
Najwy¿szy ¶redni sta¿ pracy
SP = ------------------------------------------- x100 x 30 %
Oceniany ¶redni sta¿ pracy

* Obliczaj±c ¶redni sta¿ pracy Zamawiaj±cy zsumuje sta¿ pracy wszystkich osób wskazanych w za³±czniku nr 6 do SWZ, a nastêpnie uzyskany wynik podzieli przez ilo¶æ tych osób;

3) Kryterium do¶wiadczenia (D) – punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od ilo¶ci zadeklarowanych us³ug podobnych zrealizowanych przez Wykonawce, w ten sposób:
- je¿eli Wykonawca wykonywa³ 4 i wiêcej us³ug podobnych otrzyma 10 pkt
- je¿eli Wykonawca wykonywa³ 2-3 us³ug podobnych otrzyma 7 pkt
- je¿eli Wykonawca wykonywa³ 1 us³ugê podobn± otrzyma 4 pkt


20.2.Kryterium oceny ofert -Czê¶æ II „¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych ( pielêgnacyjnych ) na rzecz podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w miejscu zamieszkania ¶wiadczeniobiorcy”

20.2.1. Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryterium i jego znaczenie, które bêdzie brane pod uwagê przy ocenie ofert:

I. Cena brutto oferty (CO) – 60% wagi

II. Kryterium sta¿u pracy (SP) – ocenie podlegaæ bêdzie sta¿ pracy osób, które bêd± wykonywa³y us³ugi - 30 % wagi
Dane/warto¶ci s³u¿±ce ocenie oferty zawarte musz± byæ w za³±czniku nr 6 do SWZ pn. Wykaz osób
III. Kryterium do¶wiadczenia (D) – ocenie podlegaæ bêdzie ilo¶æ us³ug wykazanych w za³±czniku nr 7 do SWZ pn. Wykaz us³ug ­ - 10 % wagi

20.2.2. Sposób oceny ofert:
Ofertom przyznawane bêd± punkty.

Punktacja z tytu³u oferowanej ceny:

1) Kryterium „Cena brutto oferty” – oferta z najni¿sz± cen± uzyska 60 pkt, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 60 pkt.

Cena brutto oferty z najni¿sz± cen±
CO = ------------------------------------------------ x 100 x 60 %


2) Kryterium sta¿u pracy (SP)– oferta w której osoby skierowane do wykonywania us³ug bêd± mieli ¶redni najwy¿szy sta¿ pracy otrzyma 30 pkt, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 30 pkt.
Najwy¿szy ¶redni sta¿ pracy
SP = ------------------------------------------- x100 x 30 %
Oceniany ¶redni sta¿ pracy

* Obliczaj±c ¶redni sta¿ pracy Zamawiaj±cy zsumuje sta¿ pracy wszystkich osób wskazanych w za³±czniku nr 6 do SWZ, a nastêpnie uzyskany wynik podzieli przez ilo¶æ tych osób;

3) Kryterium do¶wiadczenia (D) – punkty zostan± przyznane w zale¿no¶ci od ilo¶ci zadeklarowanych us³ug podobnych zrealizowanych przez Wykonawce, w ten sposób:
- je¿eli Wykonawca wykonywa³ 4 i wiêcej us³ug podobnych otrzyma 10 pkt
- je¿eli Wykonawca wykonywa³ 2-3 us³ug podobnych otrzyma 7 pkt
- je¿eli Wykonawca wykonywa³ 1 us³ugê podobn± otrzyma 4 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium sta¿u pracy (SP)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium do¶wiadczenia (D)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zgodnie z SWZ:

9.2.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.

9.2.2.2. Kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.

9.2.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn±, nie ni¿sz± ni¿ 50 000,00 z³.
W odniesieniu do podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (konsorcium) ww. warunek mo¿e byæ spe³niony ³±cznie. Je¿eli po zsumowaniu potencja³u wszystkich cz³onków konsorcjum, warunek opisany przez zamawiaj±cego zostanie spe³niony przez wszystkich konsorcjantów ³±cznie, zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e konsorcjum jako wykonawca potwierdzi³o spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu. 
W celu wykazania spe³nienia ww. warunku, wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia odpowiednio wype³ni± w o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ pn. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganiu wykluczeniu.

W celu wykazania spe³nienia ww. warunku, wykonawca odpowiednio wype³ni w o¶wiadczeniu wykonawcy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ pn. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganiu wykluczeniu.

9.2.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: posiada do¶wiadczenie zawodowe, legitymuj±c siê wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie, minimum jednej us³ugi podobnej do us³ugi objêtej przedmiotem zamówienia ( jedna us³uga = jedna umowa).
Za us³ugê podobn± Zamawiaj±cy uzna: us³ugê w zakresie ¶wiadczenia
specjalistycznych us³ug opiekuñczych , realizowan± w sposób ci±g³y w ramach jednej umowy przez okres co najmniej 6 miesiêcy (licz±c do up³ywu terminu sk³adania ofert), a warto¶æ ka¿dej us³ugi (umowy) nie mniejsza ni¿ 50 000,00z³ brutto oraz za³±czy do oferty dowody, ¿e us³ugi wymienione przez Wykonawcê w wykazie zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Ocena spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu ( za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz o¶wiadczenia / wykaz us³ug ( za³±cznik nr 7 do SWZ), metod± graniczn± spe³nia – nie spe³nia.

* Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunek Wykonawca spe³ni³.
b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ na potrzeby realizacji zamówienia:

- minimum trzema (3) osobami, niekaranymi, posiadaj±cymi wykszta³cenie co najmniej ¶rednie i uprawnienia do wykonywania zawodu pielêgniarki

* Osoby ¶wiadcz±ce specjalistyczne us³ugi opiekuñcze winny bieg³e pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim (co rozumiane jest jako sprawne i skuteczne komunikowanie siê z osobami korzystaj±cymi z us³ug, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pomocy spo³ecznej). Ponadto osoby ¶wiadcz±ce us³ugi powinny posiadaæ umiejêtno¶æ sprawnego i rzetelnego prowadzenia w jêzyku polskim dokumentacji.

Ocena spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu ( za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz o¶wiadczenia / wykaz osób ( za³±cznik nr 6 do SWZ), metod± graniczn± spe³nia – nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie
¿±da³ przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art.
108 ust. 1 pkt 5-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z tym zastrze¿eniem, ¿e je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia
odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, wezwaæ
wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, a je¿eli
zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy
mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków
dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
- Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wskazan± w Za³±czniku nr 3 do SWZ pn. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganiu wykluczeniu; W tym zakresie Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ do wgl±du polisê ubezpieczeniow± wraz z dowodem jej op³acenia.
Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed³o¿enia o¶wiadczenie oraz aktualnej na dzieñ z³o¿enia informacji z KRS oraz statutu, lub innych odpowiednich dokumentów potwierdzaj±cych zgodnie z przepisami, ¿e wykonawca (ka¿dy wykonawca) jest podmiotem, o którym mowa w art. 94 ust. 1 ustawy, ze wskazaniem procentowego wska¼nika zatrudnienia osób, dla potwierdzenia spe³nienia zastrze¿enia opisanego w punkcie 9.1.1. SWZ, a ponadto - w przypadku Wykonawców innych ni¿ spó³dzielnie socjalne - dokumentu potwierdzaj±cego pozostawanie podmiotem maj±cym status zak³adu pracy chronionej, lub cechy podmiotu którego g³ównym celem lub g³ównym celem dzia³alno¶ci ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych wskazanych w pkt 9.1.1. SWZ ( np. za¶wiadczenie od wojewody o wpisie do rejestru Przedsiêbiorstw spo³ecznych). Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 10 pn. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunku z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Szczegó³owe informacje na temat dokumentów wymaganych przez Zamawiaj±cego, ich formy i sposobu sk³adania
zawieraj±:
Rozdzia³ 9. Warunki udzia³u w postêpowaniu
Rozdzia³ 10. Podstawy wykluczenia
Rozdzia³ 11. Oferta, o¶wiadczenie i dokumenty sk³adane wraz z ofert±, w tym o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nienie
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; podmiotowe ¶rodki dowodowe
Rozdzia³ 17. Opis sposobu przygotowania i sk³adania ofert
Rozdzia³ 21. Informacje o formalno¶ciach, jakie musz± zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego

W TERMINIE SK£ADANIA OFERT NALE¯Y Z£O¯YÆ NASTÊPUJ¡CE DOKUMENTY:
1) OFERTÊ, na któr± sk³adaj± siê:
• Formularz Oferty - wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ pn. Formularz oferty
2) O¦WIADCZENIE O SPE£NIENIU WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU I NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU – wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ pn. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganiu wykluczeniu.
3) Za³±cznik nr 6 pn. Wykaz osób
4) Za³±cznik nr 7 pn. Wykaz us³ug
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (je¿eli dotyczy)- wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ pn. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego.
6) O¶wiadczenie wskazane w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy)- wzór stanowi Za³±cznik nr 5 pn. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podpisuje podmiot wystêpuj±cy w imieniu wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do wystêpowania w imieniu tych podmiotów, tj. Pe³nomocnictwo, wyci±g z w³a¶ciwego rejestru (np. z Rejestru przedsiêbiorców KRS) z którego wynika to prawo.
DOKUMENTY SK£ADANE PO DOKONANIU OCENY OFERT, NA WEZWANIE ZAMAWIAJ¡CEGO:
1) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wskazan± w Za³±czniku nr 3 do SWZ pn. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganiu wykluczeniu; W tym zakresie Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ do wgl±du polisê ubezpieczeniow± wraz z dowodem jej op³acenia.
2) O¶wiadczenia oraz aktualnej na dzieñ z³o¿enia informacji z KRS oraz statutu, lub innych odpowiednich dokumentów potwierdzaj±cych zgodnie z przepisami, ¿e wykonawca (ka¿dy wykonawca) jest podmiotem, o którym mowa w art. 94 ust. 1 ustawy, ze wskazaniem procentowego wska¼nika zatrudnienia osób, dla potwierdzenia spe³nienia zastrze¿enia opisanego w punkcie 9.1.1. SWZ, a ponadto - w przypadku Wykonawców innych ni¿ spó³dzielnie socjalne - dokumentu potwierdzaj±cego pozostawanie podmiotem maj±cym status zak³adu pracy chronionej, lub cechy podmiotu którego g³ównym celem lub g³ównym celem dzia³alno¶ci ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych wskazanych w pkt 9.1.1. SWZ ( np. za¶wiadczenie od wojewody o wpisie do rejestru Przedsiêbiorstw spo³ecznych). Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 10 pn. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunku z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami Rozdzia³u 12. SWZ: Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
12.2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie
mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodów, o których mowa w Rozdziale 10 SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy. Je¿eli oferta
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy
wymaga przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Ponadto w Rozdziale 9. Warunki udzia³u w postêpowaniu, Rozdziale 11. Oferta, o¶wiadczenie i dokumenty sk³adane wraz z
Og³oszenie nr 2022/BZP 00465910/01 z dnia 2022-11-29
2022-11-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
ofert±, w tym o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz Rozdziale 17. Opis sposobu przygotowania i sk³adania ofert, Rozdziale 21. Informacje o
formalno¶ciach, jakie musz± zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – znajduj± siê dodatkowe, szczegó³owe informacje dotycz±ce podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wskazano w Za³±czniku nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert bêdzie nastêpowaæ przy u¿yciu platformy ePUAP, dostêpnej pod adresem „https://epuap.gov.pl/wps/portal” oraz dostêpnej równie¿ na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Postêpowanie prowadzone jest z wykorzystaniem miniPortalu i narzêdzi dostêpnych na tym portalu oraz narzêdzi ePUAP.
Ka¿dy Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu zobowi±zany jest do sprawdzania swojej skrzynki ePUAP ( z której z³o¿y³
ofertê lub innej, któr± wskaza³, jako adres do doreczeñ; ryzyko prawid³owego wskazania adresu skrzynki ePUAP obci±¿a
Wykonawcê). Na t± skrzynkê bêdzie kierowana ca³a korespondencja dotycz±ca zamówienia, z zastrze¿eniem wyj±tków
wskazanych w SWZ.
2. Zamawiaj±cy – stosownie do tre¶ci art. 95 ustawy Pzp - wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci zwi±zane z
wykonywaniem zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem, w postaci czynno¶ci administracyjnych i
koordynacyjnych, by³y w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.1510 z pó¼n. zm.), je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega
na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 k.p.
Je¿eli wykonanie czynno¶ci, o których wy¿ej mowa, nie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1
k.p., Wykonawca winien to udowodniæ Zamawiaj±cemu sk³adaj±c stosowne o¶wiadczenie wraz z uzasadnieniem.
Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê, o którym mowa wy¿ej SWZ, gdy czynno¶ci zostan± powierzone osobom fizycznym
prowadz±cym dzia³alno¶æ gospodarcz±, które czynno¶ci bêd± wykonywaæ osobi¶cie na podstawie ³±cz±cego je z
wykonawc± stosunku cywilnoprawnego. Zamawiaj±cy nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub maj± byæ zatrudnione
osoby wykonuj±ce czynno¶ci wskazane w pkt. 7.6.1) SWZ.
3. Wy³oniony Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie
elektromobilno¶ci, co oznacza, ¿e udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie
u¿ytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia, bêdzie wynosi³ co najmniej 10% zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z
dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1083 z pó¼n. zm.). W
przypadku zmiany ww. ustawy w zakresie terminu lub poziomu zapewnienia udzia³u pojazdów elektrycznych lub pojazdów
napêdzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilno¶ci okre¶lone w umowie stosuje siê z uwzglêdnieniem
zmian ww. ustawy.
Przy obliczaniu procentowego udzia³u pojazdów samochodowych elektrycznych lub pojazdów samochodowych
napêdzanych gazem ziemnym, o których mowa w ppkt 1 nale¿y uwzglêdniæ zasadê, zgodnie z któr± wielko¶æ tego udzia³u
poni¿ej 0,5 zaokr±gla siê w dó³, a wielko¶æ tego udzia³u 0,5 i powy¿ej zaokr±gla siê w górê.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.