Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471976/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00481031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00535139/01 - Wynik z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej
w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Warszawska
1.4.2.) Miejscowość: Wiązownica
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475950
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00471976
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
5.1 Przedmiotem zamówienia jest w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie dostawa i montaż instalacji PV i odbiór wykonanych dostaw, zgodnie z opracowaną dokumentacją.
5.2 Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew (jeżeli jest to konieczne) niezbędnych do opracowania dokumentacji budowlanej i realizacji robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.
5.3 Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
Część Nr III
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynkach szkoły podstawowej w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 40 kWp na konstrukcji dachu budynku szkoły podstawowej sali gimnastycznej, działka nr ewid. 1521 i 1522/2 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
Po zmianie:
5.1 Przedmiotem zamówienia jest w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie dostawa i montaż instalacji PV i odbiór wykonanych dostaw, zgodnie z opracowaną dokumentacją.
5.2 Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew (jeżeli jest to konieczne) niezbędnych do opracowania dokumentacji budowlanej i realizacji robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.
5.3 Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
5.4 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
5.5 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości (dla wszystkich części zamówienia) wynosi 24 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru dostawy, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji.
Część Nr III
Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynkach szkoły podstawowej w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 38 kWp na konstrukcji dachu budynku szkoły podstawowej sali gimnastycznej, działka nr ewid. 1521 i 1522/2 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-08 09:00
Po zmianie:
2023-11-09 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-08 09:30
Po zmianie:
2023-11-09 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-07
Po zmianie:
2023-12-08
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na cztery części
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
- Przebudowa - renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Żaboklik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.