eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winice Warckie › "DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO NA POTRZEBY GMINY ¦WINICE WARCKIE I ZESPO£U SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ¦WINICACH WARCKICH W ROKU 2023"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO NA POTRZEBY GMINY ¦WINICE WARCKIE I ZESPO£U SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ¦WINICACH WARCKICH W ROKU 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WINICE WARCKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winice Warckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 632881021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swinice.akcessnet.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO NA POTRZEBY GMINY ¦WINICE WARCKIE I ZESPO£U SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ¦WINICACH WARCKICH W ROKU 2023”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7f24791a-7491-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00476185

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sidaspzp.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owe informacje znajduj± siê w Rozdziale XIII SWZ
adres strony internetowej https://sidaspzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zamówieñ Publicznych PZP
SIDAS, który dostêpny jest po zalogowaniu siê pod adresem: https://sidaspzp.pl (z³o¿enie oferty jest mo¿liwe wy³±cznie za
po¶rednictwem Platformy Zamówieñ Publicznych PZP SIDAS strona: https://app.sidaspzp.pl). Szczegó³owe instrukcje u¿ytkowania
platformy PZP SIDAS dostêpne s± na stronie internetowej
https://sidaspzp.pl/static/executor_instructiond8a4beb56d5910ac9edc31d6c3aceebc.
pdf
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie pzp, odbywa
siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U.2020 poz. 344).
3. Strona internetowa prowadzonego postêpowania: https://sidaspzp.pl
4. Na stronie internetowej prowadzonego postêpowania jest udostêpniona dokumentacja postêpowania, a tak¿e bêd± udostêpniane
zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia.
5. Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem
strony internetowej prowadzonego postêpowania, gdzie wykonawca:
• po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto
• wskazuje postêpowanie i wchodzi w szczegó³y wskazanego postêpowania
• przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania
• w celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcjê „Utwórz wiadomo¶æ”
• nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”
• w ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”.
6. Wykonawcy s± zobowi±zani do sk³adania ofert, o¶wiadczeñ i innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, po uprzedniej rejestracji wykonawcy.
Szczegó³y w rozdziale XIII i XIV SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy ¦winice Warckie z siedzib± w ¦winicach Warckich, ul. Szkolna
199 – 140 ¦winice Warckie;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
pukaczewski@hotmail.com.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPR.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa oleju opa³owego na potrzeby gminy ¦winice Warckie i Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦winicach Warckich w roku 2023”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê lekkiego oleju opa³owego do kot³owni ni¿ej wymienionych obiektów:
1. Urz±d Gminy ¦winice Warckie,
2. Filia Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w ¦winicach Warckich z siedzib± w Piaskach.
Dostawy i zakup oleju opa³owego bêd± realizowane sukcesywnie w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego, w terminach i ilo¶ciach ustalonych przez Zamawiaj±cego. Przybli¿ona ilo¶æ zamawianego oleju w okresie trwania umowy mo¿e wynie¶æ oko³o 65 000 litrów (Urz±d Gminy ¦winice Warckie – 40 000 litrów, Filia Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w ¦winicach Warckich z siedzib± w Piaskach – 25 000 litrów). Z uwagi na to, ¿e wielko¶æ dostawy zosta³a okre¶lona na podstawie zu¿ycia oleju opa³owego w poprzednich sezonach grzewczych, Zamawiaj±cy informuje o mo¿liwo¶ci zmiany wy¿ej okre¶lonych wielko¶ci dostaw, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu. Podana wy¿ej ilo¶æ oleju opa³owego jest ilo¶ci± orientacyjn±. W zwi±zku z brakiem mo¿liwo¶ci przewidzenia dok³adnego zakresu ilo¶ciowego przy zakupach tego rodzaju, dla potrzeb wyceny oferty, Zamawiaj±cy przyj±³ ilo¶ci orientacyjne. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zamówienia ilo¶ci mniejszej b±d¼ wiêkszej ni¿ podana powy¿ej (jednak ³±czna warto¶æ dostaw nie mo¿e przekroczyæ kwot okre¶lonych w art. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w art.4 lit. c dyrektywy 2014/24/UE, tj. 214 000 euro, co stanowi równowarto¶æ kwoty 913 630 z³).
Olej opa³owy bêd±cy przedmiotem dostawy winien spe³niaæ parametry okre¶lone w obowi±zuj±cej w Polsce normie jako¶ciowej PN-C-96024:L1 a w szczególno¶ci:
- warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg,
- zawarto¶æ siarki - max 0,2 %,
- gêsto¶æ w temp. 15oC, nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml,
- ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
(okre¶lone wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia , wype³niaj±c warunek, wynikaj±cy z art.246 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.)).
Przedmiot zamówienia powinien spe³niaæ Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±ce normy europejskie.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1315 z pó¼. zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególno¶ci rozporz±dzeniu Ministra Energii w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe z dnia 10 grudnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r., poz. 2008 z pó¼. zm.)
Dostawy maj± siê odbywaæ autocysternami wyposa¿onymi w urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce legalizacjê. Olej opa³owy nale¿y dostarczyæ cysternami samochodowymi, zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposa¿onymi w koñcówki wlewowe z zalegalizowanym urz±dzeniem „odmierzaczem” oraz drukarkê umo¿liwiaj±c± wydanie raportu (dowodu wydania) o ilo¶ci dostarczonego paliwa do konkretnej kot³owni.
Olej opa³owy lekki nale¿y dostarczaæ z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych przepisów reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych.
Dostawa oleju opa³owego bêdzie nastêpowaæ partiami na zasadach okre¶lonych w umowie, stosownie do potrzeb Zamawiaj±cego. Dostawy bêd± realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji dostawy w terminie wskazanym przez Wykonawcê w ofercie (czas dostawy), nie d³u¿szym ni¿ 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia jednostkowego (nie uwzglêdniaj±c dni wolnych od pracy) od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8:00-14:00.
Podstaw± obliczenia ceny brutto z 1 litr oleju opa³owego jest cena netto umieszczona na stronie internetowej producenta, który zaopatruje Wykonawcê, obowi±zuj±c± na dzieñ 06.12.2022 r., powiêkszona o mar¿ê (+ mar¿a) albo pomniejszona o upust (- upust) Wykonawcy z uwzglêdnieniem podatku VAT. Wykonawca zobowi±zany jest do do³±czenia do oferty wydruku ceny za 1 litr oleju opa³owego ze strony internetowej producenta, który zaopatruje Wykonawcê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisane w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada aktualnie koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, której obowi±zek wynika z ustawy Prawo energetyczne
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu Wykonawca winien z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
Szczegó³y w rozdziale X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, której obowi±zek wynika z ustawy Prawo energetyczne.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ przez Platformê Zamówieñ Publicznych PZP SIDAS https://sidaspzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.