eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie › Budowa ekologicznej świetlicy wraz z remizą OSP w Brzoziu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ekologicznej świetlicy wraz z remizą OSP w Brzoziu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564912910

1.5.8.) Numer faksu: 564912911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/category/zamowienia-publiczne/powyzej-130-000-zl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ekologicznej świetlicy wraz z remizą OSP w Brzoziu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a31861d0-4879-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029199/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa ekologicznej świetlicy wraz z remizą OSP w Brzoziu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386868/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4785000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa ekologicznej świetlicy wraz z remizą OSP na terenie działki nr 363/36 w Brzoziu, powiat brodnicki.
Budynek będzie pełnił głównie funkcję usług centrum szkoleniowego wyposażonego w sale wykładowe z zapleczem oraz dużą salę wykładowo-integracyjną, w której będą mogły odbywać się wydarzenia promujące oraz warsztaty dla większej liczby osób. Budynek jest inwestycją celu publicznego. Budynek będzie dodatkowo pełnił funkcję zaplecze dla OSP (garaże z zapleczami) co kwalifikuje budynek jako pełniący funkcję związaną z prowadzeniem akcji ratowniczych oraz działań związanych z bezpieczeństwem powszechnym. Budynek będzie wyposażony w ekologiczną instalację grzewczą (pompy ciepła) wspomaganą instalacją fotowoltaiczną.
Projektuje się budynek o 1 i 2 kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony. Budynek projektowany w technologii mieszanej, część główna murowana, garaże OSP konstrukcji stalowej.
Projektowana zabudowa powstanie w miejscu istniejących budynków przeznaczonych do rozbiórki stara świetlica i zaplecze OSP (murowane) oraz przyległy budynek garażowy konstrukcji stalowej.
Budynek funkcjonalnie podzielony na cztery części: część zachodnia z pomieszczeniami technicznymi i ogólnodostępnymi sanitariatami; część środkowa na kondygnacji parteru z główną (dużą) salą szkoleniową oraz zapleczem kuchennym; część środkowa na kondygnacji I piętra z salami warsztatowo-szkoleniowymi i zapleczami; część wschodnia – garaże dla OSP. We wszystkich koniecznych częściach i kondygnacjach budynku zaprojektowano wymagane węzły sanitarne z toaletami umywalkami, zaprojektowano również schowki i pomieszczenia porządkowe.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
Kubatura 4.875m3
Powierzchnia zabudowy: 711,89m2
Powierzchnia użytkowa (parter): 627,63m2
Powierzchnia użytkowa (I piętro): 221,95m2
Razem powierzchnia użytkowa: 849,58m2
Szczegółowe zestawienie powierzchni użytkowych (powierzchnie wewnętrzne według rysunków rzutów poszczególnych kondygnacji:
Maksymalna wysokość budynku do kalenicy 9,01m
Maksymalna wysokość budynku do okapu 7,22m
Długość budynku (szerokość elewacji frontowej): 49,56m
Nachylenie połaci dachowych: 12,10
Liczba kondygnacji nadziemnych 1 i 2
Liczba kondygnacji podziemnych 0

Istniejący stan zagospodarowania działek:
W chwili obecnej działka nr 363/36 ma dostęp do drogi publicznej poprzez zjazd z drogi gminnej. Istniejący zjazd jest funkcjonujący i wystarczający dla projektowanego zagospodarowania terenu. Na terenie działki znajduje się utwardzony plac na szerokości całego szerokiego zjazdu na drogę publiczną. W tylnej części działki znajduje się stała scena oraz wiata rekreacyjna oraz tereny zielone. W części zachodniej działki znajduje się plac zabaw przeznaczony do rozbudowy – według odrębnego opracowania (zgłoszenie).
Na działce znajduje się budynek świetlicy wiejskiej połączony z remizą OSP, który kwalifikuje się do rozbiórki.
Zaopatrzenie wodne do zewnętrznego gaszenia pożaru zapewnia istniejący hydrant zlokalizowany przy istniejącym i projektowanym budynku (do przebudowy) oraz dalszy przy drodze publicznej zlokalizowany w odległości ~92m od projektowanego budynku.
Istniejące przyłącza wodne, kanalizacyjne i elektryczne prowadzące do budynku istniejącego są wystarczające (ewentualne zwiększenie mocy przyłącza energetycznego) i projektuje się wykorzystać je do obsłużenia projektowanego budynku.
Na terenie będącym przedmiotem opracowania znajdują się zagospodarowane i częściowo niezagospodarowane tereny biologicznie czynne porośnięte głównie trawami i niskimi krzewami, krzewami nieuregulowanymi.
Teren w obrębie inwestycji jest z nieznacznym spadkiem w kierunku północnym i północno-zachodnim. Na terenie inwestycji planuje się wykorzystanie istniejącego przyłącza wodnego, kanalizacyjnego i elektrycznego. Przyłącze elektryczne do ewentualnego zwiększenia mocy na podstawie umowy z dostawcą energii elektrycznej.
Na terenie inwestycji znajduje się kablowa linia średniego napięcia. Projektuje się według odrębnego opracowania przebudowę linii skablowanie i poprowadzenie linii wzdłuż granicy działki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 – dokumentacji projektowej.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót/kosztorys ofertowy, jednakże z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót/kosztorys ofertowy, ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze/kosztorysie ofertowym lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze/kosztorysie ofertowym nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWIORB. Dodatkowo Zamawiający niezobowiązująco zaleca przed opracowaniem oferty dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę, która umożliwi prawidłowo oszacować rozmiar robót.

UWAGA!
Kostka z rozbiórki parkingu pozostanie własnością gminy i należy ją składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45431000-7 - Kładzenie płytek

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5885550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8597700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5885550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): REJBUD Jerzy Kaplarny

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Rejbud Anna Kaplarna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870177450

7.3.3) Ulica: Cmentarna 3

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5885550 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.