Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402853/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00403781/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia ruchomego (sprzęt i artykuły ratunk., odzież
specjalist.) na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO, GWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Morska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pm.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia ruchomego (sprzęt i artykuły ratunk., odzieżspecjalist.) na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO, GWO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b759bb79-5045-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00249117/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Dostawa wyposażenia ruchomego (sprzęt i artykuły ratunk., odzież specjalist.) na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO, GWO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402853/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-AG/262-18/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37237,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem wyposażenia ruchomego (sprzęt i artykuły ratunkowe, odzież specjalistyczna) na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO, GWO w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa i wyposażenie laboratoriów szkoleniowo-ćwiczeniowo-badawczych zgodnych z międzynarodowymi standardami konwencji STCW oraz organizacji OPITO, GWO”2) Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają: załącznik nr 1a (zadanie nr 1) do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Nomenklatura wg CPV:
Zadanie nr 1
18114000-1 Kombinezony
18221000-4 Odzież nieprzemakalna
18832000-0 Obuwie specjalne
4) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
6) W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
7) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych
i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 5 zadań oddzielnie:
Zadanie 1 – zestaw do ćwiczeń SEA SURVIVAL na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO i GWO
4.5.3.) Główny kod CPV: 18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18114000-1 - Kombinezony
18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 5008,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem wyposażenia ruchomego (sprzęt i artykuły ratunkowe, odzież specjalistyczna) na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO, GWO w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa i wyposażenie laboratoriów szkoleniowo-ćwiczeniowo-badawczych zgodnych z międzynarodowymi standardami konwencji STCW oraz organizacji OPITO, GWO”2) Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają: załącznik nr 1b (zadanie nr 2) do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Nomenklatura wg CPV:
Zadanie nr 2
18130000-9 Specjalna odzież robocza
18141000-9 Rękawice robocze
18816000-2 Kalosze
18114000-1 Kombinezony
4) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
6) W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
7) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych
i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 5 zadań oddzielnie:
Zadanie 2 – zestaw do szkoleń przeciwpożarowych GWO na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO i GWO
4.5.3.) Główny kod CPV: 18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
18816000-2 - Kalosze
18114000-1 - Kombinezony
4.5.5.) Wartość części: 14199,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem wyposażenia ruchomego (sprzęt i artykuły ratunkowe, odzież specjalistyczna) na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO, GWO w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa i wyposażenie laboratoriów szkoleniowo-ćwiczeniowo-badawczych zgodnych z międzynarodowymi standardami konwencji STCW oraz organizacji OPITO, GWO”2) Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają: załącznik nr 1c (zadanie nr 3) do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Nomenklatura wg CPV:
Zadanie nr 3
35112000-2 Sprzęt ratunkowy i awaryjny
39525300-1 Kamizelki ratunkowe
39525700-5 Pasy ratunkowe
4) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
6) W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
7) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych
i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 5 zadań oddzielnie:
Zadanie 3 – zestaw kamizelek z wyposażeniem na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO i GWO
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39525300-1 - Kamizelki ratunkowe
39525700-5 - Pasy ratunkowe
4.5.5.) Wartość części: 14130,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem wyposażenia ruchomego (sprzęt i artykuły ratunkowe, odzież specjalistyczna) na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO, GWO w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa i wyposażenie laboratoriów szkoleniowo-ćwiczeniowo-badawczych zgodnych z międzynarodowymi standardami konwencji STCW oraz organizacji OPITO, GWO”2) Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają: załącznik nr 1d (zadanie nr 4) do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Nomenklatura wg CPV:
Zadanie nr 4
35112000-2 Sprzęt ratunkowy i awaryjny
18132000-3 Kamizelki spadochronowe
4) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
6) W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
7) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych
i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 5 zadań oddzielnie:
Zadanie 4 – kamizelki lotnicze na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO i GWO
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18132000-3 - Kamizelki spadochronowe
4.5.5.) Wartość części: 2058,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem wyposażenia ruchomego (sprzęt i artykuły ratunkowe, odzież specjalistyczna) na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO, GWO w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa i wyposażenie laboratoriów szkoleniowo-ćwiczeniowo-badawczych zgodnych z międzynarodowymi standardami konwencji STCW oraz organizacji OPITO, GWO”2) Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają: załącznik nr 1e (zadanie nr 5) do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Nomenklatura wg CPV:
Zadanie nr 5
39525700-5 Pasy ratunkowe
35112000-2 Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
6) W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
7) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych
i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 5 zadań oddzielnie:
Zadanie 5 – wyposażenie ruchome ratownictwa wodnego na potrzeby Centrum Szkoleniowo Ćwiczeniowego Ratownictwa dla Akademii Morskiej w Szczecinie w standardach OPITO i GWO
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39525700-5 - Pasy ratunkowe
4.5.5.) Wartość części: 1841,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, na zadanie 1 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15566,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21460,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15566,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.KRIS Krzysztof Biedulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8511011032
7.3.3) Ulica: 1 Maja 35
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15566,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8447,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8447,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8447,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRIFFIN GROUP S.A. MARINE sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9552346072
7.3.3) Ulica: Armii Ludowej 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-609
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8447,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, na zadanie nr 4 w ogóle nie złożono ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2839,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3114,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2839,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRIFFIN GROUP S.A. MARINE sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9552346072
7.3.3) Ulica: Armii Ludowej 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-609
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRIFFIN GROUP S.A. MARINE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRIFFIN GROUP S.A. MARINE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2839,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa w sposób sukcesywny gadżetów i innych materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Dostawa materiałów jednorazowych do wieży artroskopowej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Kanałowej 1 w Szczecinie
- Wykonanie piezometrów i monitoringu jakości wód podziemnych (na terenie ujęcia Pomorska i ujęcia Tywa) w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa obwodnicy Gryfina w ciągu drogi krajowej nr 31"
- Zagospodarowanie terenu w ramach projektu SBO pn. "Ładnie koło pętli na Wiosny Ludów w Szczecinie działka nr 4/4 obr. 2035"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy al. Wojska Polskiego 48 oficyna, 56 oficyna, 59 oficyna prawa w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej"
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SPZOZ w Węgrowie
więcej: Kombinezony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.