Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425801/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Staffa 212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b22cff-61dd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 187 przy ul. Staffa 21
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.45.2023.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404730,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji boisk przy Szkole Podstawowej Nr 187 przy ul. Leopolda Staffa 21 zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez Pana Łukasza Daśko.
2. Modernizacja boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 187 im . Adama Mickiewicza położonej przy ul. Leopolda Staffa 21 w Warszawie, dz. nr 56 obręb 7-05-13. Szczegółowe parametry określające lokalizację oraz zakres zamówienia opisano w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.
3. Zakres prac, w szczególności obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy;
b) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
d) wykonanie kompletnych robót budowlano – montażowych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym m.in.:
- modernizację boiska ze sztucznej trawy do siatkówki/tenisa ziemnego na boisko wielofunkcyjne ze sztucznej trawy siatkówki, tenisa i badmintona
- przebudowę boiska poliuretanowego do siatkówki/tenisa na boisko piłki nożnej ze sztucznej trawy
- modernizację boiska poliuretanowego do Strretball
- montaż piłkochwytów
- wymianę kratek ściekowych odwodnienia boiska i remont odwodnienia liniowego
- modernizację obrzeży boisk
- wymiana sprzętu sportowego
- montaż stojaków na rowery i ławek
- montaż tablicy informacyjnej
e) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż ROBOTY BUDOWLANE polegające na przebudowie bieżni lekkoatletycznej wraz z utworzeniem piaskownicy do skoku w dal, modernizacja mini boiska do hokeja na trawie ze sztucznej oraz wymiana sprzętu sportowego na ww. obiektach nie wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia, dlatego NIE NALEŻY ICH KALKULOWAĆ W CENIE OFERTY.
Zamawiający przewiduje, iż roboty budowlane polegające na przebudowie bieżni lekkoatletycznej wraz z utworzeniem piaskownicy do skoku w dal, modernizacja mini boiska do hokeja na trawie ze sztucznej oraz wymiana sprzętu sportowego na ww. obiektach nie stanowić będą zakres zamówienia podobnego polegającego na powtórzeniu robót budowlanych w rozumieniu art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1 Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2 Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) wraz z załącznikami – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA: Powyższy PFU może być wykorzystany tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno -Użytkowym o którym mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. PFU, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
6. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 15.12.2023 r. z zastrzeżeniem, iż:
a) termin wykonania dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 1 lit. a) – c) projektowanych postanowień umowy wynosi 15 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO REMONTOWO-USŁUGOWE FRU-MAL ANETA ZYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711472090
7.3.3) Ulica: ul. Opinogórska 4 lok. 81
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-039
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-USŁUGOWE "FRU-MAL" ANETA ZYCH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-USŁUGOWE "FRU-MAL" ANETA ZYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku Centrum Aktywności Kulturalno-Społecznej w Niebylcu
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.