eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
w Szydłowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzyczych w Szydłowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142697100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kąpielowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeuminstrumentow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeuminstrumentow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
w Szydłowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ff9d56-7487-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00417717/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mlimszydlowiec.bip.net.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mlimszydlowiec.bip.net.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w dokumentach postępowania (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w dokumentach postępowania (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.26.2.2022.MŚ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonywanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie głównej Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu wraz z przyległym terenem (ul. Kąpielowa 8) oraz obsługę systemu monitoringu wizyjnego w obiektach. Ochrona, ma być wykonywana we wszystkie dni miesiąca, także w niedziele i święta, w systemie całodobowym (tj. 24 godziny na dobę) przez jednego pracownika ochrony, wspomaganego patrolem interwencyjnym Wykonawcy;
2) Wykonywanie usługi monitorowania drogą radiową sygnałów z lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu znajdującego się w części (użytkowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych) zabytkowego Zamku w Szydłowcu (ul. Sowińskiego 2);
3) Ochrona imprez organizowanych przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
w Szydłowcu. Usługa będzie polegać na ochronie fizycznej imprez kulturalnych organizowanych przez Muzeum. Ilość pracowników Wykonawcy niezbędnych do zapewnienia ochrony może się zmieniać w zależności od skali imprezy (min 1, max 3 pracowników). Muzeum planuje w 2023 r. 2 (dwie) imprezy, które będą wymagać dodatkowej ochrony, jednakże, ich dokładna ilość i rozmiar nie są na dzień dzisiejszy znane. Ilość imprez wymagających dodatkowej ochrony waha się od 2 do 5 w ciągu roku.
4) Ochrona fizyczna osób i mienia w salach ekspozycyjnych Zamawiającego, znajdujących się w zabytkowym Zamku w Szydłowcu (ul. Sowińskiego 2), w okresach wzmożonego ruchu turystycznego przez 3 dni w tygodniu (tj. piątek, sobota, niedziela) przez 1 osobę w godzinach otwarcia Muzeum (7 godzin dziennie). Zamawiający przewiduje, iż ochrona będzie wymagana w miesiącach maj- wrzesień. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje wznowienie zamówienia polegające na powtórzeniu tych samych usług przez kolejne 12 miesięcy. Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość wznowionego zamówienia przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia. Wznowienie nie wymaga zmiany umowy i zależy od decyzji zamawiającego polegającej na przedłużeniu usługi na kolejny okres zgodnie z zapisami wzoru umowy – Załącznika nr 6 do SWZ

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Komisja dokona oceny ofert, dotyczących każdej części zamówienia na podstawie poniższych kryteriów:
1) Kryterium „Cena za jeden miesiąc wykonywania usługi ” (C1) – 56 %
2) Kryterium „Cena roboczogodziny (brutto) dla usługi ochrony fizycznej imprezy organizowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych”(C2) - 2%,
3) Kryterium „Cena roboczogodziny (brutto) dla usługi ochrony fizycznej osób i mienia sal ekspozycyjnych (C3) - 2 %,
4) Kryterium „Doświadczenie personelu” (D)– 25 %
5) Kryterium „Dodatkowe kwalifikacje personelu” (K) – 15 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 56

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena roboczogodziny (brutto) dla usługi ochrony fizycznej imprezy organizowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena roboczogodziny (brutto) dla usługi ochrony fizycznej osób i mienia sal ekspozycyjnych

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
2. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej polisy ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia (w ramach odrębnych umów, zakończonych lub będących w trakcie realizacji), polegające na świadczeniu usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i/lub mienia, w których:
a) usługi świadczone były nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy każda,
b) wartość zamówienia (umowy) z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia wynosi minimum 200 000,00 zł brutto każda.
W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający (do celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień ogłoszenia. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma (5) osobami będącymi pracownikami ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (wykonującymi bezpośrednią ochronę fizyczną), wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Uwaga !: Doświadczenie i dodatkowe kwalifikacje osób skierowanych do wykonania zamówienia stanowią kryterium wyboru oferty

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały lub są wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Kopia aktualnej koncesji na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ).
2. W związku z przyjętymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty Zamawiający dokona oceny w zakresie kryteriów związanych z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem personelu wykonawcy na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które zamierza skierować do realizacji przedmiotu zamówienia ze wskazaniem posiadanego doświadczenia przez poszczególne osoby (Wykonawca może wykorzystać wykaz zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiający może żądać przedstawienia stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są oni zobowiązani do łącznego spełniania warunków udziału.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaką część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie zostało zawarte w treści formularza oferty .
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają braki podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte w dokumentach postępowania Załącznik Nr 6 do SWZ ( Wzór Umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-13 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.